حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

آن شب!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 آن شب!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:DAYLIGHT,ترانه ای از MAROON 5

Here I am waiting, i'll have to leave soon

من اینجا منتظرم به زودی اینجا را ترک خواهم کرد

Why am i, holding on?

چرا من منتظر مانده ام؟

ادامه مطلب ...

عکس هفته:DAY AFTER,عکسی از RA

 

                                                   اندازه ی اصلی(کلیک کن)

طنین سکوت...

 انگشتانش کلاویه های سرد پیانو را لمس می کرد,روح زندگی در او 

زلال و جاری بود.اما او چیزی نمی شنید.اشاره ی اول و سکوت,اشاره ی 

دوم و سکوت,اشاره ی سوم و ... زندگی همچنان امیدوار در دوستان او 

ادامه مطلب ...

چیزی بگوی...

بیتوته‌یِ کوتاهی‌ست جهان 

در فاصله‌یِ گناه و دوزخ 

خورشید 

هم‌چون دشنامی برمی‌آید 

 

و روز

ادامه مطلب ...

شور زندگی...

 مهم نیست چه کسی هستید،چه شغلی دارید یا چگونه وقت خود را 

می گذرانید.هر روزه فرصت های بی شماری در اختیار دارید تا زندگی 

اطرافیان خود را از خود متاثر سازید.چه آنانی که می شناسید شان و 

چه آنان که برایتان بیگانه اند چگونه؟به عشق و شور زندگی خویش اجازه 

ادامه مطلب ...

دل من نیز...

بارانِ گرمِ تابستان: 

وقتی که قطره های سنگین فرو می افتد 

برگ،به قامت به لرزه میافتد. 


دلِ من نیز هر بار 

وقتی که نامت بر آن فرو می افتد 

ادامه مطلب ...

اصغر؛خیلی چاکریم!...

 "وقتی آنجلینا جولی درباره کار بعدی‌ات پرسید و ساده و راحت 

درخواست کرد که در فیلمت بازی کند و در پاسخ حرفت که گفتی 

شخصیت زن فیلمت فرانسوی زبان است و گفت تا آن تاریخ می‌تواند 

زبان فرانسه یاد بگیرد،من غرق در غرور شدم". 

 

                                                                                      پیمان معادی 

 

 *متن بالا بخشی از نامه ی پیمان معادی بود به اصغر فرهادی. 

 *یک سال پیش,همچین شبی,جایزه ی گلدن گلوب تو دستای اصغر 

فرهادی,چه زیبا لحظه ای بود! 

ادامه مطلب ...

ای عزیز(نامه ی بیست و نهم)...

 عزیز من! 

 از این که می بینی با این همه مسأله برای سخت و جان گزا اندیشیدن، 

هنوز و باز،همچون کودکان سیر،غشغشه می زنم؛بالا می پرم،ماشین 

های کوکی را کف اتاق می سُرانم،با بادکنک بادالویی که در گوشه ای 

افتاده بازی می کنم و به دنبال حرکت های ساده لوحانه و ولگردانه اش، 

ادامه مطلب ...

کدامین نگاه؟...

آن دم 

که بر رویای من 

آغوش کشیدی 

رو سوی کدامین نگاه 

نگاه 

از نگاه من بریدی؟ 

 

                                                                                         حس سبز 

 

 *از نقد شدن-حتی بی رحمانه- استقبال می کنم!

آخرین قطره(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "آخرین قطره!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 

 *شهادت هشتمین امام شیعیان,تسلیت.

ترجمه ی ترانه:DIE YOUNG,ترانه ای از KESHA

I hear your heart beat to the beat of the drums

صدای قلبت وقتی که میکوبه رو میشنوم

Oh what a shame that you came here with someone

چه شرم اور که تو با کسی اینجا اومدی

So while you’re here in my arms

ادامه مطلب ...

فاجعه...

 فاجعه سه نام دارد:باران,مدرسه و عشق.باران کودکان را از پارک ها 

دور می کند.مدرسه هم بلایی شبیه به باران است:پرنده های هم 

سن و سال مرا پراکنده می کند,محوطه ی بازی را در ساعاتی ثابت, 

خالی می گذارد.و سرانجام عشق. 

 

                                                                                    کریستین بوبن 

                                                                                         دیوانه وار 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

در قلب من باش...

دوری،فاصله و فضا بین ماست 

و تو این را نشان دادی و ثابت کردی 

نزدیک،دور،هر جایی که هستی 

و من باور می کنم قلب می تواند برای این بتپد 

ادامه مطلب ...

یک خواهش مطلق!...

 آنگاه که تقدیر واقع نگردیده و از تدبیر هم کاری ساخته نیست،خواستن 

اگر با تمام وجود با بسیج همه اندام ها و نیروهای روح و با قدرتی که در 

صمیمیت هست،تجلی کند،اگر همه هستیمان را یک خواهش کنیم،یک 

خواهش مطلق شویم،اگر با هجوم ها و حمله های صادقانه سرشار از 

ادامه مطلب ...

هیچ وقت!...

هیچ وقت 

هیچ وقت نقاش خوبی نخواهم شد 

امشب دلی کشیدم 

شبیه نیمه سیبی 

ادامه مطلب ...

ما می سازیم...

 ما می سازیم و این یادگارها را باقی می گذاریم,هنر,معماری,همه 

چیز.چون میدانیم که باید بمیریم و برای همین است که حیوانات,چون 

نمی دانند که می میرند,اثری از خود به جای نمی گذارند.و از این طریق 

فرهنگ پدید می آید. 

 

                                                                                    فرناندو ساواتر 

 

 *زندگی نامه ش تو اینترنت نبود! 

ادامه مطلب ...

از همان خاک!...

اگر چه زمان جوانی و شادابی ما را می ستاند 

و غبار غم و گرد پیری بر روی می فشاند 

و طومار هستی ما را در می پیچد 

اما ایمان دارم که 

ادامه مطلب ...

آخرین قطره!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 آخرین قطره!... 

ادامه مطلب ...