حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

کجا رفته اند؟!...

عشق، 

عشق، 

عشق های آن زنان 

و عشق های آن مردان

ادامه مطلب ...

دیوار بتونی!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 دیوار بتونی!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:DARK HORSE,ترانه ای از KATTY PERRY

I knew you were

من میدونستم که تو

You were gonna come to me

ادامه مطلب ...

ادبیات و هنر!...

 یک روز با احتیاط گفتم:«می بینی ادبیات و هنر چه دنیایی است؟» 

لبخندی از سر بی حوصلگی زد و گفت:«دنیای همدردی است.پیام های  

عاطفی انسان هاست در طول زمان که بتوانی دریافت شان کنی و  

احساس نکنی که تنهایی.» 

 

                                                                                 احمد پوری 

 

 *برای دونستن بیشتر از پوری,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

یک عمر اندوه!...

ما را به این زمین ِ خسته می آوری 

رهایمان می کنی تا خود را به گناه بیالاییم 

آن گاه می گذاری پشیمانی بکشیم 

یک آن لغزش و یک عمر اندوه... 

 

                                                                               گوته 

 

 *برای دونستن بیشتر از گوته,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

کار خوب!...

 چراغ کوچکی در شب،تاریکی را می‌شکافد و به اطراف نور می‌دهد،کار  

خوب اگرچه کوچک و ناچیز باشد در نظر من کوچک و ناچیز نیست. 

 

                                                                            ویلیام شکسپیر 

 

 * برای دونستن بیشتر از شکسپیر,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

وقتی تو نیستی!...

وقتی تو نیستی 

نه هست های ما 

چونانکه بایدند 

نه باید ها… 

ادامه مطلب ...

من بدهکار تو نیستم(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "من بدهکار تو نیستم!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:SHINE MY SHOES,ترانه ای از ROBBIE WILLIAMS

Another dawn, another day, another dollar to be made

یه طلوع دیگه، یه روز دیگه، یه دلار دیگه که باید به دست بیارم

I got a pocket in my soul, where a little rock a little roll assimilate

در روحم یه جیب دارم، که در اون یه مقدار راک و یه مقدار رل با هم یکسان  

شدن

And I don't care what you think you know

ادامه مطلب ...

مامان پیر بود!...

 مامان پیر بود،ولی پیری بر او حکومت نمی کرد.پیری زیر دستش بود.مثل  

مرد مزاحمی بود که مامان بلد بود خرش کند.بعضی وقت ها با دلبری و  

بعضی وقت ها با دندان تیز کردن.بدبختی کم نداشت،ولی جنگجوی خوبی  

بود.همیشه جنگیده بود اما این باعث نشده بود خودش را فراموش کند. 

ادامه مطلب ...

چند سایت مرتبط با سینمای ایران(روز ملی سینما مبارک)...

 ضمن تبریک روز ملی سینما و تبریک بیشتر برای بازگشایی خانه ی  

سینما,اینجا چند سایت مرتبط با سینمای ایران رو واستون می ذارم: 

                                      خانه ی سینمای ایران  

ماهنامه ی سینمایی فیلم       وب سایت خبری تحلیلی سینمای ما   

    وب سایت سینمایی سی نت       وب سایت مسعود کیمیایی  

        وب سایت فاطمه معتمد آریا       وب سایت لیلا حاتمی

        وب سایت بهمن فرمان آرا      وب سایت تهمینه میلانی  

              وب سایت بهرام بیضایی       وبلاگ بهاره رهنما

                               وب سایت باران کوثری

دست هایت را!...

دستهایت را چون خاطره ای سوزان 

در دستهای عاشق من بگذار 

و لبانت را چون حسی گرم از هستی 

به نوازش های لبهای عاشق من بسپار 

ادامه مطلب ...

ابراز احساسات...

 هنگامی که نامزد یا همسرتان به سختی احساساتش را ابراز کرده  

یا به سختی به احساسات شما گوش فرا می دهد,او را در سکوت  

در آغوش بگیرید. 

 

                                                                        دکتر باربارا دی آنجلیس 

                                                                        رازهایی درباره ی مردان 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

بگذار اقرار کنم...

بوسه بر پیشانیت می‌نهم 

در این واپسین دیدار 

بگذار اقرار کنم: 

حق با تو بود که پنداشتی 

ادامه مطلب ...

خنگ!...

 آنها همیشه با خنده به من خنگ می گفتند.من هم طبیعتا فکر  

می کردم خنگ حرف خوبیست.نمی دانستم مردم به خاطر چیزهای  

دیگر جز خوشحالی هم می خندند. 

 

                                                                      پری نوش صنیعی 

                                                                         پدر آن دیگری 

 

 *برای دونستن بیشتر از صنیعی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

شلاق مکرر باران...

این مهر میان خاکستر و خاک 

و آتش هر چه هست 

برای حضور 

برای تنفس 

ادامه مطلب ...

من بدهکار تو نیستم!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 من بدهکار تو نیستم!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:LOVED ME BACK TO LIFE,ترانه ای از CELINE DION

I was walking dead, stuck inside my head

من یه مرده ی متحرک بودم، گرفتار شده در ذهنم

I couldn't get out, turn the lights down

نمیتونستم بیرون بیام، چراغ ها رو خاموش کن

The voices inside were so loudصدای درونم خیلی بلند بود

ادامه مطلب ...