حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

فاجعه...

 فاجعه سه نام دارد:باران,مدرسه و عشق.باران کودکان را از پارک ها 

دور می کند.مدرسه هم بلایی شبیه به باران است:پرنده های هم 

سن و سال مرا پراکنده می کند,محوطه ی بازی را در ساعاتی ثابت, 

خالی می گذارد.و سرانجام عشق. 

 

                                                                                    کریستین بوبن 

                                                                                         دیوانه وار 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه روزی روزگاری من دیوونه شدم,بدونین این کتاب دوست ناباب 

من بوده! 

 *دیوونه ی سبک نوشتنش شدم!

 *سعی می کنم هر چند روز,یه مطلب رو به این کتاب اختصاص بدم. 

 *تو ایران به اسم دیوانه بازی هم چاپ شده. 

 *رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) تسلیت.

 * در مورد مطلب "آخرین قطره!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ http://yourlove.persianblog.ir

دلگیر میشوم
وقتی فکر میکنم
که عاشقانه هایی که برایت مینویسم
مثلِ چای هایی هستند که خورده نمیشوند!
یخ میکنند و باید دور ریخت!

آپــــــــــمظ

مژگان جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

عشق چیزه عجیبیه!

خیلی خوب بود:مدرسه هم بلایی شبیه باران(جالبه)

حتما میخونمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد