حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

در آغوش نگرفتم...

او را در آغوش نگرفتم و اشک هایش را پاک نکردم 

نگفتم:اگر تو نباشی 

زندگی ام بی معنی خواهد بود. 

فکر می کردم از تمامی آن بازی ها خلاص خواهم شد. 

اما حالا,تنها کاری که می کنم 

گوش دادن به چیزهایی است که نگفتم. 

 

                                                                             شل سیلور استاین 

 

 *برای دونستن بیشتر از شل,اینجا کلیک کنین.

 *بعضی از شعراشو دوس دارم.حالت سادگی که تو شعراش هست  

واقعا به دل می شینه.

 *چند سال پیش آلبومی تو ایران به بازار اومد با نام "من و دوست  

غولم",حتما این آلبوم رو گوش بدین.دو تا از ترانه ها(جایی که پیاده رو  

تموم می شه و من و دوست غولم) شعرش از شل هست.یکی از  

ترانه ها رو برای پخش از وب گذاشته بودم قبلا. 

 *در مورد مطلب "صفر و صد!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

salaaaaaaam hesse sabz
khoooobi????????
mesle hameye matalebet asheghe in yeki ham shodam
mamnoooooooooon

محسن نژاد یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://payame1.blogfa.com/

سلام خوبید؟
بدبختانه همنوعان ما به گونه ای ساخته شده اند که افرادی که در راههای صاف و هموار راه می روند، پیوسته در مسیر آنهایی که می کوشند راه جدیدی را باز کنند، سنگ می اندازند.
فرانسوا ولتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد