حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دنیای نامرئی من...

 سلام دوستان من.چون همیشه با مطلبی که نیاز به همکاری ه  

شما عزیزان داره تا تکمیل شده ی اون رو جمعه ی آینده(همراه  

با نام,نظر و آدرس وب شما دوستان) در وب حس سبز بذارم,در  

خدمتم.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم,عنوانش هست: 

 دنیای نامرئی من...

 چند روز پیش این مطلب رو از پائولو کوئلیو در وب گذاشتم: 

 "یک شعر باعث شد بفهمم که با نوشتن,با نشان دادن دنیای  

نامرئی ام,می توانم برابرانه با شرایط دنیای مرئی دوستانم در  

کودکی رقابت کنم:قدرت جسمانی,لباس های مد روز,ماشین, 

مهارت در ورزش,... ." 

 شما چی؟شما هم همچین دنیای نامرئی رو دارین؟اگه بله,دنیای  

نامرئی ه شما چی ه؟اگه نه,چرا؟نتونستین یا نخواستین که داشته  

باشین؟اگه نتونستین,دلیلش چی بوده؟تقصیر این عدم نشون دادن  

کی بوده؟خودتون؟مسئولین؟جامعه؟نشون دادن این دنیای نامرئی  

راه حل مناسبی ه؟چرا نیاز بعضی هامون به همچین نشون  

دادنی ه؟چرا بعضی هامون همچین نیازی رو در خود نمی بینن؟چرا  

بعضی ها با حرف هاشون و اعمالشون سعی در عدم این شکوفایی  

در دیگران می شن؟چه کنیم که این شکوفایی در دوستان به وجود  

بیاد؟اگه همچین دنیایی دارین,عکس العمل اطرافیان نسبت به شما  

چی بوده,شما رو چه طور آدمی می بینن؟نظر شما چی ه؟

 *لپ کلام:برای پائولو کوئلیو,دنیای نامرئی برای نشون دادن خودش  

به دیگران,شعر بود,برای شما چی ه؟

 *در بحث شرکت کنید.نترسین از نظر دادن!نهایتش این ه که یکی  

پیدا شه به نظرتون بخنده!خوب بخنده!مهم اینه که شما نظرتون رو  

صریح گفتین! 

 *لطفا نظرات در مورد این مطلب,در بخش نظرات همین پست باشه. 

 *تا جمعه 23:30 شب فرصت هست برای نظر دادن. 

 *تا یادم نرفته;ترانه ی در حال پخش از وب,تقدیم به شما! 

 

                                                                                            با تشکر 

                                                                                          حس سبز

نظرات 24 + ارسال نظر
زهرا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام... دوست عزیز...وب قشنگی داری...خوشماااااااااااان آآآآآآآمد!مررررررررررسی بابت کار قشنگت(نوشته های شریعتی)رو میگم..._بدرود...!

منصور شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام


از حضور ونقد ونظر شما در داستان تدریس خصوصی بی نهایت سپاسگذارم.........................

زهرا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ق.ظ http://zahra4552.blogfa.com

mohandes .. شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://49194.blogfa.com

سلام چطوری ؟؟؟
مطالبت عالی بودن ..
بدو بیا اپم ...اینم وسیله ..
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|__???_______________
~~~~/__ به بهترین وبلاگ طنز خوش اومدی\~~~~~~
~~~~~/ زود بیا که منتظرتم ... نظر یادت نره !!
_\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##

mohandes .. شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://49194.blogfa.com

salam webloge zebaye darii ..
behtaren matalebe tanz ro metone to webam bebeni
montazeretam ..

مامان بردیا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

وب خوبی دارین منم یه وب دارم http://tarahi-online.persianblog.ir/ لطفا اونو ببینید
برای تبادل لینک می تونیم با هم همکاری کنیم

کورش(هزاره های فراموش شده) شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.cyrusss.blogfa.com

دروددوست گلم

درود برمات هائی که هرفردآن یک منجی است

وبداب حال ملتهائی که ب دنبال منجیند


دوست گلم پیشاپیش جشن سده راشادباش گویم


امیدوارم که باتلاش بتوانیم این فرهنگ نیاکانمان رازنده کنیم

ب روز هستم با نگاشته ای درهمین ضمینه

پس چشم درراهت هستم تا من رابا دیدگاهت خرسند سازی

بدرود



کورش فرزندایران

زهرا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

در گذشت همسر آیت الله صانعی مرجع عالی قدر تسلیت باد!

آزاده شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://feelinggod.blogfa.com

آپم$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
? آپم
...°....O آپم
.......°o O ° O آپم
.................° آپم
.............. ° آپم
............. O آپم
.............o....o°o آپم
.................O....° آپم
............o°°O.....o آپم
...........O..........O آپم
............° o o o O آپم
......................? آپم
...................? آپم
...............? آپم
...........? آپم
........? آپم
....? آپم
.? آپم
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*

این آپت خیلی زیبا بود

ج... شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.ghasedakoman.blogfa.com

سلام :‌....................

آیا کودک درون یا چیزی دیگری ؟

به نام دنیای نامرئی .

یا چیزهای که در کودکی نداشتیم و آرزو میکردیم ؟

یا خاطرات و یا توهمات ؟

نمیدانم. ای کاش متن شعری که گفتید را هم میذاشتید

تا بهتر منظورتان را درک کنم .

-------------------

اما پس از گذشت سالها و تجربیات تلخ و شیرین

برای من فقط یک چیز وجود دارد . و آنهم :

(‌ امروز و واقیعت امروزم )

چیزی که هستم و داشته هایم و اهدافم و برنامه ریزی

برای رسیدن به آنها .

------------------------

البته در نگاهی دیگر مطلبی که شما بیان نمودید بعضی مواقع

برای تنوع روحی و برای دیدن اینکه هنوز خلاء چه چیزی را داریم

خیلی هم خوبه و کمک میکنه تا به آنچه که میخواهیم برسیم .

--------------------------

ذهن ناهموار من اینقدر متوجه شد .

شاد باشید : قاصدک و من

نیلوفر شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.ariamzlove.persianblog.ir

دوست عزیزم
سلام
ممنونم از حضور سبزتون در وبلاگم
متنی که گذاشتی منو به فکر فرو برد.
دنیای نامرئی من ....
این روزها خیلی فکرم درگیر این ماجراست و جالب اینکه اون اینجا هم خوندم .
احتمالاهمه درد مشترک داریم.
پاینده و سبز باشی

پارمیدا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.saranhe.blogfa.com

سلام

منصور یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

ادمای که گم شده باشند دنیای نامرئی انها ارزوهاشونه که

هیچوقت دیده نمیشه.......................

زهرا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ق.ظ http://zahra4552.blogfa.com

سلام فکر میکنم بیشتر مون از این دنیا های نا مر ئیی
داریما

[ بدون نام ] یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام
ممنون اومدی
والا من بیشتر تو دنیای ننا مرئیم زندگی می کنم تا تو این دنیاکسی هم نبوده که مخالفت کنه و با دوستام که صحبت می کردم 2 تاشون همیین جوری بودن
به نظر من آدم باید واقع گرا باشه
تصمیم دارم این عادتمو ترک کنم

کورش(هزاره های فراموش شده) یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

دروددوست گلم

دنیای نامدئی همان دنیای خیالی دیگه؟ اگه این طور باشه من خیلی دنیای نامرئیم زیاده

مثلا اینکه همیشه تودنیای نامرئی خودم دوست دارم ب دوران ایران باستان برگردم ویابهتر بگم ایران امروزب شکوه آن دوران برگرده وبازم کورش بزرگ متولد بشه.همین این مهم ترینش بود

بدرود

کورش فرزندایران

سارا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://ashpaziesara.persianblog.ir/

