حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

راه تو...

 راه تو,به نگاه تو وصل است.بگذار خلاق و آفریننده باشی.تو می توانی,روزی زندگی را از بودنت سرشار کنی.پیروزی لایق انسان خردمند است.به باورهایت,عشق و محبت و مهر,هدیه کن.تا با شکوفایی خویشتن ات,دیگران نیز تو را باور کنند. 

 

                                                                                             هله پتگر

این سایت نگاه شما را می خواند(جواب)!...

 سلام دوستان من.2 روز پیش مطلبی با عنوان "این سایت نگاه شما  

را می خواند" در وب گذاشتم: 

             http://hesesabz.blogsky.com/1390/08/26/post-170/ 

 دوست خوبم(وب حیات پاکیزه) جوابش رو واسم فرستاد.چقدر آسون  

بود!!!(معما چو حل گشت ...): 

                            http://ejazehas.blogfa.com/

عشق من,هم خانه ی من باش!!!

 سلام دوستان من.چون همیشه مطلبی رو در وب می ذارم که نیاز  

به همکاری شما عزیزان داره تا تکمیل شده ی اون رو(همراه با نظر, 

نام و آدرس وب شما دوستان سبز) هفته ی آینده در وب حس سبز  

قرار بدم.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

ادامه مطلب ...

خنده ی تو...

عشق من,خنده ی تو 

در تاریک ترین لحظه ها می شکفد 

و اگر دیدی,به ناگاه 

خون من بر سنگ فرش جاری است, 

ادامه مطلب ...

این سایت نگاه شما را میخواند...

چون همیشه مشغول پرسه زنی در دنیای مجازی بودم,به این مطلب زیبا برخوردم,و چون همیشه این زیبایی رو با شما تقسیم می کنم: 

                                    http://www.milaadesign.com/wiz.swf 

 

*دیدم دل بعضی دوستان گرفته(به وب بعضی دوستان سر زدم) گفتم با این پست نامتعارف حال و هوا عوضش شه!!! 

*اگه دلیلش رو(حدس همیشه درست بازی) فهمیدین واسه عقل ناقص من هم توضیح بدید!!!

                                     

تولد یک رویداد...

 برای زنان برنامه ریزی درست به همان اندازه خلاقیت محسوب  

می شود که نقاشی یا آهنگ سازی.زن ها با این کار به یک واقعه  

و یا رویداد تولد می بخشند و فرصتی برای آرامش,استراحت و  

رمانتیک بودن را فراهم می آورند و بدین وسیله خود نیز خوشحال  

ادامه مطلب ...

آئینه ای برابر آئینه ات...

چراغی در دست 

چراغی در دلم 

زنگار روحم را صیقل می دهم 

آئینه ای برابر آئینه ات می گذارم 

ادامه مطلب ...

یاد می‌گیری...!

کم کم تفاوت ظریف میان نگه داشتن یک دست 

و زنجیر کردن یک روح را یاد خواهی گرفت 

این که عشق تکیه کردن نیست 

و رفاقت ...,اطمینان خاطر 

ادامه مطلب ...

شهرت...

 برای مردمی که تو را به شهرت رسانده اند این تو نیستی که اهمیت داری,چیز دیگری است و آن,همان عقیده ای است که تو به جای آن ها از آن حمایت می کنی و ارائه می دهی. 

 

                                                                                      ریچارد باخ 

                                                                              پلی به سوی جاودانگی

ترجمه ی ترانه:WIND OF CHANGE ترانه ای از SCORPIONS

سلام دوستان من. 

۱.این ترانه ی ضد جنگ رو خیلی دوست دارم. 

۲.این ترجمه ی همین ترانه ایه که هم اکنون از وب در حال پخش ه 

 

I follow the Moskva
Down to Gorky Park

تا انتهای پارک "گرکی"، "مسکوا" را دنبال کردم
Listening to the wind of change

در حالی که به نسیمی متحولگر گوش میدادم
An August summer night
Soldiers passing by

در یک شب تابستانی ماه آگست سربازانی را می دیدم که از جلوی چشمانم می گذرند
Listening to the wind of change

ادامه مطلب ...

به قلم سوگند(نظرات)...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "به قلم سوگند!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

دوست عزیزم(تیام) و دیگر عزیزانی که بدون آدرس و نام وب نظر می ذارید: 

آخه چطور به درخواستتون برای سر زدن به وب زیباتون  و یا تبادل لینک جواب بدم؟بدون نام و آدرس وبتون؟

حیف...

حیف 

همیشه داد 

گم می شود در صدای شیونم 

نگفته نماند گرامی ام! 

دغدغه 

چیزی عجیب نیست 

این جا که پوستین از 

پوست پلک آدمی است. 

 

                                                                              عمید صادقی نسب

ایرانیان,شادترین مردم جهان!!

چون همیشه در حال وب گردی بودم و چون همیشه به مطلب زیبایی بر خوردم و چون همیشه این زیبایی رو با شما تقسیم میکنم: 

                            http://isometric.persianblog.ir/post/113/ 

 

دایره ی زندگی...

 به خاطر داشته باش که تو در برابر هر آنچه در دایره ی زندگی ات قرار  

می دهی مسئولی و این دایره به نوبه ی خود با بسیاری از دایره ها ی  

دیگر ارتباط خواهد داشت.نیازمند خواهی بود تا در مسیری زندگی کنی  

که اجازه دهد,خوبی و منفعت ناشی از دایره ات,صلح و آرامش را به  

ادامه مطلب ...

رحم کن...

رحم کن,ای نفس من 

تو مرا به عشقی وادار کردی 

که توان کشیدن آن را نتوانم. 

تو و عشق,قدرتی جدا نشدنی هستید;اما 

ادامه مطلب ...

قانون منحصر به فرد-عشق...

به همان دلیلی که یک شهر به مجموعه ی قوانینی نیاز دارد تا ساکنان اش بتوانند کنار هم زندگی کنند,انسان هم به یک قانون منحصر به فرد-عشق نیاز دارد تا بتواند در صفای کامل با جهان روحانی و معنوی هم زیستی کند. 

 

                                                     آگوستین(یکی از ۴ بنیان گذار کلیسای رم)

هرگز جدا نمی توانی شد

نه! 

ممکن نیست! 

هرگز جدا نمی توانی شد 

از چهره های گذشته ی خویش 

ادامه مطلب ...

از کجا باید شروع کرد؟

 از کجا باید شروع کرد؟وقتی که در زمان,نه آغازی هست و نه پایان.زندگی امتداد همین لحظه های زودگذره.لحظه ای که با تصور من و تو,مفهوم زمان به خودش می گیره.ادامه پیدا می کنه,می شه گذشته و حال و آینده... . 

 

                                                                                             هله پتگر

جدایی نادر از سیمین...

 الان دقیقا نمونه ی کامل یه آدمه stop شده رو دارم.منگه منگ!!!امشب برای بار دوم فیلم جدایی نادر از سیمین رو نگاه کردم.بار اول تو سینما بود با اون شلوغی های همیشگی.یه سمتم در حال ساندویچ خوردن و سمت دیگه چیپس!!! 

 خدایا چطور میشه که یه آدم انقد بفهمه(اصغر فرهادی)؟تو رو خدا,تو رو به هر کی که می پرستین,این فیلم رو ببینین.نه یک بار,بلکه چند بار و چند بار.چندین کد که بار اول نگرفتم رو امروز فهمیدم.بار بعد چنتای دیگه,خدا می دونه!!! 

 خدا کنه تا فردا از این منگی در بیام!!! 

 نقد فیلم که قبلا تو همین وب گذاشته بودم: 

                       http://hesesabz.blogsky.com/1390/05/24/post-29/