حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

اشک...

 اشک،زیباترین شعر و بی‌تاب ترین عشق و گدازان‌ترین ایمان و داغ‌ترین 

اشتیاق و تب‌دارترین احساس و خالص‌ترین گفتن و لطیف‌ترین دوست 

داشتن است که همه،در کوره یک دل،به هم آمیخته و ذوب شده‌اند و 

قطره‌ای گرم شده‌اند،و نامش اشک است. 

 

                                                                             دکتر علی شریعتی 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

شک!...

به پرواز 

شک کرده بودم 

به هنگامی که شانه هایم 

از توان سنگین بال 

خمیده بود... 

 

                                                                                      احمد شاملو 

 

 *برای دونستن بیشتر از شاملو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

تو که عادت داری!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 تو که عادت داری!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:OVERBOARD,ترانه ای از JUSTIN BIEBER

این ترجمه به ترانه ی در حال پخش از وب مربوط نیست!:

It feels like we’ve been out at sea,

انگار قبلا با هم توی دریا بودیم

So back and forth that’s how it seems,

و مثل اینکه تا جاهای دورش هم رفته بودیم

ادامه مطلب ...

اما!...

-گوش کن بنجن.

می تونم بنجن صدات کنم؟

*هر چی دوست داری صدام کن!

-مطمئن نیستم  چه کاری کردم که بهت برخورده!

ادامه مطلب ...

یه آغوش گرم...

وقتی بارون 

داره صورتتو نوازش میکنه 

و وقتی همه ی دنیا 

موضوع حرفاشون تویی 

ادامه مطلب ...

پرنده ی بدبختی!...

 بدبختی مثل خوشبختی یک پرنده داره,رو شانه ی هر کسی بشینه, 

روزگارش رو سیاه... لابد مثل پرنده ی خوشبختی اسم هم داره... اگر 

عهد نکرده بودم دست به کتاب نزنم,اسمش رو برایتان پیدا می کردم... سیاه,

ادامه مطلب ...

می بینم...

من در آیینه رخ خود دیدم 

و به تو حق دادم 

آه می بینم... می بینم... 

تو به اندازه تنهایی من خوشبختی 

من به اندازه زیبایی تو غمگینم 

 

                                                                                      حمید مصدق 

 

 *برای دونستن بیشتر از حمید مصدق,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

اکنون...

 اکنون,این مائیم,در دستان خدا;تو,آفتاب فروزان در دست راست او و 

من,زمین نور باران در دست چپش;اما نوردهی ات را بر نورگیری من 

رجحانی نیست. 

 

                                                                              جبران خلیل جبران 

                                                                                      پیشتاز 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

حتما بخونین...

 سلام دوستان من.خواهش می کنم این چند مورد رو حتما بخونین. 

 ۱.عذرخواهی بابت حضور کم رنگم تو این چند روز(بیماری و خرابی کیبورد و 

...!) و تشکر بابت نگرانی بعضی دوستان. 

 ۲.دوست عزیزی(وبلاگ تنها مرگ است که دروغ نمی گوید) این نظر رو 

واسه آپ من از حسین پناهی گذاشت: 

ادامه مطلب ...

چه حقیر!...

در میان خروش امواج مشوش ساحل ایستاده‌ام 

دانه های زرین شن در دستانم 

چه حقیر! 

از میان انگشتانم سر می‌خورند 

ادامه مطلب ...

زندگی جادویی(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "زندگی جادویی!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:BEGIN AGAIN,ترانه ای از TAYLOR SWIFT

Took a deep breath in the mirror

یه نفس عمیق جلوی آیینه بکش

He didn’t like it when I wore high heels, but I do

اون وقتی که کفش پاشنه بلند میپوشم دوست نداره ولی من دوست دارم

Turned the lock and put my headphones on

ادامه مطلب ...

عکس هفته:BOATS THE HOOGLY,عکسی از MAYANK AGARWALLA

 

                                                 اندازه ی اصلی(کلیک کن)

دیفار...

تو سایه لمیدم 

پیش روم،بالا سرم، 

دیگه روشنی رویا م نیس، 

جز یه دیفار کت و کلفت هیچی نیس 

جز سایه هیچی نیس. 

 

                                                                                   لنگستون هیوز 

 

 *برای دونستن بیشتر از لنگستون,اینجا کلیک کنین.

ادامه مطلب ...

ای عزیز(نامه ی سی و یکم)...

 عزیز من! 

 از این که این روزها،گهگاه،و چه بسا غالباً به خشم می آیی،ابداً دلگیر 

و آزرده نیستم. 

 من خوب می دانم که تو سخت ترین روزها و سال های تمامی زندگی ات 

را می گذرانی؛حال آن که هیچ یک از روزها و سال های گذشته نیز چندان 

ادامه مطلب ...

لحظه به لحظه با سی و یکمین جشنواره فیلم فجر...

                                                               کلیک کن 

منبع:سی نت

لحظه ها را دریاب...

لحظه ها را دریاب 

چشم فردا کور است 

نه چراغیست در آن پایان 

هر چه از دور نمایان است 

ادامه مطلب ...

چنین بایسته بوده است...

 اگر کسی را دوست دارید,آزادش بگذارید.اگر به سوی شما بازگشت, 

به خاطر آن است که چنین بایسته بوده است.اگر بازنگشت,به خاطر 

آن است که چنین بایسته بوده است. 

 

                                                             متنی بر دیوار شهر بوینس آیرس 

 

 *این متن رو تو یکی از کتاپای پائولو کوئلیو دیدم! 

ادامه مطلب ...