سلام عزیز
یه مقدار ناچیزی از دنیای نامریی من خلاصه شده توی وب آشپزیم و بیشترش نامریی و دوست ندارم کسی بهش راه پیدا کنه

معلم روستا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://villageteacher.persianblog.ir

سلام
دنیای درون من هنوز در کودکی خود سیر می کنه.هنوز بزرگ نشده و دنیاش هم هنوز به همون اندازه کوچیک مونده.
خیلی دوست داشتم معلم ابتدایی بشم ولی نشد ،حالا هم که راهنمایی هستم غنیمت است.با بچه ها سر و کار دارم و با زیرچشمی زیر نظر گرفتن بچه ها لذت می برم و درون عوالم خودم دور می زنم.
ولی نمی توانم بروز دهم.لا اقل اینکه بلد نیستم. شاید هم شرایط و جامعه نمی گذارد.
بعد از شانزده سال تدریس به این نتیجه رسیده ام که سخت گیری برای بچه ها در این دوران مفید است.حداقل مجبور می شوند فکر کنند. و یک بار هم شده دنیای خشک بیرون را بسیار کوچک تر در کلاس تمرین می کنند.
امروز در مدرسه بچه ها داشتند برف بازی می کردند. میترا چنان دقیق بچه ها را می زد که خیلی خوشم آمد. خیلی دوست داشتم من هم وارد بازی آنها شوم ولی حیف که. . . .
گاهی برای رسیدن به اهدافی بالاتر باید از خیلی چیزها بگذری.

در پناه حق

روشنک دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.roshanak-ar.blogfa.com

سلام

از طرح این سوالات ریز خوشم میاد!

هرفردی باید اول خودشو واستعدادشو خوب بشناسه

که بتونه اون گوهرخودشو به دنیا نشون بده

یکی با شعر یکی با دستان نویسی و...........

خودم بیشتر دوست دارم برا ی دیگران آرامش درست کنم

وهمیشه این توانایی رو میخوام که بتونم این ارامشو به دیگران

بدهم

به نظرم هنوز بسیاری از افراد هستند که میترسند حتی

در مورد نیازهای درونی وخاص خودشون حرف بزنند

چون با خود بیگانن..

مرسی از دعوتت.

ارتمیس سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com


درود دوست من...

همانطور که میدونیم هر کسی برای خودش یک دنیای نامریی دارد که در اون چیزهایی رو که دوست دارد و گاهی به اونها نمیتواند برسدرا در این دنیا تصور میکند

من در دنیای نامریی خودم دنیا رو پر از صلح و دوستی میبینم

ایران عزیزم رو آباد و به دور از هر نوع خرابی میبینم....در دنیای نامریی من فقر نیست ،جهل نیست،تورم نیست،ظلم نیست،
دروغ نیست،ریاکاری نیست،ووووو
دنیای من یه دنیای صاف و ساده و به دور از بدیست ...

این دنیای من بود حالا دوست من دنیای شما چه جور جاییه ؟؟؟؟

صلا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://vafa-asgari.persianblog.ir

سلام
من -چه پنهان از تو،پنهان از خدا چون نیست -
گاه این پرسیده ام از خویش:
می توان دانست آیا،چیست دانستن؟
می توان دانست بودن چیست؟

امیر بختیاری یک جامعه شناس ایرانی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://amirbakhtiari.blogfa.com

سلام
دنیای نا مرئی من را هیچکس نباید ببیند!!!!
دنیای من.......
هرآنچه که جرم است و گناه
حتی عشق....!!!!!

افسون چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ http://asemunemahtabi1.blogsky.com/


نمیشه حالا این نظرو بیخیال شی

جانانه جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.vispard56.blogfa.com

درود دوست من

مرا ببخش به موقع پاسخ گو نبودم

فقط برای عرض ادب آمدم

و من دنیایم ر ادر نوشته هایم میبینم..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد