حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

رمان بخوانید!...

 گفتی: «می خواهید آدم ها رابشناسید، رمان بخوانید.» 

 

                                                                                    بلقیس سلیمانی

                                                                      بازی آخر بانو

 

 *برای دونستن بیشتر از بلقیس,اینجا کلیک کنین.

 *خوندن مطلب "شلاق مکرر خاطرات!..." خالی از لطف نیست! 

 *به خدا راس می گه! 

 *من هر چی دارم و یاد گرفتم از اول راهنمایی و زمانی که رمان  

خوندن رو شروع کردم! 

 *رمان ها!نه رمان!منظورم رمان به معنای واقعی کلمه ست! 

 *امید,آرزو,قدرت بیان,خلاقیت,فهم از خود,شناخت جنس مخالف, 

عقیده,و ...!

نظرات 1 + ارسال نظر
زرتشت چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:53 ب.ظ http://gominam19.blogfa.com

حتما میخونم
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد