حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:SOMEONE LIKE YOU,ترانه ای از AUSTIN MAHONE

Feels like I'm lost in the ocean, just drifting

Drowning from the weight of my thoughts

Like I just don't know who I am

Like I just don't know who I want to be in this big world

این حسو داره که انگار تو اقیانوس غرق شدم،مثل یه جسم شناور  

روی آبم

از وزن افکارمه که دارم غرق میشم 

انگار که فقط نمیدونم کی ام

انگار که نمیدونم دوس دارم تو این دنیای بزرگ چه کسی بشم

Don't even know what I'm doing

If I'm going down the right road

That's gonna lead me to my dreams

That's gonna take me to a place I never thought I'd be

حتی نمیدونم که دارم چیکار میکنم

اگه دارم از جاده ای میرم که

قراره منو به رویاهام برسونه

منو ببره به جایی که هیچوقت فکرشو نمیکردم برم

I don't wanna be good

I just wanna be great

Just wanna be the best that I can be

I just wanna be the best

Never settle for less

Go to places in the world I've never seen

I'd never seen

نمیخوام خوب باشم

فقط میخوام عالی باشم

فقط میخوام بهترین چیزی که میتونم باشم

فقط میخوام بهترین باشم

هیچوقت به کم قانع نشم(میخوام بیشتر ازاینا باشم)

و برم به جاهایی تو دنیا که تاحالا ندیدم

تا حالا ندیدم

Someone like you

Someone like you

Cause you wrap me up with love

And I can see I start to change

I can face the world

As long as I know that you're next to me

Someone like you

Someone like you

یکی مث تو

چون تو منو درگیر عشق میکنی

و میتونم ببینم که دارم شروع به تغییرکردن میکنم

میتونم با دنیا رو به رو بشم

تا وقتیکه میدونم تو کنارمی

یکی مث تو

Any room that you walk into become such a better place

And I can see what I've been missing

And what I will always need

Someone like you

هراتاقی که تو پاتو توش میذاری یجای بهتر میشه

ومیتونم ببینم تا الان چه چیزیو کم داشتم

و به چه چیزی نیاز خواهم داشت

یکی مث تو

Feels like I'm stuck in the middle of nowhere

Don't know what direction to run

I pray I choose the right one

Cause if I do then I'll be one step closer to what I want

And everytime I think about what I dream of at night

All that I can see is you

You told me that you want me too

I just wish that it was true

I can see one day we'll be on top just me and you

این حسو داره که انگار یجای خیلی دور گم شدم

نمیدونم به کدوم طرف بدوم

دعا میکنم که راه درستو انتخاب کرده باشم

چون اگه درست انتخاب کرده باشم، یه قدم به اون چیزیکه  

میخوام نزدیکترمیشم

و هربار که به این فک میکنم شبا خواب چه چیزیو میبینم

همه ی اون چیزیکه میتونم ببینم تویی

بهم گفتی که تو هم منو میخوای

فقط آرزو میکنم که حقیقت داشته باشه

میتونم روزیو ببینم که اون بالا بالا هاییم فقط منو تو

( Chorus )

Everybody's watching

Every move we make

And everybody's talking

Let them say what they gon' say

Cause they hating on me

Lying on you

The only thing true is the two of us

همه دارن هر حرکت مارو تماشا میکنن

و همه دارن درباره ما حرف میزنن

بذار هرچی میخوان بگن

چون اونا متنفرن وقتیکه منو میبینن که روی تو دراز کشیدم

تنها چیزیکه حقیقیه ما دوتاییم

It's you

It's you

It's you

این تویی

Someone like you

Someone like you

یکی مث تو

Cause you wrap me up with love

And I can see I start to change

I can face the world

As long as I know that you're next to me

Someone like you (you)

Someone like you

Any room that you walk into become such a better place

(Better place)

And I can see what I've been missing

And what I will always need

Someone like you

چون تو منو درگیر عشق میکنی

و میتونم ببینم که دارم شروع به تغییرکردن میکنم

میتونم با دنیا رو به رو بشم

تا وقتیکه میدونم تو کنارمی

یکی مث تو

هراتاقی که تو پاتو توش میذاری یجای بهتر میشه

ومیتونم ببینم تا الان چه چیزیو کم داشتم

و به چه چیزی نیاز خواهم داشت

یکی مث تو 

 

 *برای دونستن بیشتر از آستین,اینجا کلیک کنین. 

 *اوایل سعی می کرد شبیه جاستین باشه! 

 *اما الان واسه خودش کسی شده .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد