حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:WIND OF CHANGE ترانه ای از SCORPIONS

سلام دوستان من. 

۱.این ترانه ی ضد جنگ رو خیلی دوست دارم. 

۲.این ترجمه ی همین ترانه ایه که هم اکنون از وب در حال پخش ه 

 

I follow the Moskva
Down to Gorky Park

تا انتهای پارک "گرکی"، "مسکوا" را دنبال کردم
Listening to the wind of change

در حالی که به نسیمی متحولگر گوش میدادم
An August summer night
Soldiers passing by

در یک شب تابستانی ماه آگست سربازانی را می دیدم که از جلوی چشمانم می گذرند
Listening to the wind of change

 

و به نسیمی متحولگر گوش میدادند

The world closing in

دنیا روز به روز کوچکتر می شود
Did you ever think
That we could be so close,like brothers

هرگز فکرش را می کردی که روزی مانند دو برادر به هم نزدیک باشیم!؟
The future's in the air

آینده همه جا هست
I can feel it everywhere

آن را همه جا احساس می کنم
Blowing with the wind of change

و با نسیمی متحولگر می وزد

Chorus:
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change
مرا به جادوی لحظه ای از شبی پر شکوه ببر که در آن

 کودکان فردا در نسیمی متحولگر در آرزویش هستند


Walking down the street

در امتداد خیابان قدم می زنم
Distant memories
Are buried in the past forever

خاطراتی دور در گذشته مدفون شده اند

I follow the Moskva
Down to Gorky Park

تا انتهای پارک "گرکی"، "مسکوا" را دنبال کردم

Listening to the wind of change

در حالی که به نسیمی متحولگر گوش میدادم

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

مرا به جادوی لحظه ای از شبی پر شکوه ببر که در آن

 کودکان فردا آمال وآرزوهایشان را با من و شما به اشتراک می گذارند


Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

 کودکان فردا در نسیمی متحولگر در آرزویش هستند


The wind of change blows straight
Into the face of time

نسیمی متحولگر بر صورت زمان می وزد
Like a stormwind that will ring
The freedom bell for peace of mind

مانند طوفانی که ناقوس آزادی را برای آسودگی خاطر به صدا در می آورد
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say

بگذارید "بالا لایکا"هایتان بخواندد شعری را که گیتار من میخواهد بگوید

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

مرا به جادوی لحظه ای از شبی پر شکوه ببر که در آن

 کودکان فردا آمال وآرزوهایشان را با من و شما به اشتراک می گذارند

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change
مرا به جادوی لحظه ای از شبی پر شکوه ببر که در آن

 کودکان فردا در نسیمی متحولگر در آرزویش هستند

www.hottranslatedlyrics.blogfa.com

مرا به جادوی لحظه ای از شبی پر شکوه ببر که در آن
نظرات 12 + ارسال نظر
رضا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ق.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

خیلی قشنگه لذت بردم
ممنون

هانی شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ق.ظ http://mamanie2tanini.blogfa.com/

خیلی زیبا بود

سحر شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://ghatarate-shabnam.blogfa.com

سلااااااااااام ممنون

حامد شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://tanhahamed90.blogfa.com

برای اینکه بزرگ شروع کنی لزوما نباید بزرگ باشی ولی برای اینکه بزرگ شوی لزوما باید شروع کنی ...

[ بدون نام ] شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

روزگاران همه رفتند و

کنون هر شب ِ تار،

فارق از خواب ِ ز رویا سرشار،

با دو چشم ِ گریان،

و لبی از سر ِ غم، ناله کنان،

با دلی خسته ز موج ِ نیرنگ،

در همان کوچهء تنگ،

من به دنبال ِ کسی میگردم.

Semin شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ http://4u309.blogfa.com/

مطلب جالبی بود !
لینک شدید

میسی یویو شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.m2-1372.blogfa.com

فدای سرت گلمخودم یه چیزایی سر هم کردم بهش تحویل دادم.

omid شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.patogheax.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل] سلام [گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل] اپم بدو بیا نظر یادت نره [گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل] بووووووس [گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

[ بدون نام ] شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ

گفتـم غـم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتـم کـه ماه من شو گفتا اگر برآید
گفـتـم ز مـهرورزان رسم وفا بیاموز
گـفـتا ز خوبرویان این کار کمـتر آید
گفـتـم کـه بر خیالت راه نظر ببندم
گفـتا که شب رو است او از راه دیگر آید
گفتـم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد
گـفـتا اگر بدانی هم اوت رهـبر آید
گفـتـم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
گفـتا خنـک نسیمی کز کوی دلبر آید
گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت
گـفـتا تو بـندگی کن کو بنده پرور آید
گفـتـم دل رحیمت کی عزم صلح دارد
گفـتا مـگوی با کس تا وقت آن درآید
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد
گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید

negin شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://dele-shishei.blogfa.com

گفتـم غـم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتـم کـه ماه من شو گفتا اگر برآید
گفـتـم ز مـهرورزان رسم وفا بیاموز
گـفـتا ز خوبرویان این کار کمـتر آید
گفـتـم کـه بر خیالت راه نظر ببندم
گفـتا که شب رو است او از راه دیگر آید
گفتـم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد
گـفـتا اگر بدانی هم اوت رهـبر آید
گفـتـم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
گفـتا خنـک نسیمی کز کوی دلبر آید
گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت
گـفـتا تو بـندگی کن کو بنده پرور آید
گفـتـم دل رحیمت کی عزم صلح دارد
گفـتا مـگوی با کس تا وقت آن درآید
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد
گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید

سوگل شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ http://sogoli777.blogfa.com

سلام عزیزم...
اره عزیز جون...
بازم پیش ما بیا...
فعلا بای

دچار شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://somebodywrites.persianblog.ir/

هر آوایی که از آزادی و صلح بگه خوشاینده..مرسی دوست عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد