حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

سلام دوستان. 

یک هفته ای نخواهم بود.

یاد دست های تو...

هنگام شکوفه نارنج بود و من 

با یاد دست های تو; 

                       سرمست 

تن را به آن طبیعت عطرآگین 

ادامه مطلب ...

عذرخواهی...

 دوستان پرشین بلاگی حتما بخونن: 

 سلام دوستان. 

 از ۱۲ بهمن به این ور,متاسفانه نمی تونم در وب های پرشین بلاگ نظر بدم!اول فکر می کردم مشکل از اینترنت خودم ه!امروز از چند جای دیگه هم امتحان کردم,از بعضی دوستان هم پرسیدم,متاسفانه مشکل در سطح شهر بود.به محض رفع مشکل,مجددا در وب های زیباتون نظر می ذارم.فعلا فقط رسما می تونم عذرخواهی کنم! 

 

                                                                                          حس سبز

کالایی(عروسکی) خانگی به نام زن!...

 سلام دوستان من.همچون جمعه های گذشته با مطلبی که نیاز  

به همکاری ه شما عزیزان داره,در خدمتم.تکمیل شده ی این  

مطلب,هفته ی آینده(همراه با نام,نظر و آدرس وب شما دوستان)  

در وب حس سبز قرار داده خواهد شد.مطلبی که برای این هفته  

ادامه مطلب ...

با صدای یک فلوت...

هیچ چیزی هراسنده تر از,هیچ چیزی والاتر از 

تماشای اسپارت ها در صفوف آماده باش 

در پیشروی به سوی غضب جنگ 

با صدای یک فلوت. 

 

                                                                                سوفیا ده میو برینر

تکرار...

 هر چه در نگاه نخست بر خلاف طبیعت و در تضاد با آرزوهای درونی 

انسان باشد,پس از اینکه بارها تکرار شود,عادی به نظر می رسد. 

انسان بر خلاف فرامین الهی,دنبال جهنم می رود و بدترین روش را 

برای ادامه ی زندگی برمی گزیند,ولی پس از مدتی برایش عادی 

ادامه مطلب ...

لحظه ی دیدار نزدیک است...

لحظه ی دیدار نزدیک است 

باز من دیوانه ام,مستم 

باز می لرزد,دلم,دستم 

باز گویی در جهان دیگری هستم 

 

های!نخراشی به غفلت گونه ام را,تیغ 

ادامه مطلب ...

 لطفا یکی منو راهنمایی کنه: 

 از دیشب تا الان نمی تونم تو وب های پرشین بلاگ نظر بذارم!راهی هست؟یا فعلا باید تحمل کرد؟!

کاش با این صدا بروم...

اگر بدانی خانه ی ما چقدر قشنگ شده است.جای تو خالی.وقت کردی از  

آن بالاها باغچه ی ما را زیارت کن.حالا صدای اذان می آید,باید شمع روشن  

کنم.اما نه!تا وقتی صدای اذان می آید دل روشن است. 

 کاش با این صدا بروم... . 

 

                                                                                      پردیس چابک 

                                                                                     کاکائوی ترش 

 

 *هیچ صفحه ای برای معرفی پردیس تو نت نبود!

*این کتاب رو 4 سال پیش خوندم.واقعا زیباست.واقعا زیبا! 

 *تمام کتاب به صورت توصیف,حس نویسنده ست به محیط و شخصی 

که معلوم نیست کیه! 

 *بعضی جاها حتی تصور می کنی که طرف مقابل سال هاست که مرده! 

 *تا الان دسته کم,5 یا 6 متن از این کتاب رو توی وب گذاشتم.

دست خودم نیست!...

دست خودم نیست! 

حسادتم می شود, 

گه گاه, 

به همه چیز; 

حتی 

سرخی نقش بسته بر لب هایت! 

پس 

زیباتر نشو, 

بانوی من! 

 

 *شاعر این شعر(اگه بشه اسمشو شعر گذاشت) خودمم! 

 *از نقد شدن-حتی بی رحمانه- استقبال می کنم!

دنیای نامرئی من(نظرات)...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "دنیای نامرئی من!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

عشق...

من هستم! 

تو هستی! 

و عشق همه ی آن چیزی است که اهمیت دارد! 

 

                                                                                  ریچارد باخ 

                                                                         پلی به سوی جاودانگی

زندگی نامه(ادبیات):احمد محمود

 احمد محمود (اعطا)، چهارم دی‌ماه سال 1310 از پدر و مادری  

دزفولی در اهواز متولد شد. او در آغاز کار خود نیز به مطالعه در  

زندگى مردمان کارگر و روستایى جنوب پرداخت و بارها مشاغل  

مختلفى را در میان این مردم تجربه کرد. احمد محمود آثار مهم خود  

ادامه مطلب ...

پلک اگر فرو بندم...

شب در چشمان من است, 

به سیاهی چشم هایم نگاه کن.

روز در چشمان من است, 

به سفیدی چشم هایم نگاه کن. 

ادامه مطلب ...

راه ما...

 جویای راه خویش باش,از آنسان که منم.که در تکاپوی انسان شدن,در میان راه دیدار می کنم حقیقت را,آزادی را,خود را.در میان راه می بالد و به بار می نشیند دوستی.که توانمان می دهد تا برای دیگران مامنی باشیم و یاوری.این است راه ما,تو و من. 

 

                                                                                      مارگوت بیکل 

پس زمینه برای رایانه...

 چون همیشه مشغول پرسه زنی در دنیای مجازی بودم,چون همیشه به مطلب زیبایی برخوردم,و چون همیشه این زیبایی رو با شما تقسیم می کنم: 

                                           http://digitalblasphemy.com/

فرزندان شب...

 شب سپری شده است.ما فرزندان شب هستیم و با سر زدن 

سپیده بر بلندی ها,خواهیم مرد و از خاک ما,عشقی بس 

نیرومندتر زبانه خواهد کشید,در پرتو خورشید خنده سر خواهد 

داد و جاودان خواهد ماند. 

 

                                                                              جبران خلیل جبران 

                                                                                      پیشتاز 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

همه چیز تمام شده...

"همه چیز تمام شده" 

یادداشتی کوتاه,ژرف و ساده 

حاکی از بی میلی و بخشش 

به هر کسی که بخواهد آن را بخواند و گریه سر دهد. 

 

                                                                           کوستاس کاریوتاکیس 

 

 *این روزها عجیب عاشق اشعار شعرای اروپای شرقی شدم! 

 *این شعر رو صرفا به دلیل زیباییش گذاشتم,امیدوارم یادآور خاطرات تلخ برای هیچ دوستی نباشه!و اگه شد,عذرخواهی میکنم.

دنیای نامرئی من...

 سلام دوستان من.چون همیشه با مطلبی که نیاز به همکاری ه  

شما عزیزان داره تا تکمیل شده ی اون رو جمعه ی آینده(همراه  

با نام,نظر و آدرس وب شما دوستان) در وب حس سبز بذارم,در  

خدمتم.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم,عنوانش هست: 

ادامه مطلب ...

به دیدار تو می آیم...

ما دو تن مغرور 

   هر دو از هم دور 

       وای در من تاب دوری نیست 

  ای خیالت خاطر من را نوازش بار 

ادامه مطلب ...