حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

پرسه در دنیای مجازی...

چون همیشه مشغول پرسه زنی در دنیای مجازی بودم,چون همیشه به مطلب زیبایی برخوردم,و چون همیشه این زیبایی رو با شما تقسیم می کنم: 

                                 http://www.7xabis.mihanblog.com/post/53  

ابراز احساسات...

 هنگامی که نامزد یا همسرتان به سختی احساساتش را ابراز کرده  

یا به سختی به احساسات شما گوش فرا می دهد,او را در سکوت  

در آغوش بگیرید. 

 

                                                                        دکتر باربارا دی آنجلیس 

                                                                        رازهایی درباره ی مردان 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

پرواز را به خاطر بسپار ...

دلم گرفته است 

دلم گرفته است 

به ایوان می روم و انگشتانم را 

بر پوست کشیده شب می کشم 

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب های صوتی...

 چون همیشه مشغول پرسه زنی در دنیای مجازی بودم,چون همیشه به مطلب زیبایی برخوردم,و چون همیشه این زیبایی رو با شما تقسیم می کنم: 

                                            http://audiobook.blogfa.com/

*سپاس از دوست خوبم وب حیات پاکیزه(http://ejazehas.blogfa.com/) برای معرفی ه این سایت در وب خود.

قضاوت...

قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی 

کفش های من را بپوش و در راه من قدم بزن

از خیابان ها،کوه ها و دشت هایی گذر کن که من کردم 

اشک هایی را بریز که من ریختمدردها و خوشی های من را تجربه کن

ادامه مطلب ...

من آن گلبرگ مغرورم(به یاد ناصر خان)...

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم 

من اون خاکم به زیر پا ولی مغرور مغرورم به تاریکی منم تاریک ولی پر نور پر نورم 

اگه گلبرگ بی آبم به شبنم رو نمی یارم 

اگه تشنه تو خورشیدم به سایه تن نمی کارم 

من اون دردم که هر جایی پی مرهم نمی گرده 

چه غم دارم اگر دنیا به کام من نمی چرخه 

من اون عشقم که با هر کس سر سفره نمی شینه 

من اون شوقم که اشکامو به جز محرم نمی بینه 

اگه من ساقه ی خشکم به دریا دل نمی بندم 

اگه بارون پر بارم به صحرا دل نمی بندم. 

                                                                                                     ؟ 

*به یاد ناصر خان حجازی(۲۳ آذر باید می نوشتم.در سالگرد تولدش.در گیر مطلب مرا بشناس... بودم) 

*من فوتبالی نیستم ولی هر کسی که مردمی باشه دربرابرش سر تعظیم فرو می یارم.  

*اگه نام شاعر رو می دونید بگید تا در پایین شعر بیارم.

سلام دوستان سبزم. 

در رابطه با مطلب مرا بشناس ... باید عرض کنم مبحث دختر یا پسر بودن من صرفا بهونه ای شد برای نگارش این مطلب.پس فارغ از این که(یا علاوه بر این که) شما چه تصوری داشتین از من(به عنوان یه بحث فرعی),مطلب رو(به عنوان یه بحث اصلی) خواهشا کامل بخونین و نظرات سبزتون رو در هر دو مورد به یادگار بزارین. 

 

                                                                                            با تشکر 

                                                                                          حس سبز

مرا بشناس...

 سلام دوستان من.چون همیشه با مطلبی که نیازمند همکاری  

شما عزیزان ه به روزم.هم چون گذشته کامل شده ی این مطلب 

(همراه با نام,نظر و آدرس وب شما عزیزان) جمعه ی آینده در وب  

حس سبز قرار خواهد گرفت.مطلبی که برای این هفته انتخاب  

ادامه مطلب ...

افق...

روز  

        شفافیتی است استوار 

گرفتار 

در لق لقه ی میان رفتن و ماندن. 

 

همه طفره آمیز است آنچه از روز به چشم می آید: 

افق در دسترس است و لمس ناپذیر. 

 

                                                                                          اوکتاویو پاز

بیماری عشق...

 به قول یک خردمند ایرانی,عشق بیماری است که هیچ کس درمانش 

را نمی خواهد.آن که عشق بر او هجوم می برد,پس از هجوم میلی 

به برخاستن ندارد و آن که از عشق رنج می برد,میلی به شفا ندارد. 

 

                                                                                        پائولو کوئلیو 

                                                                                             زهیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

رسالت من...

و رسالت من این خواهد بود

تا دو استکان چای داغ را

از میان دویست جنگ خونین

به سلامت بگذرانم,

ادامه مطلب ...

شکل دیگه ای شو!

 اگر تو همه ی کارها رو به او بسپری,او تو رو از راههای الهی به وادی امن می بره.در اون جا تو با خودت ملاقات می کنی,و در چشمان آرام آینه ی درون می بینی که تو,در هر شکلی که آفریده شده باشی,زیبا و کاملی.عین خدا.پس بذار همه شکل خودشون باشن.تو شکل دیگه ای شو! 

 

                                                                                            هله پتگر

 دوست سبزم(حال:حایل بین گذشته و آینده) این نظر رو در وب گذاشت: 

  سلام.ببخشید قضیه چیه؟
خب شما یه پست گذاشته بودین دیگه.کامنتگذاران هم نظراتشونو کم و بیش گفتن
خب دوباره چرا همون پستو گذاشتین با نظراتشون؟!!!!!!!! 

 و من در جواب,این نظر رو در وب زیباش گذاشتم: 

 سلام دوست من. 

۱.بعضی از ما عادت داریم مطالب رو به صورت درشت و قرار گرفته شده  در یه پست بخونیم.شاید بسیاری از دوستان رو اگه ارجاع بدم به بخش نظرات,حوصله ی خوندن به اون شکل  رو نداشته باشن! 

2.وقتی به صورت یه پست جداگونه نظرات رو می ذارم,هم نام شخص,هم نام وب و هم نظر رو یک جا می شه دید.در صورتی که در بخش نظرات معمولا دوستان از نام خودشون فقط استفاده می کنن. 

3.بعضی دوستان(اگه بشه از این نام مقدس برای اونها استفاده کرد) لطف می کنن و ایل و تبار بنده رو در بخش نظرات جلو چشم می یارن با اوردن نظرات در یه پست جدید,نظرات این چنینی  رو در بخش نظرات حذف و در این بخش,سانسور شده رو قرار می دم(به اجبار). 

4.با وجود تاکید من مبنی بر نظر دادن در بخش نظرات همون پست,بعضی دوستان در بخش های مختلف راجع به مطلب چالشی نظر می دن.با اوردن نظرات در یه پست جدید,نظرات یک جا در دسترس دوستان قرار می گیره. 

5.یه جور یاد آوری مجدد.

 دوست خوبم(الینا),تقاضا کرده بودی مطالبم رو تو وبت بذاری.آدرس نذاشتی,چه طور جواب بدم؟!!!

انسان ها...

 همیشه بشریت را دوست داشته ام.آری ... بسیار دوست داشته ام! 

 به عقیده ی من انسان ها بر سه گروه اند: 

 یکی آنها که زندگی را دشنام می دهند,دیگری آنها که خجسته و 

مبارک اش می دانند و سرانجام آنها که در اندیشه ی آن اند. 

 

                                                                              جبران خلیل جبران 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

نه به تمامی از آن من و نه همگی از آن او...

چون همیشه مشغول پرسه زنی در دنیای مجازی بودم,و چون همیشه به یک مطلب زیبا برخوردم,و چون همیشه این زیبایی رو با شما تقسیم می کنم: 

                           http://samakeayyar.blogfa.com/90093.aspx 

اگر...

اگر دری میان ما بود 

می‌کوفتم 

درهم می‌کوفتم.

 

اگر میان ما دیواری بود 

بالا می‌رفتم 

پایین می‌آمدم 

فرو می‌ریختم.  

 

اگر کوه بود دریا بود 

پا می‌گذاشتم 

بر نقشه‌ ی جهان و 

نقشه‌ای دیگر می‌کشیدم.

 

اما میان ما هیچ نیست 

هیچ 

و تنها با هیچ 

هیچ کاری نمی‌شود کرد! 

 

                                                                                    شهاب مقربین 

 

*شما رو به کسی که عزیزترین ه واستون,قسم:اگه شعر یا متن ادبی زیبایی در وب زیباتون می ذارین,اون پایین مایینا اسم صاحب اثر رو هم بنویسین,شاید یه بخت برگشته ای مثه من خواست استفاده کنه واسه وب!

هشت رنگ رنگین کمان...

 پنجره را بگشا. 

 می بینی هوا چقدر خوش بوست. 

 آن طرف را نگاه کن.آن طرف آسمان را می گویم;آن هشت رنگ رنگین کمان را می بینی!تعجب نکن!اگر تو بخواهی,رنگین کمان هم هشت رنگ می شود. 

 

                                                                                      فرانک رحیمی

تا زندگی ات شادمانه شود ...

تا زندگی ات شادمانه شود ... 

خود را باور کن 

اما مغرور مشو, 

راضی باش 

ولی پیشرفت را فراموش مکن, 

عشق را مهربانانه در آغوش بگیر 

و همواره آن را ببخشای. 

 

                                                                                     لی ویلکنسون

خواب وبیدار(پلکهای نیمه باز)

چون همیشه مشغول پرسه زنی در دنیای مجازی بودم,چون همیشه به مطلب زیبایی برخوردم,و چون همیشه این زیبایی رو با شما تقسیم می کنم: 

                           http://amirbakhtiari.blogfa.com/post-99.aspx