حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

روابط عاشقانه...

 روابط عاشقانه باید یک جریان بلند و طولانی,متعادل و میانه رو باشد,ولی فقط اگر برای هم جذاب هستید و روابط شما به کشش فیزیکی منتهی می شود,باید بگویم که این رابطه عشق نیست و روابط شما عاشقانه نیست. 

 

                                                                                  شبنم سید مهدی

این روزها همه ناامیدند,شما چطور؟

 سلام دوستان من.چون دفعات قبل در این پست مطلبی می ذارم  

که با کمک شما دوستان قراره کامل شه تا هفته ی آینده به عنوان  

یه مطلب جدید(همراه با نظر,نام و آدرس وب شما عزیزان) در وب  

حس سبز گذاشته شه.مطلبی که انتخاب کردم نامش هست: 

ادامه مطلب ...

تو در بر من بودی...

تو در بر من بودی 

همچنان خفته 

تو را باز آفریده بود روز 

تو اما 

هنوز نپذیرفته بودی 

که روز باز آفریند 

هم از آن دست که آفرینش وجود مرا نیز. 

 

تو در روز دیگری بودی. 

 

                                                                       اوکتاویو پاز

چنین بایسته بوده است...

 اگر کسی را دوست دارید,آزادش بگذارید.اگر به سوی شما بازگشت,به خاطر آن است که چنین بایسته بوده است.اگر بازنگشت,به خاطر آن است که چنین بایسته بوده است. 

 

                                                                       متنی بر دیوار شهر بوینس آیرس

جای خالی او...

جای خالی او 

نه آبش دادم, 

نه دعایی خواندم, 

خنجر بر گلویش نهادم, 

ادامه مطلب ...

برنده,بازنده...

 برنده از میانه روی و نرمش خود احساس قدرت می کند!بازنده هرگز میانه رو و معتدل نیست,گاهی از موضع ضعف و گاهی همچون ستمگران فرو دست رفتار می کند. 

 

                                                                                            آناهیتا مافی

اگر...

اگر واژه ها از دل برآیند 

نیازی به تاکید نیست

اگر چیزی باشد که باید به حرکت دستها انتقال یابد

دستها خود از عهده ی کار بر می آیند ،نه،کار دیگری لازم نیست

اگر چیزی در نگاه تو باشد

خود،جاری خواهد شد

ار نه،همه و همه چیزی جز تزویر نخواهد بود. 

 

                                                                         شری راجینیش 

                                                                            بشنو از این

مرا ترک کن...

مرا ترک کن ای سرزنشگر من, 

تو را به عشقی 

که روحت را 

با محبوبت یگانه کرد,سوگند; 

ادامه مطلب ...

ساخت کد صوتی آنلاین،به صورت مدیا پلیر

 چون همیشه مشغول پرسه زنی در دنیای مجازی بودم,به این مطلب 

مفید و زیبا برخوردم,و چون همیشه این زیبایی رو با شما تقسیم 

می کنم: 

                                     ساخت کد صوتی آنلاین 

 *در صورت حذف مطلب از سایت ,در بخش menu بر روی مطلب کدهای 

موزیک کلیک کنید. 

 *با مدیا پلیر بسی راحت تره(زیر اولین خط نوشته از متن). 

 *اگه به هر دلیلی با سایت پیچک مشکل داشتین,این سایت رو امتحان 

کنین بد نیست: 

                                        ساخت کد فلش 

روحم...

 دلم از تمام خودم می گیرد.از تمام روح مچاله و مایوسم,دلم می گیرد. 

کاش روح هم مثل کفش بود.کهنه که می شد عوضش می کردی, 

خسته که شدی درش می آوردی.خاکی که می شد واکسش می زدی. 

 چقدر روحم واکس می خواهد. 

 

                                                                                    پردیس چابک 

                                                                                    کاکائوی ترش 

 

 *هیچ صفحه ای برای معرفی پردیس تو نت نبود!

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب های رازهایی درباره ی زنان و رازهایی درباره ی مردان

 به درخواست چند تن از دوستان,لینک دانلود کتاب های "رازهایی  

درباره ی زنان" و "رازهایی درباره ی مردان" اثر دکتر باربارا دی آنجلیس  

رو در وب قرار می دم(لطفا پس از دانلود خاک نخورن!!!!!!!!!!!!): 

 رازهایی درباره ی زنان  

 و  

 رازهایی درباره ی مردان 

 

 *لطفا بر روی نام کتاب ها کلیک کنین! 

                                                                                    دوستدار شما 

                                                                                       حس سبز

زندگی نامه(ادبیات):سیمین دانشور

 سیمین دانشور یکی از نویسندگاه بعد از جریان مشروطیت در ایران  

است که به عنوان اولین زن ایرانی وارد عرصه ادبیات ایران شد.

 سیمین در هشتم اردیبهشت 1300 در شهر شاعر پرور شیراز چشم  

به جهان گشود . پدرش دکتر محمد علی دانشور (احیا السلطنه)  

ادامه مطلب ...

خوشه های خشم...

و خوشه های خشم 

آماس می کند 

می رسد 

و از خوشه چینی آینده خبر می دهد. 

 

                                                                                      جان اشتاین بک

ادراک زنان و مردان...

 چرا ادراک مردها و زن ها نسبت به زمان تا بدین حد متفاوت است؟ 

 ظاهرا چنین به نظر می رسد که مردها بیشتر از زن ها در لحظه ی  

اکنون حضور داشته باشند.در حالی که زن ها بیشتر خود را در امتداد  

آینده بسط می دهند. 

ادامه مطلب ...

به چه گناهی...

اشکش را پاک کرد و سر بر آسمان برداشت و نالید: 

 -خدایا,مرا به چه گناهی عقوبت می کنی؟ 

 سرش را به زیر انداخت,تکیه بر بازوی من داد,خودش را تسلی داد: 

 -باید ایمان داشت,باید با ایمان از این بوته ی گداخته ی زندگی  

ادامه مطلب ...

خفاش های هفته!!!(نظرات)

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "خفاش های هفته!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ما...

ما هرگز آغاز نکرده ایم 

ما همیشه دوستار یکدیگر بوده ایم 

و از آن روی که دوستار یکدیگریم 

بر آنیم که دیگران را 

از تنهایی یخ زده شان رهایی بخشیم.

 

                                                                                               پل الوآر

من و تو...

 سرگشته و رها بودم.دیگه خودمو از تو باز نمی شناختم.دستهام,دست های تو بود.روحم در تن تو,بی تاب شکفتن بود.هیچ لذتی به دلپذیری ما شدن نبود.فاصله محو شد.به دریا رسیدیم.من و تو غرق در هستی شناور!نزدیک تر از همیشه,به خدا بودیم! 

 

                                                                                             هله پتگر

به سراغ من اگر می‌آیید...

به سراغ من اگر می‌آیید،


                            پشت هیچستانم. 

 پشت هیچستان جایی است.


 پشت هیچستان رگ‌های هوا، پر قاصدهایی است

ادامه مطلب ...

به یاد داشته باش...

به یاد داشته باش: من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى، من را خودم از خودم ساخته‌ام. 

منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است. 

تویى که تو از من می‌سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند. 

لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند، نه آرزوهایشان. 

و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى. 

و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه.

ادامه مطلب ...