حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ابدیت!...

در جسم بشری من 

ابدیت تکرار میشود! 

به شادی میلاد یک حباب 

!و غم ترکیدن حبابی دیگر 

 

                                                             حسین پناهی 

 

 *برای دونستن بیشتر از حسین پناهی,اینجا کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

مرگ!...

 گاه آدمی در بیست سالگی می میرد ولی در هفتاد سالگی به خاک 

سپرده می شود. 

 

                                                                    صادق هدایت 

 

 *برای دونستن بیشتر از هدایت,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

حقیقت ندارد!...

 حقیقت ندارد, زمانی که انسان پیر میشود از رویاهایش دست  

میکشد ، بلکه انسان زمانی که از رویاهایش دست میکشد پیر  

میشود. 

 

                                                               گابریل گارسیا مارکز 

 

 *برای دونستن بیشتر از مارکز,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

 سلام دوستان من. 

 از صمیم قلب با خانواده های آسیب دیده در زلزله ی ایلام احساس  

همدردی می کنم.و خوشحالم که تا این لحظه مرگ هیچ عزیز هم  

وطنی رو در این بلای طبیعی شاهد نبودیم.

زلزله و عشق!...

از زلزله و عشق 

خبر کس ندهد 

آن لحظه خبر شوی 

که ویران شده ای! 

 

                                                                       شفیعی کدکنی 

 

 *برای دونستن بیشتر از استاد شفیعی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

سرزمین واقعی ما!...

 به نظر من ما انسانها بر روی کره زمین زندگی نمیکنیم ، بلکه  

سرزمین واقعی ما ، قلب کسانی است که به آنها علاقه  

داریم . 

 

                                                                    کریستین بوبن 

                                                                      فراتر از بودن 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

 سلام دوستان من. 

 

 *سالروز ورود آزادگان رو به میهن تبریک می گم. 

 *و هم چنین آزادی حامد صداقتی(قهرمان شمشیربازی کشور) رو  

از دست اشرار. 

 *یاد دکتر محمد مصدق گرامی(از ترس فراموشی همین امروز گفتم!). 

 *برای سیمین بهبهانی عزیز دعا کنین.

بگذار زندگی کنم!...

دشنه ات را از سینه ام بیرون بکش 

بگذار زندگی کنم 

عطر تنت را از پوستم بگیر و 

بگذار زندگی کنم 

ادامه مطلب ...

دنیا داره خیلی زشت می شه(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان

,در مورد مطلب "دنیا داره خیلی زشت می شه!...",در خدمتم.

 ابتدا متن نوشته ی من:

                                          اینجا(کلیک کن)

 و این هم نظرات شما دوستان:

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:ALL OF THE STARS,ترانه ای از ED SHEERAN

It's just another night

این یه شب دیگس

And I'm staring at the moon

ومن دارم به ماه نگاه میکنم

I saw a shooting star

ادامه مطلب ...

دوست داشتن!...

تو گفتی که ماهی‌ها را دوست داری 

اما تو آن‌ها را سرخ کردی 

تو گفتی که گل‌ها را دوست داری 

و تو آن‌ها را چیدی 

ادامه مطلب ...

نه!...

نه! 

ممکن نیست! 

هرگز جدا نمی توانی شد 

از چهره های گذشته ی خویش 

ادامه مطلب ...

بیماری عشق!...

 به قول یک خردمند ایرانی,عشق بیماری است که هیچ کس درمانش 

را نمی خواهد.آن که عشق بر او هجوم می برد,پس از هجوم میلی 

به برخاستن ندارد و آن که از عشق رنج می برد,میلی به شفا ندارد. 

 

                                                                               پائولو کوئلیو 

                                                                                   زهیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

تلاش و امید!...

 کوکب هدایت واقعی ما تلاش و امید است.اما چیزی به عنوان تلاش  

صرف،یا امید صرف وجود ندارد.در هر انسانی،دورترین عصرها و دوران ها، 

انفعال ها،خطاها،رنج ها،ضرورت های حتمی زمانه خود و شتاب تاریخ  

به هم در آمیخته اند. 

 

                                                                             پابلو نرودا 

                                                                         دفتر پرسش ها 

 

 *برای دونستن بیشتر از پابلو,اینجا کلیک کنین.  

ادامه مطلب ...

 سلام دوستان من. 

 امروز ۲ تا حادثه ی دلخراش اتفاق افتاد.قضیه ی سقوط هواپیما و  

قضیه ی قطار.به خانواده های عزادار از صمیم قلب تسلیت می گم. 

 

 *واسه سیمین بهبهانی عزیز,دعا کنین. 

 *روز خبرنگار رو تبریک می گم(با تاخیر زیاد البته!).

هیچ نیستیم!...

ما هیچ نیستیم، 

جز سایه ای زخویش 

آیین آینه، 

خود را ندیدن است. 

 

                                                                 دکتر قیصر امین پور 

 

 *برای دونستن بیشتر از قیصر امین پور,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

دنیا داره خیلی زشت می شه!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 دنیا داره خیلی زشت می شه!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:IT WAS ALWAYS YOU,ترانه ای از LADY GAGA

In olden days, a glimpse of stocking

Was looked on as something shocking

قبلنا یه نگاه اجمالی به جورابـهای زنـونه

رو یه اتفاق شوکه کننده و باورنکردنی میدونستن

Now heaven knows

Anything goes

ادامه مطلب ...