حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترانه ی نوروز از کوروش یغمایی(mp3)

 هدیه ی نوروزی من به شما عزیزان: 

                      ترانه ی نوروز از کوروش یغمایی(mp3) 

 *نوروز مبارک. 

 *در مورد مطلب "حس نوروزی من!..." حتما نظر بذارین(در بخش 

نظرات همون پست لطفا).

عاشقانه های من و خدا!...

 خدایا,سلام. 

 می دونی,خوب می دونی که همیشه,آره,همیشه اول واسه غیر 

خودم دعا می کنم و بعد,اگه شد,واسه خودم! 

 ازت می خوام همه ی مردم دنیا واسه یه بارم که شد طعم زندگی 

ادامه مطلب ...

ای عزیز(نامه ی سی و سوم)...

 عزیز من! 

 بیا کمی پیاده راه برویم! 

 دیگر من و تو،حتی اگر دست در دست هم،و سخت عاشقانه،تمام 

شهر راهم بپیماییم کسی از ما قباله نخواهد خواست و کسی پا به 

ادامه مطلب ...

ترس از عشق!...

خدایا رحم کن بر کسانی که از ترس این که عاشق شوند,می میرند 

و به نام عشق بزرگتری که آن را نمی شناسند,دست رد به سینه ی 

عشق می زنند!هیچ یک از این قبیل اشخاص این قانون تو را نمی دانند 

که می گوید:"هر کس از آبی که من به او می دهم بنوشد هرگز تشنه 

ادامه مطلب ...

می خواهم بداند...

می خواهم بداند 

تمام آن شبهایی که 

کنارش آرمیده ام 

حتی جدلهای بیهوده مان 

ادامه مطلب ...

حس نوروزی من!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 حس نوروزی من!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:RED,ترانه ای از TAYLOR SWIFT

Loving him is like driving a new Maserati down a dead end street 

 عشق اون مثل راندن یک مازراتی نو در جاده ای بن بست است!!

 Faster than the wind 

 سریع تر از باد

ادامه مطلب ...

مرد غریب...

روی زمین بر دشت های خالی 

زیر ستاره های غبار آلود 

مرد غریب غمگینی 

در کوره راه های فراموشی می گردد 

ادامه مطلب ...

روح...

 روح در جستجوی خداوند است,همان گونه که هوای گرم رو به بالا 

دارد,و رودها به سوی دریا جاری اند.روح دو توانایی دارد:تمنای جست 

و جو,و توانایی جنگیدن به خاطر این تمنا. 

 

                                                                      جبران خلیل جبران 

                                                             نامه های عاشقانه ی یک پیامبر 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

دوباره...

و دوباره در قلب من باش 

و قلب من به هیجان خواهد آمد و خوشحال خواهد شد 

ما می توانیم یک باره دیگر عاشق باشیم 

و این عشق می تواند برای همیشه باشد 

ادامه مطلب ...

مثل خوره!...

 در زندگی زخم هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا 

می خورد و می تراشد. 

 این دردها را نمیشود به کسی اظهار کرد،چون عموما عادت دارند که 

این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیش آمدهای نادر و عجیب 

ادامه مطلب ...

ای کاش...

ای کاش میتوانستم 

یک لحظه میتوانستم ای کاش 

بر شانه های خود بنشانم 

این خلق بیشمار را، 

ادامه مطلب ...

سال به سال(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "سال به سال!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:YOUR MAN,ترانه ای از PINK FT. NATE RUESS

Right from the start

درست از اول آغاز

You were a thief

تو یک دزد بودی

ادامه مطلب ...

عکس هفته:NO CAR HERE,عکسی از MAURIZIO MORO

                                                اندازه ی اصلی(کلیک کن)

پلی به سوی جاودانگی...

 وقتی به روزهای رفته نظر می افکنیم,در می یابیم که چون درخشش 

شعاعی از نور,برق آسا گذشته اند.زمان ماندنی نیست!و هر کس جز 

به قدر عمرش از آن بهره ای نخواهد برد.و چیزی بر روی زمان پلی بسته 

است.اما چه؟! 

 

                                                                                 ریچارد باخ 

                                                                        پلی به سوی جاودانگی 

 

 *برای دونستن بیشتر از ریچارد باخ,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

در خانه بمان...

در خانه بمان قلب من 

و استراحت کن 

قلبهای حافظ خانواده 

خوشبخت ترینند. 

 

                                                                                       لانگ فلو 

 

 *برای دونستن بیشتر از لانگ فلو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

می خواستم...

 از بچه گی این طور بوده ام.مدام حس می کنم جایی هست که باید 

بروم و نرفته ام,کاری هست که نکرده ام و یادم رفته چی بوده.من نمی 

خواستم مثل زن های دیگر عمرم را توی آشپزخانه سر کنم.می 

خواستم بتوانم یک چیزی بسازم.چیزی درست کنم,که خیالم راحت 

ادامه مطلب ...

ای مادر...

و اما تو!ای مادر! 

ای مادر 

هوا، 

همان چیزی ست که به دور سرت میچرخد 

ادامه مطلب ...