حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:HIGHWAY DON'T CARE,ترانه ای از TAYLOR SWIFT

ترجمه ی ترانه:HIGHWAY DON'T CARE,ترانه ای ازTAYLOR SWIFT FT. TIM MCGRAW 

در حال پخش از وب:

Bet your window’s door down and your hair’s pulled back

من شرط می بندم که پنجرت پایینه و موهاتو عقب دادی

I bet you got no idea you’re going way too fast

من شرط می بندم که تو هیچ نظری در باره ی زود دور شدنت نداری

And you’re trying not to think about what went wrong

و داری سعی میکنی درباره ی اشتباهی که شده فکر نکنی

Trying not to stop til you get where you goin

داری سعی میکنی که توقف نکنی تا به چیزی که میخوای برسی

Trying to stay awake so I bet you turn on the radio

سعی میکنی بیدار بمونی پس شرط می بندم که رادیو رو روشن میکنی

And the song goes

و آهنگ شروع میشه

I can’t live without you, I can’t live without you baby

من نمی تونم بدون تو زندگی کنم نمی تونم بدون تو زندگی کنم عزیزم

I can’t live without you, I can’t live without you baby, baby

من نمی تونم بدون تو زندگی کنم نمی تونم بدون تو زندگی کنم عزیزم

The highway won’t hold you tonight

شاهراه زندگی تو رو امشب در آغوش نمیگیره

The highway don’t know you’re alive

نمی دونه که تو زنده ای

The highway don’t care if you’re all alone

اگه تنهای تنها هم باشی اهمیتی نمیده

But I do, I do.

ولی من چرا…

The highway won’t dry your tears

شاهراه زندگی اشکاتو پاک نمیکنه

The highway don’t need you here

به تو اینجا نیاز نداره

The highway don’t care if you’re coming home

اگه بدونه داری میای خونه اهمیتی نمیده

But I do, I do.

ولی من چرا…

I bet you got a dead cell phone in the shot gun seat

من شرط می بندم موبایلتو که هیچکی بهش زنگ نزده پرتاب

شده روی صندلی پیداش میکنی

Yeah, I bet you’re bending God’s ear talking about me.

آره  من شرط می بندم تو داری با خدا درباره ی من حرف میزنی

You’re trying not to let the first tear fall out

داری سعی میکنی اولین اشکات پایین نریزه

Trying not to think about turning around

داری سعی میکنی به سردرگم شدن فکر نکنی

Trying not to be lost in sound but that song is always on

داری سعی میکنی تو صدا گم نشی ولی آهنگ همیشه روشنه

So you sing along

پس تو هم باهاش میخونی

I can’t live without you, I can’t live without you baby

من نمی تونم بدون تو زندگی کنم نمی تونم بدون تو زندگی کنم عزیزم

I can’t live without you, I can’t live without you baby

من نمی تونم بدون تو زندگی کنم نمی تونم بدون تو زندگی کنم عزیزم

The Highway won’t hold you tonight

شاهراه زندگی تو رو امشب در آغوش نمیگیره 

 

 منبع:http://www.love-lyric.blogfa.com 

 

 *برای دونستن بیشتر از تیلور سویفت,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه ادل رو این جا به حساب نیارم(که هدیه ای بود به موسیقی قرن 21),تیلور

 واقعا برای من که موسیقی رو فراتر از شیش و هشت می بینم,قابل احترام

 هست! 

 *از نسل هم سن و سالش,تنها کسی هست(شاید من ندیدم!) که به شعر

اهمیت می ده! 

 *کلیپی تا حالا ازش ندیدم که بخواد با نوع پوشش و زرق و برق صحنه و گروه

رقص و ...,تاثیر بذاره! 

 *به گمانم این کلیپش مال فیلم هست!اسمش؟! 

 *امسال پردرآمدترین بین زیر 30 ساله ها شد تو جهان! 

 *ترانه هاش که به سبک کانتری هست رو خیلی دوس دارم. 

 *تو امور خیریه به شدت فعاله! 

 *خیلی دوسش دارم! 

 *به نظر من تیلور ساخته شده واسه سبک کانتری!

نظرات 2 + ارسال نظر
سیما شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

نفس میکشم نبـــــودنت را

نیستی ...

هوای بوی تنت را کرده ام

می دانی ؟!

پیراهـن جـدایی ات بـدجور بر قامتـــــم گشاد است

تــــو نیستی

آسمان بی معنیست

حتی آسمانپــر ستاره

و باران...

مثل قطره های عذاب روی سرم می ریـــزد

تـــــو نیستی...

و مـن چتـــر می خواهم ...

هــر چیزی که حس عاشقانــہ و شاعرانــہ می دهــد

در چشمانم لباس سیاه پوشیـده...

خودم را بــہ هــزار راه میزنم !!

بــہ هـــزار کوچــہ ...

بــہ هـــزار در ...


"نـکند یاد آغوشــت بیفتــــم"

مرتضی یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ق.ظ



من عاشق تیلورم
بدجووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور

مرسی که ترجمه کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد