حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ای عزیز(نامه ی نهم)...

 عزیز من!

 روزگاری ست که حتی جوان های عاشق نیز قدر مهتاب را  

نمی دانند.این ما هستیم که در چنین روزگار دشواری باید نگهبان  

اعتبار شفاف و پر شکوه،کهکشان شیری،و شهاب های فرو  

ریزنده باشیم...

 شاید بگویی:« در زمانه ای چنین،چگونه می توان به گزمه رفتن  

در پرتو ماهِ پُر اندیشید؟» و شاید نگویی؛چرا که پاسخ این پرسش  

را بارها و بارها از من شنیده ای و باز خواهی شنید: 

« آنکه هرگز نان به اندوه نخورد

و شب را به زاری سپری نساخت

شما را ای نیروهای آسمانی

هرگز،هرگز،نخواهد شناخت»

                                                                                                 گوته 


  اگر فرصتی پیش بیاید – که البته باید بیاید – و باز هم شبی مثل  

آن شبهای عطر آگین رودبارک که سرشار است از موسیقی ابدی  

و پر خروش سرداب رود،در جاده های خلوت خاکی قدم بزنیم،دست  

در دست هم،دوش به دوش هم،باز هم به تو خواهم گفت:گوش کن! 

گوش کن بانوی من!در آن ارتفاع،کسی هست که ما را صدا می زند...

 و تو می گویی:این فقط موسیقی نامیرای افلاک است...

 ما هر گز کهنه نخواهیم شد.

 

                                                                                     نادر ابراهیمی 

 

 *برای دونستن بیشتر از نادر ابراهیمی,اینجا کلیک کنین.

 *اول راهنمایی بودم که اولین رمان زندگیم رو خوندم!رمانی خارجی.بعد از

هشتمین رمان خارجی بود که اول بار رمانی ایرانی به دلم نشست!

از مرحوم نادری(متاسفانه هر چی فک کردم اسمش یادم نیومد که این جا

بنویسم!)

 *و این شد سرآغاز آشنایی من با رمان های ایرانی!

 *این چهل نامه ی مرحوم ابراهیمی به همسرش,هر نامه ش,خودش کتابی

جداگونه ست و قابل تدریس در دانشگاه!

نظرات 7 + ارسال نظر
صلا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ق.ظ

در آن ارتفاع،کسی هست که ما را صدا می زند...
وَ جاءَ مِنْ أَقْصَا الْمَدینَةِ رَجُلٌ یَسْعى‏ قالَ یا قَوْمِ اتَّبِعُوا الْمُرْسَلینَ
مردى از دوردست شهر دوان‏دوان آمد و گفت: اى قوم من، از این رسولان پیروى کنید. (یس : 20 )

مملی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ق.ظ

______$$$$$_______$$$$$______$$سلام دوست گلممممممممم
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$روابط عمومی مملی اپههههههههه
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$بایک طنز اجتماعی
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________

omid چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.patogheax.blogfa.com

سلام
قشنگ بود
ببخش دیر شد

ققنوس چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ http://sayesar.blogfa.com

سلام
سری جدید پــــــَ نه پـــــــــَ
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$♥ ♥$$
______________________$$$
_______________________$
______________________
____________________
_________________
_______________
_____________
___________
_________
_______
_____
____
___
ـــــ
ـــ
ــ
ـ
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

omid چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.patogheax.blogfa.com

سلام
اپم بدو بیا[گل][بوسه]

باران چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://autumn25.blogfa.com/http://


دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !
با احترام دعوتی

بهار چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

دنـیای ِ غـریبـی ست ...

بـه یکـی کـه دسـت می دهـی

مـی دانـی کـه دیـر یـا زود

از دسـتش مـی دهی !...

منتظرتم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد