حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

آیین عشق...

 هر انسانی با آگاهی کامل به آیین عشق،پا به این سیاره ی خاکی می گذارد. مشکل شما هر چه باشد،امتحان محبت است.اگر بتوانید از راه محبت در این آزمایش پیروز شوید،مسأله شما حل خواهد شد.اگر نه،آنقدر به درازا خواهد کشید تا از راه محبت،مسأله خود را حل کنید.زیرا مشکل شما مجالی برای تشرف به آیین عشق است! 

 

                                                                         فلورانس اسکاول شین 

 

 *سالگرد ملی شدن صنعت نفت گرامی باد. 

 *در مورد مطلب "عاشقانه های من و خدا!..."حتما نظر بذارید.

ای کاش...

ای کاش می توانستم بگویم که با من چه می کنی 

تو جانی در جانم می آفرینی 

تو تنها سببی هستی که به خاطر آن, 

روزهای بیشتر,شب های بیشتر و سهم بیشتری از زندگی می خواهم 

ادامه مطلب ...

عاشقانه های من و خدا!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته با مطلبی به روزم  

که نیاز به همکاری ه شما عزیزان داره تا تکمیل شده ی اون رو  

جمعه ی آینده(همراه با نام,نظر و آدرس وب شما عزیزان) در وب  

حس سبز قرار بدم.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم و در  

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:IM WITH YOU,ترانه ای از AVRIL LAVIGNE

I'm standing on a bridge

رو پل واستادم


I'm waiting in the dark

و در تاریکی منتظر تو هستم


ادامه مطلب ...

شب...

شب,آنچنان زلال,که می شد ستاره چید! 

دست به هر ستاره می خواست,رسید! 

نه از فراز بام, 

                  که از پای بوته ها 

ادامه مطلب ...

در آغوش نگرفتم...

او را در آغوش نگرفتم و اشک هایش را پاک نکردم 

نگفتم:اگر تو نباشی 

زندگی ام بی معنی خواهد بود. 

فکر می کردم از تمامی آن بازی ها خلاص خواهم شد. 

ادامه مطلب ...

ایمان...

 ایمان تنها زاده ی عشق و شور زندگی است.هر گاه به عشق و  

شور زندگی تسلیم می شوید و بر نیاز و گرایش خود به خوشبختی  

و خوشحالی،رضایت و حقیقت صحه بگذارید,خود به خود به  

سرچشمه ی زندگی می پیوندید که درون خود شما وجود دارد. 

ادامه مطلب ...

در این تاریکی...

من در این تاریکی 

فکر یک بره روشن هستم 

که بیاید علف خستگی‌ام را بچرد. 

 

من در این تاریکی 

ادامه مطلب ...

راه سوم...

چه تنگنای سختی است: 

یک انسان یا باید بماند یا برود 

و این هردو، 

اکنون برایم از معنی تهی شده است 

ادامه مطلب ...

فرشته ی نگهبان(نظرات)...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "فرشته ی نگهبان!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 

 *درگذشت بانو سیمین دانشور رو از صمیم قلب تسلیت می گم.

ترجمه ی ترانه: RUSSIAN ROULETTE,ترانه ای از RIHANNA

Take a Breathe, take a deal

یه نفس عمیق بکش، معامله رو قبول کن
Calm yourself, he says to me

آروم بگیر، بهم گفت
If you play, you play for keeps

اگه بخوای بازی در بیاری، با زندگیت بازی کردی
Take the gun and count to three

این تفنگو بگیر و تا 3 بشمار
You're sweating now, moving slow

حرکاتت آروم شده و عرق از سر رو صورتت می ریزه

ادامه مطلب ...

آخر خط...

 اگر همسر شما در اثر فشار کار،سخنان دلسرد کننده ای می گوید  

معنی اش آن نیست که به آخر خط رسیده اید.معنی اش آن است  

که همسر مورد علاقه شما به محبت و حمایت بیشتری نیاز دارد. 

 

                                                                                 آنتونی رابینز 

 

 *برای دونستن بیشتر از رابینز,اینجا کلیک کنین. 

جا مانده است...

جا مانده است 

چیزی جایی 

که هیچ گاه دیگر 

هیچ چیز  

ادامه مطلب ...

تمامِ سنگینیِ...

تو باید تمامِ سنگینیِ دنیا را به دوش بکشی 

تحملش را آسان‌تر کنی 

مثل کوله‌ای بیندازیش 

بر شانه‌هایت و عزمِ رفتن کنی. 

بهترین وقتش غروب است،در بهار،وقتی 

درخت‌ها به آرامی ‌نفس می‌کشند و شب وعده می‌دهد 

که خوب باشد،ترکه‌های نارون در باغ ترق و تروق می‌کنند. 

تمامِ سنگینی؟ 

 

                                                                                 آدام زاگایفسکی 

 

 *در مورد مطلب "فرشته ی نگهبان..." حتما نظر بذارید.

دوستان پرشین بلاگی حتما بخونن...

 تو این چند وقت چنتا از دوستان پرشین بلاگی با من قهر کردن!چنتا هم شدیدا شاکی ان!و چنتا هم ...! 

 عاجزانه از همه ی دوستان پرشین بلاگی می خوام این متن رو حتما بخونن: 

 سلام دوستان. 

 از ۱۲ بهمن به این ور,متاسفانه نمی تونم در وب های پرشین بلاگ نظر بدم!اول فکر می کردم مشکل از اینترنت خودم ه!امروز از چند جای دیگه هم امتحان کردم,از بعضی دوستان هم پرسیدم,متاسفانه مشکل در سطح شهر بود.به محض رفع مشکل,مجددا در وب های زیباتون نظر می ذارم.فعلا فقط رسما می تونم عذرخواهی کنم!  

 

                                                                                          حس سبز

آزادی مطلق...

 در هر حال,خود را در دستان تو می گذارم,یک انسان,تنها زمانی 

می تواند خود را در دستان کسی بگذارد که عشقش چنین عظیم 

باشد,که نتیجه ی این تسلیم,آزادی مطلق باشد. 

 

                                                                      جبران خلیل جبران 

                                                             نامه های عاشقانه ی یک پیامبر 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

تو در من می خواندی...

من از تو می مردم 

اما تو زندگانی من بودی 

تو با من می رفتی 

تو در من می خواندی 

ادامه مطلب ...

فرشته ی نگهبان...

 سلام دوستان من.همچون جمعه ی های گذشته با مطلبی در  

خدمتم که نیاز به همکاری ه شما عزیزان برای تکمیل داره.و چون  

جمعه های گذشته تکمیل شده ی اون,هفته ی بعد(همراه با نام, 

نظر و آدرس وب شما دوستان) در وب حس سبز قرار خواهد گرفت. 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:IN THE END,ترانه ای از LINKIN PARK

(Chester)
It starts with one

همیشه شروع میشه
(Mike)
One thing,

این طور که I don't know why,

نمی دونم چرا
It doesn't even matter how hard you try,

حتی مهم نیست که چقدر سخت تلاش کنی
Keep that in mind,

همیشه به ذهنت بسپار
I designed this rhyme,
To explain in due time,

این آهنگ رو درست کرم که زمان موعود رو توصیف کنم


ادامه مطلب ...

ای کاش...

ای کاش آدمی وطنش را 

مثل بنفشه ها 

در جعبه های خاک 

یک روز می توانست 

ادامه مطلب ...