حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دچار باید بود!...

نه وصل ممکن نیست 

همیشه فاصله ای هست 

دچار باید بود 

وگرنه زمزمه میان دو حرف 

ادامه مطلب ...

برداشتن محصول!...

 گاهی کارها دقیقاٌ طبق برنامه پیش نمی رود، اما اگر یقین کنید که  

فصلها جای خود را به یکدیگر می دهند متوجه می شوید که در دراز  

مدت نوبت برداشتن محصول هم خواهد رسید. 

 

                                                                           آنتونی رابینز 

 

 *برای دونستن بیشتر از رابینز,اینجا کلیک کنین.

 سلام دوستان من. 

 عذرخواهی می کنم بابت سرنزدن هام!بذارین به حساب شغل جدید 

و گرفتاری هاش!از این به بعد ۵شنبه ها(بامداد جمعه) به همه ی شما 

عزیزان سر خواهم زد.اگه می بینین هر شب مطلب جدید هست,بدونین 

که از قبل تو وبم گذاشتم.

نفوس بد(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان

,در مورد مطلب "نفوس بد!...",در خدمتم.

 ابتدا متن نوشته ی من:

                                         
اینجا(کلیک کن)

 و این هم نظرات شما دوستان:

                                         
اینجا(کلیک کن) 

ترجمه ی ترانه:WILDEST DREAMS,ترانه ای از TAYLOR SWIFT

He said let’s get out of this town

گفت بیا از این شهر بزنیم بیرون

Drive out of this city, away from the crowds

از این شهر بیرون برونیم، دور از جمعیت

I thought Heaven can’t help me now

ادامه مطلب ...

جز قلبم!...

 واقعه ی مرگ تو تمام وجود مرا از هم پاشید . 

 تمام وجود ، جز قلبم را ... قلبی که تو ساختی ، قلبی که تو هنوز  

می سازی ، قلبی که تو هنوز هم با دست های گم گشته ات شکل  

می دهی ، با صدای گم گشته ات آرام می کنی ، با خنده ی گم  

ادامه مطلب ...

دروغ!...

عده ای میگویند دروغ عامل بسیاری از جدایی هاست! 

اما نه! ، 

این حقایق هستند که انسان ها را از هم دور میکنند! 

وگرنه ما دروغ میگوییم که نزدیک باقی بمانیم! 

ادامه مطلب ...

انسان!...

 انسان ظالم ترین و فاسد ترین حیوانات است،به غیر از منفعت  

و هوا و هوس خود چیز دیگری را نمی بیند.خودش از مرگ می ترسد، 

ولی سبب مرگ دیگران را فراهم می آورد. 

 

                                                                      صادق هدایت 

 

 *برای دونستن بیشتر از هدایت,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

حیاط خانهٔ ما!...

حیاط خانهٔ ما تنهاست 

حیاط خانهٔ ما 

در انتظار بارش یک ابر ناشناس 

خمیازه می کشد 

ادامه مطلب ...

هر شروع دوباره!...

 هر شروع  دوباره ، هر رشد و تحول درونی و هر تغییر مسیری  

که همواره از عشق  و نیاز و گرایش درونی آغاز شده باشد به  

سمت حقیقت ، خوشحالی ، خوشبختی و آزادی بیشتر است. 

 

                                                                     دکتر باربارا دی آنجلیس 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

تکرار کن!...

تکرار کن 

پرنده ای را که چون اندیشه ی سپید و شاد من 

جز دل ابرها 

آشیان گرم هیچ باغی را نپذیرفته است 

ادامه مطلب ...

نفوس بد!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 نفوس بد!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:GOOD GIRL,ترانه ای از CARRIE UNDERWOOD

Hey, good girl

آهای دختر خوبی که

With your head in the clouds

سر به هوایی

I bet you I can tell you

ادامه مطلب ...

عکس هفته:...,عکسی از SIAMAK JAFARI

                    

آن طرف رودخانه!...

- من زندگی کرده ام، نگاه کرده ام، خوانده ام و احساس کرده ام. 

+ مگر با خواندن چه می شود؟ 

- با خواندن تقریبا همه چیز را می فهمی. 

+ من هم می خوانم. 

ادامه مطلب ...

مردم من!...

شب زیباست 

چهره‌های مردم من نیز 

ستاره‌ها زیباست 

چشم‌های مردم من نیز 

ادامه مطلب ...

زندگی نامه(سینما):باران کوثری

 باران کوثری (۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر، طراح لباس و طراح صحنه و  

منشی صحنه سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، فرزند رخشان بنی‌اعتماد  

(کارگردان سینما) و جهانگیر کوثری (تهیه کننده سینما و کارشناس  

فوتبال) است. 

ادامه مطلب ...

خنده ی تو!...

عشق من,خنده ی تو 

در تاریک ترین لحظه ها می شکفد 

و اگر دیدی,به ناگاه 

خون من بر سنگ فرش جاری است, 

ادامه مطلب ...

ژاله!...

 ژاله می توانست اگر کاری می کند برای خودم بکند،نه برای  

زندگی با من.او یک شوهر می خواست،و من دنبال عشق  

می گشتم. 

 

                                                                          عباس معروفی 

                                                                          تماما مخصوص 

 

 *برای دونستن بیشتر از معروفی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...