حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

توقع(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "توقع!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:EVERY BREATH YOU TAKE,ترانه ای از SCALA & KOLACNY BRO

Every breath you take

هرنفسی که میکشی

Every move you make

هر حرکتی که انجام میدیEvery bond you break

ادامه مطلب ...

عادت!...

 به هر حال هر پدیده،تازه که از راه می رسد،عادت های قدیمی را به  

هم می زند.مدتی زمان می برد که مردم دوباره به آن عادت کنند و بعد  

باز به دنبال عوض کردنش باشند. 

 

                                                                        احمد پوری 

                                                                   دو قدم این ور خط 

 

 *برای دونستن بیشتر از پوری,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

هنوز!...

گفتم:بگو 

سکوت کرد و رفت 

و من هنوز گوش میکنم! 

 

                                                                  دکتر قیصر امین پور 

 

 *برای دونستن بیشتر از قیصر امین پور,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

غصه ها و دلتنگی ها!...

 غصه ها و دلتنگی ها را کنار بگذاریم،چون تنها به خودمان زیان می  

رسانند و باعث عقب ماندگی می شود.پیشرفت در همه جا بی وقفه  

ادامه دارد و لازم است ما هم با آن همراه باشیم.وای بر کسانی که  

از ترس نگرانی های احتمالی آینده،در کنار راه بنشینند و برای گذشته  

ادامه مطلب ...

واپسین روز ما!...

روزی جدید را با تو آغازیدن 

بی خبر از آنچه پیش می آید 

و آنگونه که به آخر می رسد 

این روز را با تو زندگی کردن 

ادامه مطلب ...

بهار می آید!...

 روزگار همیشه بر یک قرار نمی ماند.روز و شب دارد.روشنی دارد، 

تاریکی دارد.کم دارد،بیش دارد. 

 دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده تمام می شود,بهار می آید... 

 

                                                                        محمود دولت آبادی 

                                                                        جای خالی سلوچ 

 *برای دونستن بیشتر از دولت آبادی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

من چه میدانستم!...

من گمان می کردم 

دوستی، همچون سروی سرسبز 

چارفصلش همه آراستگی ست 

من چه میدانستم 

ادامه مطلب ...

توقع!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 توقع!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:PERFUME,ترانه ای از BRITNEY SPEARS

Do I imagine it, or do I see your stare

 دارم تصورش میکنم یا واقعا دارم نگاه خیره تو میبینم

Is there I still longing there?

ادامه مطلب ...

چه حقیر!...

در میان خروش امواج مشوش ساحل ایستاده‌ام 

دانه های زرین شن در دستانم 

چه حقیر! 

از میان انگشتانم سر می‌خورند 

ادامه مطلب ...

ای معشوق...

چراکه هیچ چیز در کنار 

من 

از تو عظیم تر نبوده است 

که قلبت 

ادامه مطلب ...

سه چیز!...

 «توی دانشگاه استاد پیری داریم که می گه عکس رو سه چیز می سازه: 

دوربین،عکاس و سوژه.می گه مردم معمولی به سوژه و مفهوم عکس  

توجهی می کنند،ولی عکاس از ظرافت های بصری که کار دوربین و فیلتر  

و تکینک های چاپ و این جور چیزهاست لذت می بره.» 

 

                                                            مصطفی مستور 

                                               استخوان خوک و دست های جذامی 

 

 *برای دونستن بیشتر از مصطفی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

به راحتی!...

همیشه توان این را داشته باش 

تا از کسی یا چیزی که آزارت میدهد 

به راحتی دل بکنی ... . 

 

                                                            خورخه لوئیس بورخس 

 

 *برای دونستن بیشتر از خورخه,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

بیماری عشق...

 به قول یک خردمند ایرانی,عشق بیماری است که هیچ کس درمانش 

را نمی خواهد.آن که عشق بر او هجوم می برد,پس از هجوم میلی 

به برخاستن ندارد و آن که از عشق رنج می برد,میلی به شفا ندارد. 

 

                                                                                        پائولو کوئلیو 

                                                                                             زهیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

باغ ِ صدای تو!...

گر می‌شد صدا را دید 

چه گل‌هایی! 

چه گل‌هایی! 

که از باغ ِ صدای تو 

ادامه مطلب ...

خیال می کنی زنده ای(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "خیال می کنی زنده ای!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 

 *روز دانشجو مبارک. 

 *یاد نلسون ماندلا گرامی.

ترجمه ی ترانه:WHAT NOW,ترانه ای از RIHANNA

I been ignoring this big lump in my throat
 

I shouldnt be crying, tears were for the weak 


The days I'm stronger, know what, so I say 


That's something missing

ادامه مطلب ...