حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:DARKER THAN BLOOD,ترانه ای از LINKIN PARK

 [Verse 1]

Don't you hold your breath

Cause I'm not coming down

The battlefields have left me only scars

I'm floating in the dark

I'm swimming in the sound

Of voices that should never been apart

نفستو حبس نکن

چون من پایین نمیام

میدون جنگ از من فقط جای زخم باقی گذاشت

در تاریکی غوطه ورم

در لحن اصواتی که هیچ وقت نباید جدا میشدن ازم شنا میکنم

[Chorus]

Darker than the blood

Higher than the sun

This is not the end

You are not the only one

تیره تر از خون

بالاتر از خورشید

این پایان نیست

تو تنها آدم نیستی

[Verse 2]

Venom on their tongues

They'll paint it on the walls

Justice doesn't have the strength to hold

The higher than they climb

The harder they will fall

And we will break their bones until they fold

زهر رویِ زبون هاشون

اونا اینو رویِ دیوار ها نقاشی میکنن

عدالت توان نگه داشتنِ اینو نداره

هرچی بالاتر پیش میرن

محکم تر میوفتن

و ما استخون هاشونو میشکونیم تا زمانی که تا بشن

[Chorus]

[Outro]

This is not the end

(You are not the only one)

You are not the only one

(Higher than the sun)

(This is not the end)

This is not the end

(You are not the only one)

You are not the only one

این پایان نیست

تو تنها کس نیستی

تو تنها آدم نیستی

بالاتر از خورشید

این پایان نیست

این آخرش نیست

تو تنها کس نیستی

تو تنها آدم نیستی 

 

 منبع:انجمن موسیقی عصر دانلود  

 

 *برای دونستن بیشتر از لینکین,اینجا کلیک کنین. 

 *توی گروه های راک یکی از بهترین هاست. 

 *یه مدت تو این چند سال سبکش رو از رپ راک به راک تغییر داد که به  

نظر من قبلا بهتر بود!مجدد به سبک گذشته برگشت. 

 *خیلی خواننده ی گروهی کم پیدا می شه که خوب بمونه.لینکین یکی 

از اون کم هاست! 

 *ترانه هاش معنی داره. 

 *قبلا ترجمه ی یکی از ترانه هاش رو تو وب گذاشته بودم. 

 *ترانه ی نومب و این د اند رو خیلی دوس دارم. 

 *متاسفانه دیگه به اون معنا تو بورس نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد