حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

از آن‌ِ تو نیستم‌!...

در کنار تواَم! دوست‌ من‌ 

احساسم‌ را با تو در میان‌ می‌گذارم‌ 

اندیشه‌هایم‌ را با تو قسمت‌ می‌کنم‌ 

راهی‌ مشترک‌ پیش‌ِ پایت‌ می‌گذارم‌ 

اما ازآن‌ِ تو نیستم‌ 

با مسئولیت‌ خود زند‌گی‌ می‌کنم‌ 

مرا به‌ ماندن‌ مجبور نکن‌! دوست‌ من‌ 

احساسم‌ را به‌ کفه‌ی‌ قضاوت‌ نگذار 

نه‌ اندیشه‌یی‌ برایم‌ معین‌ کن‌ 

و نه‌ راهی‌ برای‌ درنوشتن‌ 

به‌ تصاحبم‌ نکوش‌ُ 

تعهداتم‌ را نادیده‌ مگیر 

اگر از آزادی‌ محرومم‌ کنی‌ 

دوست‌ من 

تو را از بودنم‌ محروم‌ خواهم‌ کرد. 

 

                                                                   مارگوت بیگل 

 

 *برای دونستن بیشتر از مارگوت,اینجا کلیک کنین. 

 *عاشقانه هاش رو دوس دارم.

 *اکثر اشعار مارگوت که در ایران هست,ترجمه ی زنده یاد احمد  

شاملو هست! 

 *برای دانلود آلبوم سکوت سرشار از ناگفته هاست از مارگوت,با  

صدای استاد شاملو,اینجا کلیک کنین.

نظرات 1 + ارسال نظر
کتاب من و ما! جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:28 ب.ظ http://manomaa92.blogfa.com

سلام رفیق
وب زیبایی دارید به منم سر بزن اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد