حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

به چه گناهی...

اشکش را پاک کرد و سر بر آسمان برداشت و نالید: 

 -خدایا,مرا به چه گناهی عقوبت می کنی؟ 

 سرش را به زیر انداخت,تکیه بر بازوی من داد,خودش را تسلی داد: 

 -باید ایمان داشت,باید با ایمان از این بوته ی گداخته ی زندگی  

بگذریم و به آسمان پاکی و کمال راه سپریم. 

 

                                                                           انوره دوبالزاک 

                                                                              زنبق دره 

 

 *برای دونستن بیشتر از انوره,اینجا کلیک کنین. 

 *باز هم اول راهنمایی و این بار انوره دوبالزاک و زنبق دره! 

 *هنوز که هنوزه یکی از عاشقانه ترین رمان های جهان می دونم زنبق 

دره رو! 

 *من اصلا عادت ندارم الکی توصیه کنم!حتما بخونین این کتاب رو! 

 *دقیقا وسط امتحانات ثلث(اون موقع هنوز ترم نیومده بود!) این کتاب رو 

توی 3 روز تموم کردم!دوستم خیلی بهم حرف زد.منم گفتم این کتاب  

پیشت باشه,فقط مرد باش و اگه وسوسه شدی و تا آخر تو همین 

روزای امتحانات خوندیش,بیا و اعتراف کن!چند روز بعد اعتراف کرد! 

 *چند صفحه ی اول کتاب و توصیف جزء به جزء که داره تو رو مردد می  

کنه واسه ادامه!ولی کم کم بلایی به سرت می یاره که خواب و خوراک 

رو بی خیال می شی! 

 *چرا من وقتی چیزی رو خیلی دوس دارم انقد توی توصیفش جوگیر 

می شم؟! 

 *خود مطلب ۲ خط,توضیحاتش ...!

نظرات 3 + ارسال نظر
نفس علی دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام دوست عزیز ممنونم که به وب من سر زدید وب جالبی دارید تبریک میگم /نفس علی

منصور دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

شما را برای خواندن قسمت ششم نمای دور از نزدیک دعوت می نمایم امید است

مرا با راهنمایی خوبتون برای بهتر نوشتن راهنمایی کنید

ممنونم............................................

پونه دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد