حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

تو!...

 و من روز که از هر روز می گذرد بیشتر حس می کنم تو همان  

حسرتی هستی که همیشه داشته ام وقتی که جفت های  

عاشق را می دیدم . 

 

                                                            شهریار مندنی پور 

                                                             آبی ماورای بحار 

 

 *برای دونستن بیشتر از شهریار,اینجا کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

ریسمان پاره!...

ریسمان پاره را می توان دوباره گره زد 

دوباره دوام می آورد 

اما هر چه باشد ریسمان پاره ای است 

شاید ما دوباره همدیگر را دیدار کنیم 

ادامه مطلب ...

همه‏ی دنیا را!...

 نوک انگشت رو که به تخم چشم فشار بدی، درخت دوتا می‏شود. 

پاهای من چهارتا می‏شود.زلزله هم می‏آید.اورهان هم مست  

می‏کند.با یک انگشت همه‏ی دنیا را می‏شود تکان تکان داد. 

 

                                                                    عباس معروفی 

                                                                                   سمفونی مردگان 

 

 *برای دونستن بیشتر از معروفی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

با هر چه روزگار!...

با هر چه روزگار به من داد 

با هر چه روزگار گرفت از من 

مثل شبی دراز 

در شط پاک زمزمه خویش می روم. 

 

                                                                       منوچهر آتشی 

 

 *برای دونستن بیشتر از منوچهر آتشی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

سرخ می شم!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 سرخ می شم!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:SUMMER RAIN,ترانه ای از BELINDA CARLISLE

Whispering our goodbyes

Waiting for a train

I was dancing with my baby

In the summer rain

I can hear him saying

Nothing will changeCome dancing with me baby

ادامه مطلب ...

زیاده از حد!

 زیاده از حد فکر نکن زیرا فکر همیشه به گذشته یا آینده مربوط  

می شود و انرژی تو به جای اینکه به قوه احساس معطوف شود، 

منحرف شده و صرف فکر کردن می گردد وتمام انرژی های تو را  

تخلیه می کند. 

 

                                                                             اوشو  

 

 *برای دونستن بیشتر از اوشو,اینجا کلیک کنین.  

ادامه مطلب ...

رابطه ی مرموز!...

 آیا همیشه دو نفر عاشق همین احساس را نمی کنند که سابقا  

یکدیگر را دیده بودند، که رابطه ی مرموزی میان آن ها وجود داشته  

است؟ 

 

                                                                       صادق هدایت 

 

 *برای دونستن بیشتر از هدایت,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

بیداری بهار!...

این چند برگ پیر 

وقتی گسست از شاخ 

آندم جوانه های جوان 

باز می شود 

ادامه مطلب ...

کلمات!...

 کلمات چنان قدرتی دارند که می توانند آتش جنگی را بیفروزند  

و یا صلحی را بر قرار سازند ،رابطه ای را به نابودی کشانند و یا  

آنرا محکمتر کنند. 

 

                                                                       آنتونی رابینز 

 

 *برای دونستن بیشتر از رابینز,اینجا کلیک کنین. 

 *ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز پدر مبارک.

دوستان بلاگفایی: 

وبتون واسه من باز نمی شه.به زودی به همه تون سر خواهم زد. 

شرمنده.

دیگر نمی توانم!...

دیگر نمی توانم پنهانت کنم 

از درخشش نوشته هایم می فهمند، برای تو می نویسم 

از شادی قدم هایم، شوق دیدن تو را در میابند 

از انبوه علف بر لبانم، نشان بوسه تو را پیدا میکنند 

ادامه مطلب ...

بگو!...

و من، 

در طلوع گل یاسی از پشت انگشت‌های تو، 

بیدار خواهم شد. 

و آن وقت حکایت کن از بمب‌هایی که من خواب بودم،و افتاد. 

ادامه مطلب ...

هم بازی,اسباب بازی(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "هم بازی,اسباب بازی!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

ترجمه ی ترانه:PROBLEM,ترانه ای از ARIANA GRANDE

[:Iggy]

Uh huh, it's Iggy Iggz

آه آه، من ایگی ایگز ـم

I got one more problem with you girl

ادامه مطلب ...

رنگ عشق!...

 می دانی عشق چه رنگی است؟ رنگ دل من که اسیر توست... . 

                                                                                سارا سالار 

                                                            احتمالا گم شده ام 

 

 *متاسفانه زندگی نامه ش تو اینترنت نبود که بذارم! 

 *گاهی زمین و زمان دس به دست هم می ده تا گند بزنه به زندگیت! 

ادامه مطلب ...

می دانم!...

دست هایم را 

در باغچه می کارم 

سبز خواهم شد 

می دانم 

ادامه مطلب ...

بهره مند شو!...

 بیش از آنکه خزان از راه برسد ، از هر بهار بهره مند شو. 

 

                                                                     ویکتور هوگو 

 

 *برای دونستن بیشتر از هوگو,اینجا کلیک کنین. 

 *کیه که بینوایان رو نخونده باشه؟!یا فیلمش رو ندیده باشه؟ 

ادامه مطلب ...