حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ای عزیز(نامه ی سی و نهم)...

 عزیز من! 

 امروز، باز، به دام گذشته ها افتادم، و دیدم که هیچ چیز، به راستی که هیچ  

چیز از نخستین یازده فروردین ما کاسته نشده، بلکه همه چیز ژرف تر و زیباتر  

شده است. زمان، تو را برای من بی رنگ و کهنه نکرده سهل است به جست  

ادامه مطلب ...

زندگی...

زندگی رویا نیست. 

زندگی زیبایی ست. 

میتوان٬ 

بر درختی تهی از بار٬ زدن پیوندی. 

ادامه مطلب ...

انتخاب کلمات...

 آیا هرگز به این فکر افتاده اید که کلماتی که بطور عادتی از آنها استفاده  

می کنید دارای چه قدرت جادویی برای ایجاد روحیه مثبت و یا ایجاد غم  

و افسردگی هستند؟ 

 آیا کلماتی که بکار می برید،سازنده اند یا نابود کننده؟ 

ادامه مطلب ...

ما بدهکاریم...

ما بدهکاریم 

به کسانی که صمیمانه ز ما پرسیدند 

معذرت می خواهم چندم مرداد است؟ 

و نگفتیم 

ادامه مطلب ...

اگر بدانم...

تیره بختی را می‌پذیرم 

اگر بدانم 

روزی چشم‌های تو را خواهم سرود 

سکوت را می پذیرم 

ادامه مطلب ...

صفر و صد(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "صفر و صد!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:ROAR,ترانه ای از KATTY PERRY

I used to bite my tongue and hold my breath

من مجبور بودم زبونم رو گاز بگیرم و نفسم رو نگه دارم(حرف نزنم)

Scared to rock the boat and make a mess

میترسیدم که ریسک کنم و فاجعه به بار بیارم

So I sat quietly, agreed politelyپس من با ملایمت نشستم،مودبانه قبول کردم

ادامه مطلب ...

دو بار!...

 هر کس دو بار می میرد:یکبار آنگاه که عشق از دلش می رود و بار  

دیگر آنگاه که زندگی را بدرود می گوید.اما مرگ زندگی در برابر مرگ  

عشق ناچیز است. 

 

                                                                                 فرانسوا ولتر 

 

 *برای دونستن بیشتر از ولتر,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

بگذار...

بگذار 

همان‏گونه که عشق تو شکل‏ مى‏گیرد 

این جهان را احساس‏ کنم 

و آن‏گاه عشق من آن را یارى خواهد کرد. 

 

                                                                   رابیندرانات تاگور 

 

 *برای دونستن بیشتر از تاگور,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

زن ها...

 زن ها با جزییات است که به شناخت می رسند.به شناخت چیزی در  

عمق زندگی.بیشتر آن ها از کلیات چیزی نمی دانند ولی جزییات مثل  

دانه های مروارید در صدف ذهنشان پنهان است تا در صورت پیدا شدن  

نخی،گردنبندی از آن درست کنند. 

 

                                                                         فریبا وفی 

                                                                 حتی وقتی می خندیم 

 

 *برای دونستن بیشتر از فریبا,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

بال کو؟...

گفتی:غزل بگو!چه بگویم؟مجال کو؟ 

شیرین من، 

برای غزل شور و حال کو؟ 

پر می زند دلم به هوای غزل،ولی 

ادامه مطلب ...

بیست سال بعد...

 بیست سال بعد،بابت کارهایی که نکرده ای بیشتر افسوس می خوری  

تا بابت کارهایی که کرده ای.بنابراین،روحیه تسلیم پذیری را کنار بگذار،  

از حاشیه امنیت بیرون بیا،جستجو کن،بگرد،آرزو کن و کشف کن. 

 

                                                                                    مارک تواین 

 

 *برای دونستن بیشتر از تواین,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

در آغوش نگرفتم...

او را در آغوش نگرفتم و اشک هایش را پاک نکردم 

نگفتم:اگر تو نباشی 

زندگی ام بی معنی خواهد بود. 

فکر می کردم از تمامی آن بازی ها خلاص خواهم شد. 

ادامه مطلب ...

صفر و صد!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 صفر و صد!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:BONFIRE HEART,ترانه ای از JAMES BLUNT

Your mouth is a revolver firing bullets in the sky.

دهن تو مثل یه هقت تیر می مونه که به طرف آسمون شلیک می کنه 

Your love is like a soldier, loyal till you die

ادامه مطلب ...

عید شما مبارک...

 این عید سعید فطر رو به همه ی شما دوستان تبریک می گم.عبادات  

همه ی شما مورد قبول پروردگار.

عشق...

 در عشق ابهامی وجود ندارد.ابهام در ماست,نه تشریفاتی در عشق  

هست و نه فرضیاتی فلسفی.عشق,رهیافتی ساده و مستقیم به  

زندگی است.کلمه ی ساده و بی پیرایه ی عشق,معجزه ای را در  

خود نهفته است. 

ادامه مطلب ...

زندگی...

 زندگی در واقع یک شوخی است،نه یک امر جدی،اگر آن را جدی بگیرید، 

آنوقت رنج میبرید،از افکارت رنج خواهی برد،زندگی مانند یک وزنه سنگین  

می شود و تو زیر بار آن خرد می شوی،آنگاه زندگی تمام نشاط خودش را  

از دست می دهد،تمام خنده هایش را. 

 

                                                                                      اوشو 

 

 *برای دونستن بیشتر از اوشو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...