حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

هشت رنگ رنگین کمان...

 پنجره را بگشا. 

 می بینی هوا چقدر خوش بوست. 

 آن طرف را نگاه کن.آن طرف آسمان را می گویم;آن هشت رنگ رنگین کمان را می بینی!تعجب نکن!اگر تو بخواهی,رنگین کمان هم هشت رنگ می شود. 

 

                                                                                      فرانک رحیمی

نظرات 13 + ارسال نظر
مرمر پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.woozy.blogfa.com

سلام
میشه یه خواهش کنم؟؟؟
از خودت واسم بگو
سن محل تولد همین کافیمه
یهو ذهنم درگیر شد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ق.ظ

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته

از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غرق مستی دارد هوای باران

از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کردن

شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه

باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو

پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است


فردا به چشم اما امشب دلم گرفته

حسین پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ http://paat7.blogfa.com

سلام
چطوری؟
غایب بودو چندروزی تو بلاگفا..سوری که سر نزدم..
ممنونم از همراهیت..

خوش باشی

هنرمند کوچک پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.HonarmandeKoochak.blogfa.com

سلام مهربون
ممنون که سرزدی عزیزم

anahidmazda پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://persianblog.ir

و سلام به دوست همیشه سبز . دانشمندان ناسا اعلام کردند که بعد از مدت سه سال بالاخره یک کره پیدا کردند که علائم حیاتی در آن مشاهده شده . این کره که بسیار مشابه زمین هست خارج از منظومه شمسی واقع گردیده و در آن آب برای زندگی و سایر علائم حیاتی مشاهده و سال این کره 290 روز میباشد و اندازه آن دوبرابرو نیم زمین هست شاد و موفق باشید

لیندا پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.delpsand.blogfa.com

♥ ♥♥♥ ♥ ♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥
سسسسسسسسسسسسسسسسلام
چططططططططططططططططططططوری ؟!
می دونم این مدت کم کاری کردم !
اما امروز جبران کردم !
آررررررررررررررررررررررره !
باورت می شه ؟[نیشخند]
بدو بیا !بدو بیا !
بیا با نظراتت بترکون وبمووووووووووووووووووووووووو!
بدو بیا منظرتم !
من دیگه وت ندارم باید برم بقیه رو هم خبر کنم !
زود بیا در خدمتتون باشیم !
فعلا عزیزم![بوسه]
♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥

مرضیه کارآمد پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://sinama-mahtab.blogfa.com

سلام دوست خوبم.
خوبی؟
واقعا خوشحالمون کردی که بهمون سر زدی
خیلی وب قشنگی داری.
مطالبتم حرف ندارن.
ولی یه چیزی بدجور کنجکاوم کرد.
اون پستت که مونده بودی بری دسته یا نه که آخرشم واسه امام حسین رفتی....
چرا شک داشتی؟
راستی خوشحال میشم اگه باهم تبادل لینک داشته باشیم.
اگه موافقی منو با اسم سینما مهتاب لینک کن و بهم خبر بده تا با چه اسمی لینکت کنم
منتظرتم.
منتظرم باش

nastaran پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://mahikocholoo.blogfa.com/

سلا مرسی که به وبلاگ جدیدم سر زدی

پسران بد پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://badboysfifa.blogfa.com

سلام اپم!
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶´
´´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´´´´´¶¶´¶¶
´´¶¶´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶´´´´´¶´´´´´¶¶´´´¶¶
´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶¶¶´´´´¶¶
¶¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶¶¶´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´¶´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶´¶´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´¶¶¶¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶
´´´´´´¶¶´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶
کدام تیم در جام حذفی برنده بازی میشود؟ استقلال یا پرسپولیس

نگین پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ http://dele-shishei.blogfa.com

سلام دوست گلم
تغییراتی تو وبم ایجاد کردم خوشحال میشم بیای نظربدی

مجید پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://starsofiran.blogsky.com/

سلام دوست گرامی
از اومدنت خوشحال شدم.مطالبتو الان داشتم گذری نگاه می کردم.جالب بودن.دست مریزاد.مختصر و مفید.منم مثل خودت یکی دو سالی هست که تو مراسم سینه زنی شرکت نمیکنم.البته دلم پر میزنه واسه عزای حسین(ع).ولی چه کنم که عواملی مانع میشه.منم شاید یه روزی مثل خودت گفتم!
یا حق.

مملی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

~~~~~$$$$
..... ~~...........$$**$$
~~~~~~~~~..$$$**$$
................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"روابط عمومی مملی با یک طنز اجتماعی اپپپپپپپپپپه
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضور سبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$.

حمید جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.hamid3369.blogfa.com

اختیار دارید دوست من وظیفه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد