حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بهار می آید!...

 روزگار همیشه بر یک قرار نمی ماند.روز و شب دارد.روشنی دارد، 

تاریکی دارد.کم دارد،بیش دارد. 

 دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده تمام می شود,بهار می آید... 

 

                                                                        محمود دولت آبادی 

                                                                        جای خالی سلوچ 

 

 *عید رو به همه ی شما عزیزان تبریک می گم. 

 *سالی پر از امید و شادی,غرور و موفقیت,و بودن در کنار خانواده,واسه  

همه تون آرزو می کنم. 

 *این عزیزان رو تو این روزای خوب از یاد نبریم: 

 محک:موسسه ی خیریه ی حمایت از کودکان مبتلا به سرطان 

 انجمن حمایت از کودکان کار 

 آسایشگاه خیریه ی معلولین و سالمندان کهریزک 

 *شاد باشین همیشه.

با کیانیان؟!...

 در اطراف یکی از شهر های مرکزی ایران فیلم برداری داشتیم.همه ی  

بازیگران محلی بودند.فقط من،فیلم بردار و عکاس غیر بومی بودیم.در  

یکی از صحنه ها می بایست جلوی دوچرخه ی یکی از بازیگران محلی  

می نشستم و او مرا از کوه و در و دشت و رودخانه... عبور می داد.قرار  

ادامه مطلب ...

در این تاریکی...

من در این تاریکی 

فکر یک بره روشن هستم 

که بیاید علف خستگی‌ام را بچرد. 

 

من در این تاریکی 

ادامه مطلب ...

اعتماد!...

آنچه را از دستم بر آید انجام میدهم 

چرا که نمیتوانم از انجام آن خود داری کنم 

تنها کاری که از دستم بر می آید 

اعتماد داشتن 

ادامه مطلب ...

هنوز!...

 هر کودکی با این پیام به دنیا می آید که،خداوند هنوز از بشر نا امید  

نشده است. 

 

                                                                           رابیندرانات تاگور  

 

 *برای دونستن بیشتر از تاگور,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

کمی آرام‌تر!...

همه‌ی راز علاقه‌ی آدمی به آدمی

همین رویای ساده‌ی رفتن

وُ بعد بی‌خبر آمدن‌های همیشه‌ی اوست.

حالا کمی آرام‌تر صحبت کنید،

ادامه مطلب ...

وایسا با هم بریم(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "وایسا با هم بریم!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:VOLE,ترانه ای از CELINE DION

 Vole vole petite aile

پرواز کن بال کوچک من

Ma douce, mon hirondelle

عزیز من،قناریه من

Va t´en loin, va t´en sereine

ادامه مطلب ...

جای خالی!...

 فکر کرد چرا به زن اجازه نداده بود او هم واقعیت زندگی او را ببیند.گذاشته  

بود درباره‏ی آرامش خانه‏اش افسانه‏سرایی کند و آن را آرزو بکند.چرا نگفته  

بود اشیای بی‏جان جای خالی هیچ انسانی را پر نمی‏کند و سکون عقیم و  

خاموش خانه بیشتر وقت‏ها حالش را به‏هم می‏زند.یادش آمد بعضی شب‏ها  

ادامه مطلب ...

خنده ی تو!...

عشق من,خنده ی تو 

در تاریک ترین لحظه ها می شکفد 

و اگر دیدی,به ناگاه 

خون من بر سنگ فرش جاری است, 

ادامه مطلب ...

تکرار!...

 همه چیز پیش تر گفته شده،اما چون کسی گوش نکرده،دوباره  

برمی گردیم و تکرارش می کنیم! 

 

                                                                             آندره ژید

 

*برای دونستن بیشتر از آندره,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

به هیات او!...

نخست 

دیر زمانی در او نگریستم 

چندان 

که،چون نظری از وی باز گرفتم 

ادامه مطلب ...

امضاء کنید:(کمپین امضاء برای ازادی سربازان ایرانی(Free Our Soldiers سربازان وطن ما را آزاد کنید))

کلیک کنین لطفا: 

                         کمپین امضاء برای ازادی سربازان ایرانی 

 

 *فقط تا 5 شنبه فرصت هست. 

 *ظاهرا باید امضاها به 1 میلیون برسه. 

 *قراره امضاها برای بان کی مون(دبیر کل سازمان ملل) فرستاده بشه. 

 *هر عقیده و تفکری که داری(که قطعا قابل احترامه),اینجا بحث  

جان 5 مرزبان وطن در میونه. 

 *تو سایت می تونی امضای هنرمندان و ورزشکاران و روزنامه نگاران و  

اساتید و ... رو با تفکرات گوناگون(برای یه هدف واحد) ببینی. 

 *بسم الله

 *Free Our Soldiers  سربازان وطن ما را آزاد کنید.          

زندگی!...

 زندگی چنین است؛پر از کلماتی که یا ارزش گفته شدن ندارند و یا اگر  

ارزشمند هستند،در لحظاتی خاص،ارزش خود را از دست می دهند ... 

زیرا اگر هر یک از این کلمات را بر زبان بیاوریم،جای کلمه ارزشمند تر یا  

شایسته تر را می گیرند که البته همین کلمه ی تازه هم به خودی خود  

ادامه مطلب ...

جهانی برای تو!...

بی‏شک 

جهان را به عشق کسی آفریده‏اند, 

چون من که آفریده‏ام 

از عشق 

ادامه مطلب ...

وایسا با هم بریم!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 وایسا با هم بریم!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:GUILTY ALL THE SAME,ترانه ای از LINKIN PARK

Guilty All The Same 

همه به یه شکلی گناه کاریم) مقصریم(

Tell us all again

به همه ی ما یه بار دیگه بگو

What you think we should be

ادامه مطلب ...

پیش از موعد!...

 جنینی که به او ذوق و طبع اهدا شده به پایان زمان لازم برای رشدش  

رسیده است و می‏تواند به دنیا بیاید.اگر از این دیدگاه به دنیا نگاه کنیم  

باید یک واقعیت را قبول کنیم:اکثر انسان‏ها پیش از موعد به دنیا می‏آیند. 

 

                                                                       
                                                                             کریستین بوبن 

                                                                              همه گرفتارند 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...