حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:IM WITH YOU,ترانه ای از AVRIL LAVIGNE

I'm standing on a bridge

رو پل واستادم


I'm waiting in the dark

و در تاریکی منتظر تو هستم


I thought that you'd be here by now

فکر می کردم که میای!


There's nothing but the rain

اینجا چیزی نیست جز باران


No footsteps on the ground

هیچ جای پایی روی زمین نیست


I'm listening but there's no sound


دارم گوش میدم ولی هیچ صدایی نمیاد!


Isn't anyone tryin to find me?

کسی اینجا نیست تا سعی کنه من رو پیدا کنه؟


Won't somebody come take me home

کسی نمی خواد منو به خونم ببره؟


It's a damn cold night

این شب لعنتی خیلی سرده


Trying to figure out this life

نمیتونم این زندگی رو درک کنم!


Won't you take me by the hand

نمیخوای دستام رو تو دستات بگیری؟

 

Take me somewhere new

منو به یه جای تازه ببر


I don't know who you are

نمی دونم که تو کی هستی؟


But I... I'm with you

اما من. . .من پیشتم


I'm with you


من پیشتم


I'm looking for a place

دمبال یه جایی می گردم


I'm searching for a face

دمبال یه چهره آشنا می گردم


Is anybody here I know

کسی اینجا هست که من بشناسمش؟


'
Cause nothing's going right

چون (انگار) هیچ چیز سر جاش نیست


And everything's a mess

همه چیز اینجا درهم برهمه!


And no one likes to be alone

و هیچکس دوست نداره که تنها بمونه

Isn't anyone tryin to find me?

کسی اینجا نیست تا سعی کنه من رو پیدا منه؟


Won't somebody come take me home

کسی نمی خواد منو به خونم ببره؟


It's a damn cold night

این شب لعنتی خیلی سرده


Trying to figure out this life

نمیتونم این زندگی رو درک کنم!


Won't you take me by the hand

نمیخوای دستام رو تو دستات بگیری؟


Take me somewhere new

منو به یه جای تازه ببر


I don't know who you are

نمی دونم که تو کی هستی؟


But I... I'm with you

اما من. . .من پیشتم


I'm with you


من پیشتم


Oh why is everything so confusing

آه، چرا همه چیز اینقدر گیج کنندست؟


Maybe I'm just out of my mind

 شاید دیوونه شدم!


Yea yea yea

آره، آره، آره. . .

It's a damn cold night

این شب لعنتی خیلی سرده


Trying to figure out this life

نمیتونم این زندگی رو درک کنم!


Won't you take

me by the hand

نمیخوای دستام رو تو دستات بگیری؟


Take me somewhere new

منو به یه جای تازه ببر


I don't know who you are

نمی دونم که تو کی هستی؟

But I... I'm with you

اما من. . .من پیشتم


I'm with you


من پیشتم


Take me by the hand

دستام رو تو دستات بگیر


Take me somewhere new

منو به یه جای تازه ببرI don't know who you are

نمی دونم که تو کی هستی؟


But I... I'm with you

اما من. . .من پیشتم


I'm with you


من پیشتم


Take me by the hand

دستام رو تو دستات بگیر


Take me somewhere new

منو به یه جای تازه ببر


I don't know who you are

نمی دونم که تو کی هستی؟


But I... I'm with you

اما من. . .من پیشتم


I'm with you


من پیشتم

I'm with you...


من پیشتم. . . 

 

 منبع:http://hottranslatedlyrics.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
سید محسن شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://habibollahpur.blogfa.com/

سلام
منم یک گوشـه ی صحرا نشستم
ببین عید است و من تنها نشستم
منتظران حضرت حجت!! از سفره ی هفت سین پسر فاطمه دیدن فرمایید
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد