حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

اگر!...

خانه ام به من گفت: 

از من دور مشو زیرا گذشته ی تو در من بسر می برد. 

راه به من گفت: 

پشت سر من بیا زیرا من آینده ی تو هستم. 

اما من به خانه و راه ٬ 

به هر دو گفتم: 

نه گذشته ای دارم و نه هیچ آینده ای. 

اگر این جا بسر برم در پس ِ ماندنم رفتنی هست. 

و اگر بروم ٬ در پس ِ رفتنم ماندنی هست. 

 

                                                                    جبران خلیل جبران 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

 *یکی از بهترین عاشقانه نویس های جهان رو جبران می دونم! 

 *جبران معشوقه ای به نام ماریا(یا ماری,اگه اشتباه نکنم!) داشت, 

که بعدها,بعد از مرگ جبران,تمام نامه هاش به ماری,توسط پائولو 

کوئلیو,با سختی و زحمت فراوان,جمع آوری می شه و حاصلش 

می شه کتابی به شدت خواندنی با نام عاشقانه های یک پیامبر 

(بعضی هاش رو تو وب گذاشتم). 

 *دین جبران مسیحی هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد