حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

زنده باش!...

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند

رونده باش

امید هیچ معجزی ز مرده نیست

زنده باش!

 

                                                                                    هوشنگ ابتهاج

اتاق خصوصی(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان

,در مورد مطلب "اتاق خصوصی!...",در خدمتم.

 ابتدا متن نوشته ی من:

                                          اینجا(کلیک کن)

 و این هم نظرات شما دوستان:

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:ADDICTED,ترانه ای از ENRIQUE IGLESIAS

Have I told you how good         

آیا بهت گفتم که چقدر خوبه ؟

it feels to be me when I’m in you          

احساس اینکه خودمم ، وقتی که در فکر تو ام 

I can only stay clean when you are around    

فقط موقعی می تونم آدم درستی باشم که تو پیشمی 

don’t let me fall oh no      

نذار سقوط کنم   اوه نه

If I close my eyes forever     

ادامه مطلب ...

عشق...

 عشق به مراتب بزرگتر و فراتر از جاذبه ی فیزیکی و جسمانی ای  

است که نسبت به شخص دیگری در خود احساس می کنیم.عشق  

حتی به مراتب فراتر از ایمان به آرمان و غایتی برتر یا علاقه شور و  

اشتیاق نسبت به روابط،کار,یا حتی خانواده است. 

 

                                                                        دکتر باربارا دی آنجلیس  

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

برخیز قلب من...

برخیز قلب من, 

برخیز و با نوای بلند, 

نغمه سرایی کن 

که هر که با ترانه به سپیده نپیوندد 

ادامه مطلب ...

ای عزیز(نامه ی ششم)...

 همراه همدل من!

 در زندگی،لحظه های سختی وجود دارد؛لحظه های بسیار سخت  

و طاقت سوزی،که عبور از درون این لحظه ها،بدون ضربه زدن به  

حرمت و قداست زندگی مشترک،به نظر،امری نا ممکن می رسد. 

ادامه مطلب ...

سایه های سایه ها...

زندگی

آیا درون سایه هامان

رنگ می گیرد؟

یا که ما خود

ادامه مطلب ...

احساس ازادی...

 آزادی تنها زمانی وجود دارد که عشق در صحنه باشد.کسی که 

خود را کاملا تسلیم می کند و آزادی دارد,تا بی نهایت عشق می 

ورزد ... .و کسی که تا بی نهایت عشق می ورزد,احساس آزادی 

می کند. 

 

                                                                                        پائولو کوئلیو 

                                                                                        یازده دقیقه 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

خوب های هفته...

 چند کتاب خوب: 

 پیشتاز                                     جبران خلیل جبران 

 شرق بنفشه                             شهریار مندنی پور 

 وجدان بیدار                               اشتفان تسوایگ

نگفتم...

نگفتم:بارانی ات را درآر... 

قهوه درست می کنم و با هم حرف می زنیم. 

نگفتم:جاده بیرون خانه 

طولانی و خلوت و بی انتهاست. 

ادامه مطلب ...

اتاق خصوصی!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته با مطلبی که نیاز  

به همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات,جمعه ی آینده, 

انعکاس داده می شه.ابتدا ذکر چند نکته: 

 1.روز مادر رو به همه ی زنان و مادران سرزمینم تبریک می گم.

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:GIRL I WAIT,ترانه ای از BRUNO MARS FT CLAUDE

Feel your heart beating fast

حس میکنم قلبت داره تند تند میزنه

Hold me close make it last

منو مث اخرین خداحافظی توی بغلت بگیر

We knew this day would come

میدونیم همچنی روزی بلاخره پیش میاد

So take a breath leave me and

پس یه نفس عمیق بکش ، ترکم کن و ..

Was so scared of you leaving

ادامه مطلب ...

زن...

زنان هستی بخش جهانند

و هستی بخش جهان عشق را آفرید

و از عشق سرشت آدمی را آفرید

و از آدمی سرشت آزادی را. 

 

                                                                                       کوروش کبیر 

 

 *روز مادر پیشاپیش مبارک.

گیسوی تو...

در شبان غم تنهایی خویش 

عابد چشم سخنگوی توام 

من در این تاریکی 

من در این تیره شب جان فرسا 

ادامه مطلب ...

اندیشه ای پاک...

 سر بر آسمان برداشت: 

 -خدایا مرا از نالیدن در بر دوست منع می کنی؟آیا نباید او را دوست  

داشته باشم؟ 

 مرا به قلب خود فشرد و زمزمه کرد. 

ادامه مطلب ...

ای سرزمین من...

تنت به بزرگی ماه

و کلامت خورشیدی کامل

و قلبت آتشی است 

 

برهنه پای

از تو عبور می کنم

ادامه مطلب ...

ای عزیز(نامه ی پنجم)...

 عزیز من! 

 « شب عمیق است؛اما روز از آن هم عمیق تر است.غم عمیق  

است;اما شادی از آن هم عمیق تر است». 

 دیگر به یاد نمی آورم که این سخن را در جوانی در جایی خوانده ام، 

ادامه مطلب ...

ای معشوق...

چراکه هیچ چیز در کنار 

من 

از تو عظیم تر نبوده است 

که قلبت 

ادامه مطلب ...

پس کی وقت من می رسه(نظرات)؟...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان

,در مورد مطلب "پس کی وقت من می رسه!...",در خدمتم.

 ابتدا متن نوشته ی من:

                                          اینجا(کلیک کن)

 و این هم نظرات شما دوستان:

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:A YEAR WITHOUT RAIN,ترانه ای از SELENA GOMEZ

Oooooh 


Can you feel me when I think about you? 


وقتی بهت فکر میکنم می تونی منو حس کنی؟ 


With every breath I take 


با هر نفسی که میکشم 


Every minute, no matter what I do 


هر دقیقه...مهم نیست چه کار می کنم 


My world is an empty place 


دنیای من یه مکان خالیه

ادامه مطلب ...