حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

جز قلبم!...

 واقعه ی مرگ تو تمام وجود مرا از هم پاشید . 

 تمام وجود ، جز قلبم را ... قلبی که تو ساختی ، قلبی که تو هنوز  

می سازی ، قلبی که تو هنوز هم با دست های گم گشته ات شکل  

می دهی ، با صدای گم گشته ات آرام می کنی ، با خنده ی گم  

گشته ات روشن می سازی . دوستت دارم : چیزی جز این جمله  

نمی توانم بنویسم . چیزی جز این جمله برای نوشتن نمیابم . تو  

وشتن آن را به من آموختی . تو صحیح بیان کردن آن را به من آموختی ، 

با تامل بسیار ، هر کلمه جداگانه ، به درازای چندین قرن . 

 

                                                                          کریستین بوبن 

                                                                           فراتر از بودن 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه روزی روزگاری من دیوونه شدم,بدونین کتاب دیوانه وار همین 

نویسنده دوست ناباب من بوده! 

 *کتاب ایزابل بروژ رو هم دوس دارم. 

 *دیوونه ی سبک نوشتنش شدم!

 *سعی می کنم هر چند روز,یه مطلب رو به این کتاب اختصاص بدم. 

 *کتاب دیوانه وار تو ایران به اسم دیوانه بازی هم چاپ شده. 

 *در مورد مطلب "نفوس بد!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد