حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

این جا چه می کنی؟...

 من اکنون احساس می کنم،بر تل خاکستری از همه آتش ها و امیدها  

و خواستن هایم،تنها مانده ام.و گرداگرد زمین خلوت را می نگرم.و اعماق  

آسمان ساکت را می نگرم.و خود را می نگرم.و در این نگریستن های  

همه دردناک و همه تلخ،این سوال همواره در پیش نظرم پدیدار است،و  

ادامه مطلب ...

خط خطی های من...

خط خطی می کنم 

گفته های ناگفته را; 

در این ظلمت شب 

که دیده ها 

عاجز از دیدن است 

و بازار لب زدن های بنجل چینی 

داغ داغ!

ادامه مطلب ...

توقف...

 چرا این احساس توان فرسای زمستانی اینقدر زود از راه رسیده بود؟اهمیتی نداشت که رودخانه ی زمان چون طوفان سریع بر صخره ها و اعماق خویش می کوبید,زورق من در میان تندآبهای پوشیده از برف گرفتار آمده بود.در میان آن همه همهمه و خروش امیدوار بودم مدت توقف آنقدر کشنده نباشد. 

 

                                                                                  ریچارد باخ 

                                                                        پلی به سوی جاودانگی 

شال...

شالی که برایت خریدم

از ساتنِ صورتی و سبز

همان شالی که به چشمت زیبا می‌آمد

و می‌خواستی همیشه به گردنت باشد

کسی دیگر بوسیده،

در اتاق هتلی جا گذاشتی.

 

                                                                                       رمکو کامپرت

خوکشل شدم؟مثل عروسا(نظرات)؟...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان

,در مورد مطلب "خوکشل شدم؟مثل عروسا؟!...",در خدمتم.

 ابتدا متن نوشته ی من:

                                          اینجا(کلیک کن)

 و این هم نظرات شما دوستان:

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:IF I CANT HAVE YOU,ترانه ای از KELLY CLARKSON

Hearts break too fast when they're sentimental

وقتی قلبها احساسی میشن سریع تر میشکنن
 

Won't stay, won't last when it's love at first sight

وقتی با اولین نگاه عاشقش میشی اون عشق دوومی نداره 


So why are my convictions blinded by your spotlight

پس چرا جرمهای من بوسیله پرتوهای تو که بهشون میتابه دیگه 

دیده نمیشن
 

Can't breathe, can't sleep

ادامه مطلب ...

ای عزیز(نامه ی دهم)...

 عزیز من! 

 دیروز به دلیلی چه بسا برحق،از من رنجیده بودی.دیشب که در باب  

فروش چیزی برای دادن اجاره ی خانه،با مهرمندی آغاز سخن کردی، 

ناگهان دلم دریچه ای گشوده شد و شادی بی حسابی به قلبم 

ادامه مطلب ...

دورتر اگر بروی...

پرنده ای را نشانم می دهی 

چشمانم خیس است 

چشمانم را می بوسی 

دورتر اگر بروی 

فردا را نخواهم یافت.

 

                                                                                  مینا دست غیب 

 

 *در مورد مطلب "خوکشل شدم؟مثل عروسا؟..." حتما نظر بذارید.

آموزه ها...

 کافی است توجه کنید;هرگاه آماده باشید,آموزه ها هم به شما می  

رسد.همواره اگر به نشانه ها توجه کنید,هر چه را برای گام بعد نیاز 

دارید,خواهید آموخت. 

 انسان دو مشکل بزرگ دارد:اول,از کجا باید شروع کند,و دوم,کجا باید 

ادامه مطلب ...

نه...نپر!...

من دراز کشیده بودم در خیابان خالی 

 و گذاشته بودم پاهایم را 

برابر لبه جوی 

در حالی که از بالای ساختمان 

یک دسته آدم پخمه 

در امتداد لبه ها ایستاده بودند و 

به من اصرار می کردند که:"نه... 

نپر!" 

 

                                                                                             بیل نات 

 

 *دقیقا حال و روز الان من رو می گه! 

 *در مورد مطلب "خوکشل شدم؟مثل عروسا؟..." حتما نظر بذارید.

جودی...

 چون همیشه مشغول پرسه زنی در دنیای مجازی بودم,چون همیشه به مطلب زیبایی برخوردم,و چون همیشه این زیبایی رو با شما تقسیم می کنم: 

                    http://manism.blogsky.com/1391/03/02/post-75/

سایه...

 گاهی و بیشتر اوقات سایه می شوم.نه سایه ای که باید برگشت و روی دیوار  

نگاهش کرد.سایه ای که فراتر از خود آگاه من است.می دانی گاهی این سایه  

چیزهایی می بیند یا می شنود,بیشترش را برای من تعریف نمی کند.جای  

شکر است. 

ادامه مطلب ...

محتاجم!...

من, 

به فریاد, 

همانند کسی 

که نیازی به تنفس دارد, 

ادامه مطلب ...

خوکشل شدم؟مثل عروسا؟

 سلام دوستان من.چون همیشه با مطلبی که نیاز به همکاری  

شما عزیزان داره,در خدمتم.مطلبی که برای این هفته انتخاب  

کردم,عنوانش هست: 

 خوکشل شدم؟مثل عروسا؟ 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:LONG LIVE,ترانه ای از TAYLOR SWIFT

I say remember this moment 


من میگم: این لحظه رو به یاد بسپار
 

In the back of your mind 


توی پس ذهنت
 

The time we stood with our shaking hands 


وقتی که ایستاده بودیم با دستان لرزان
 

The crowds in stands went wild 


و جمعیتی که واستاده بودن شلوغ می کردن 


We were the kings and the queens 


وقتی که ما پادشاه و ملکه بودیم

ادامه مطلب ...

عشق راستین...

 آن گاه که انسان به عشق راستین اجازه ی ظهور دهد,آن ساختارهای نهادینه ی پیشین نابود می شود و توازن هر چه درست و حقیقت می پنداشتیم,بر هم می خورد.جهان زمانی حقیقی است که انسان عشق را بشناسد ... .پیش از آن,زندگی می کنیم,با این خیال که عشق را می شناسیم,اما شهامتش را نداریم تا آن طور که هست,با آن روبرو شویم. 

 

                                                                                             دانته 

                                                                                        کمدی الهی

غایت ما...

خیام از لحظه‌ای می‌گوید

که غایت ماست.

آن‌جا که جامی دیگر

در توانمان نیست.

آن دم

آن غایتِ تن

ناتوانی من است

در عشق ورزیدن به تو.

 

                                                                  بالتازار ترانسلان

 

 *درگذشت شاپور قریب رو به اهالی سینما و مردم هنر دوست تسلیت می گم.

ای عزیز(نامه ی نهم)...

 عزیز من!

 روزگاری ست که حتی جوان های عاشق نیز قدر مهتاب را  

نمی دانند.این ما هستیم که در چنین روزگار دشواری باید نگهبان  

اعتبار شفاف و پر شکوه،کهکشان شیری،و شهاب های فرو  

ادامه مطلب ...

دل قوی دار...

خواب رؤیای فراموشی هاست 

خواب را دریابم 

که در آن دولت خاموشی هاست 

من شکوفایی گل های امیدم را در رؤیاها می بینم  

ادامه مطلب ...

جای خالی او...

 وقتی این شما هستید که همیشه در رابطه ی خود جای خالی  

او را پر می کنید,طرف مقابلتان را از این که عشق ورزیدن را بیاموزد, 

محروم می کنید.بنابراین این فرصت رشد را از او سلب  

می نمائید. 

 

                                                                         دکتر باربارا دی آنجلیس 

                                                                        رازهایی درباره ی مردان 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...