حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

غم شیرین!...

اما من و تو 

دور از هم می پوسیم 

غمم از وحشت پوسیدن نیست 

غمم از زیستن بی تو دراین لحظه پر دلهره است 

 دیگر از من تا خاک شدن راهی نیست 

از سر این بام 

این صحرا این دریا 

پر خواهم زد خواهم مرد 

 غم تو این غم شیرین را 

با خود خواهم برد … 

 

                                                                         حمید مصدق 

 

 *برای دونستن بیشتر از حمید مصدق,اینجا کلیک کنین. 

*مثل خیلی اشنایی های دیگه,اول راهنمایی بودم که با اشعار ایشون

آشنا شدم! 

 *عاشقانه های تلخی داره.ولی زیبا! 

 *وزنی که توی شعرهاش هست,اون رو با اشعار سپید متفاوت می کنه.

نظرات 1 + ارسال نظر
shiva چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

هرگز از رودی که خشک شده به خاطر گذشته اش سپاسگزاری نمیکنند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد