حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

چه شیک حرف می زنی!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز  

به همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات,هفته ی آینده, 

منعکس می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم, 

عنوانش هست: 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:WHO OWNS MY HEART,ترانه ای از MILEY CYRUS

Creation shows me what to do 


آفرینش به من نشون میده که چی کار باید بکنم! 


I'm dancing on the floor with you 


دارم با تو می رقصم
 

And when you touch my hand 


و وقتی دستم رو لمس می کنی
 

I go crazy, yeah 


دیوونه میشم...

ادامه مطلب ...

ویار!...

ویار گرفته ام 

لمس تنت را, 

چون زنان آبستن! 

بی تاب توآم, 

بانو ... . 

 

                                                                                      " حس سبز" 

 

 *از نقد شدن _حتی بی رحمانه_ استقبال می کنم!

لینک پد...

 چون همیشه مشغول پرسه زنی در دنیای مجازی بودم,چون همیشه به مطلب زیبایی برخوردم و چون همیشه این زیبایی رو با شما عزیزان تقسیم می کنم: 

                                                 لینک پد

کالبدها...

 دلاورا گفت:«دقت کنید،گاهی هر آن چه را که درک نمی کنیم پای شیطان  

می نویسیم و فکر نمی کنیم که می تواند از جانب خدا باشد.»
 مدیره معبد گفت:«توماس مقدس گفته است، یک بار هم نباید شیاطین را  

باور کرد، حتا اگر حقیقت را بگویند.و من شدیدا به این گفته پای بند هستم.»

ادامه مطلب ...

دوست دارمش...

دوست دارمش ... 

     مثل دانه ای که نور را 

          مثل مزرعی که باد را 

              مثل زورقی که موج را 

ادامه مطلب ...

آرام آرام...

 اما من نمی توانم تحمل کنم که بی قراری ات از این جا به جای  

دیگری بکشاندت.آن همه انتظار که برایت کشیده ام,این همه نقشه  

که می کشم که باز اینجا بیایی,بهانه که جور می کنم که شرم نکنی  

از هر روز آمدنت,تو را از آن من کرده است.شتابی ندارم.آرام آرام  

ادامه مطلب ...

درک عشق...

 بزرگترین هدف بشر,درک عشق به صورت کامل است.عشق درون 

دیگران نیست,بلکه درون خود ماست.ما آن احساس را بیدار می 

کنیم.ولی برای آن که بیدار شود,به دیگران نیاز داریم.دنیا تنها زمانی 

برای ما معنا دارد که بتوانیم کسی را برای شرکت دادن در  

ادامه مطلب ...

شناخت آدمی...

آدمی را می توان شناخت:
از کتابهایی که می خواند
و دوستانی که دارد
و ستایشهایی که می کند
و لباسهایش و سلیقه هایش

ادامه مطلب ...

مرد که گریه نمی کنه(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان

,در مورد مطلب "مرد که گریه نمی کنه!...",در خدمتم.

 ابتدا متن نوشته ی من:

                                          اینجا(کلیک کن)

 و این هم نظرات شما دوستان:

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:YOUR MEMORY,ترانه ای از NADIA ARIYAH

۱.ترجمه ی ترانه ی در حال پخش از وب. 

۲.بی نهایت سپاس از دوست خوبم,وبلاگ:ای کاش کاشها 

نبودند(http://711110.blogfa.com/)که زحمت ترجمه رو کشید.

 

Refrain: 


خودداری :
 

Here I'm standing, 


در اینجا من ایستاده ام،
 

Looking in the distance thinking of our love 


نگاه به دور و فکر کردن به عشق مان
 

Softest whispers, 


نرمترین زمزمه،

ادامه مطلب ...

ای عزیز(نامه ی سیزدهم)...

 عزیز من! 

 زندگی مشترک را نمی توان یک بار به خطر انداخت،و باز انتظار  

داشت که شکل و محتوایی همچون روزگاران قبل از خطر داشته باشد. 

 چیزی،قطعاً خراب خواهد شد 

ادامه مطلب ...

سیاه سفید...

نازی:بیا زیر چتر من که بارون خیست نکنه

می گم که خلی قشنگه که بشر تونسته آتیشو کشف بکنه

و قشنگتر اینه که

یادگرفته گوجه را

ادامه مطلب ...

مسافر تنها...

 هنگامی که در شهری عظیم,بیگانه ام,دوست دارم در اتاق های 

گوناگون بخوابم,در مکان های گوناگون غذا بخورم,در خیابان های 

ناشناخته قدم بزنم,و گذر مردمان ناشناخته را نظاره کنم.مسافر تنها 

بودن را دوست دارم. 

 

                                                                      جبران خلیل جبران 

                                                             نامه های عاشقانه ی یک پیامبر 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

عشق من...

از کره خالی فضا

پژواکی به گوشم آمد

صدایی تنها که فریاد می زد

عشق من،عشق من

و ندانستم که من آن کلمه را شنیدم

یا بر زبان آوردم

کلمه ای که سکوت بی پایان فضا را پر کرد.


                                                                                         کتلین رین

 

 *در مورد مطلب "مرد که گریه نمی کنه!..." حتما نظر بذارید!

تقلید...

 من فقط یک مثال در زمینه تقلید می زنم شما تا آخرش را می خوانید:

 شکارچیان اروپا برای شکار میمون سالم و زنده به جنگل می روند میمون ها 

در آن طرف رودخانه هستند و شکارچیان این طرف رودخانه,قبلا جلوی درختها 

و یا رودخانه ای که محل آمد و شد میمون هاست کاسه های سریشم می 

ادامه مطلب ...

شترهای سفید صبر...

اندُهت را با من قسمت کن 

شادیت را با خاک 

و غرورت را با جوی نحیفی که میان سنگستان 

مثل گنجشکی پر می زند و می گذرد 

ادامه مطلب ...

مرد که گریه نمی کنه!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز  

به همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات,جمعه ی آینده, 

در وب,انعکاس پیدا می کنه.مطلبی که برای این هفته انتخاب  

کردم,عنوانش هست: 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:30MINUTES ,ترانه ای از TATU

 Out of sight, out of mind 
 

خارج از دیدن ،خارج از ذهن 


Out of time to decide 
 

خارج از زمان تصمیم گیری 


Do we run? Should I hide 
 

آیا ما فرار میکنیم؟ باید مخفی بشم
 

For the rest of my life 
 

برای ادامه زندگیم 


Can we fly? Do we stay?

ادامه مطلب ...

تاریخ...

 افزونی دانش گذشته،افزونی تاریخ انسان را پژمرده خواهد ساخت و  

بزدل.در حالیکه انسان باید قادر باشد گذشته را در خدمت حال دربیاورد. 

البته اگر بتوانیم خوب یاد بگیریم که تاریخ را وسیله ای برای زندگانی  

قرار دهیم. 

 

                                                                          فریدریش نیچه 

 

 *برای دونستن بیشتر از نیچه,اینجا کلیک کنین. <><>

ادامه مطلب ...