حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

من می دونم نمی شه(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "من می دونم نمی شه!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:HIGHWAY DON'T CARE,ترانه ای از TAYLOR SWIFT

ترجمه ی ترانه:HIGHWAY DON'T CARE,ترانه ای ازTAYLOR SWIFT FT. TIM MCGRAW 

در حال پخش از وب:

Bet your window’s door down and your hair’s pulled back

من شرط می بندم که پنجرت پایینه و موهاتو عقب دادی

I bet you got no idea you’re going way too fast

من شرط می بندم که تو هیچ نظری در باره ی زود دور شدنت نداری

ادامه مطلب ...

زندگی نامه(تئاتر):سعدی افشار

سعدی افشار یا سعدالله رحمت خواه بازیگر کمدی که در نمایش ‌ 

های سیاه‌بازی شرکت می‌کرد، در سال 1313 چشم به جهان  

گشود وی تا ششم ابتدایی تحصیل کرد و از نوجوانی علاقمند به  

بازیگری در تئاتر شد. افشار در سال 1330 برای نخستین‌بار روی

ادامه مطلب ...

در مورد مطلب "من می دونم نمی شه!..." حتما نظر بذارین. 

 *در بخش نظرات همون پست لطفا!

بفرما!...

 بفرما،این هم از آسمان که یک دفعه این قدر می گیرد،این هم از  

باران که شرشر روی شیشه ی جلو می بارد،این هم از برف  

پاک کن های ماشین که شیشه را پاک می کنند،این هم از دل من  

که انگار برف پاک کن هاش خراب اند،که انگار مثل اسفنجی آب  

ادامه مطلب ...

نگفتم...

حالا او رفته

و من

تمام چیزهایی را که نگفتم،می شنوم.

نگفتم:عزیزم متاسفم،

ادامه مطلب ...

همدردی...

 زلزله ی پیش آمده در استان سیستان و بلوچستان یه بار دیگه  

دل همه ی ایران دوستان رو به درد اورد و من این جا فقط می تونم  

ابراز همدردی بکنم. 

 

 *تا این لحظه خدا رو شکر چیزی از تلفات انسانی نشنیدم. 

 *هنوز یه هفته از زلزله ی بوشهر نگذشته!

تنهایی...

 شازده کوچولو پرسید: 

-پس آدم ها کجا هستند؟ آدم در بیابان احساس تنهایی می کند. 

 مار گفت: 

-با آدم ها نیز آدم احساس تنهایی می کند... 

 

                                                                        آنتوان دو سنت اگزوپری 

                                                                               شازده کوچولو 

 

 *برای دونستن بیشتر از آنتوان,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

اتفاق!...

وقتی ما آمدیم 

اتفاق،اتفاق افتاده بود ! 

حال 

هرکس 

ادامه مطلب ...

لعنت به همه تون!...

 دانیال دست هایش را گذاشت لبه ی پنجره و باز فریاد کشید: 

«عاشق می شید و بعد عروسی می کنید و بعد بچه دار می شید  

و بعد حالتون از هم به هم می خوره و طلاق می گیرید.گاهی هم  

طلاق نگرفته باز می رید عاشق یکی دیگه می شید.لعنت به  

ادامه مطلب ...

عاشقان یکدل...

عاشقان یکدل 

در تاریکی شب نیز راه کوی یار را گم نمی کنند 

کاش لیلی و مجنون زنده می شدند 

تا من راه عشق را به آنان دهم. 

 

                                                                                                 گوته 

 

 *برای دونستن بیشتر از گوته,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

من می دونم نمی شه!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 من می دونم نمی شه!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:COME AND GET IT,ترانه ای از SELENA GOMEZ

When you ready come and get it

هروقت که آماده شدی بیا و بگیرش

Na na na

x3))

ادامه مطلب ...

خونسردی...

 ورونیکا گیج شده بود.نگران و از دست خودش عصبانی بود.هرگز  

به خودش اجازه نداده بود از کسی خشمگین شود.این را در زندگی  

زود یاد گرفته بود که هر گاه با وضعی رو به رو شود که برایش  

تازگی دارد،باید خونسرد بماند و خودش را درگیر نکند. 

 

                                                                            پائولو کوئلیو 

                                                                   ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

طبل عزا...

در آسمان در کهکشان سوخته ای گویا 

بر طبل واژگون عزا می کوبند 

و شیون مداومی از خاک 

در نیمروز تعزیه 

ادامه مطلب ...

تسلیت...

 زلزله ی پیش آمده در استان بوشهر و جان باختن تعدادی از هم  

وطنان رو از صمیم قلب تسلیت می گم.و از خداوند برای بازماندگان, 

آرزوی صبر می کنم.

ای عزیز(نامه ی سی و چهارم)...

 همسفر

 در این راه طولانی ـ که ما بی خبریم و چون باد می گذرد ـ بگذار خرده  

اختلاف هایمان با هم،باقی بماند.خواهش می کنم! 

 مخواه که یکی شویم؛مطلقاً یکی. 

ادامه مطلب ...

یاد ِ عشق ِ تو...

و با یاد ِ عشق ِ تو 

چنان دولتی به من دست می دهد 

که شأن ِ سلطانی به چشمم 

خوار می آید 

ادامه مطلب ...