حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ویرانه های دور!...

روشن است آتش درون شب 

وز پس دودش 

طرحی از ویرانه های دور. 

گر به گوش آید صدایی خشک: 

ادامه مطلب ...

آخر خط...

 اگر همسر شما در اثر فشار کار،سخنان دلسرد کننده ای می گوید  

معنی اش آن نیست که به آخر خط رسیده اید.معنی اش آن است  

که همسر مورد علاقه شما به محبت و حمایت بیشتری نیاز دارد. 

 

                                                                                 آنتونی رابینز 

 

 *برای دونستن بیشتر از رابینز,اینجا کلیک کنین. 

 *در مورد مطلب "به یادتم!..." حتما نظر بذارین.مرسی. 

بگو!...

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری 

و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی 

چون زمانی که از دستش بدی 

مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی 

ادامه مطلب ...

به یادتم!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 به یادتم!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:ALL THAT MATTERS,ترانه ای از JUSTIN BIEBER

Uh-oh, just as sure as the stars in the sky

همون اندازه که از وجود ستاره ها در آسمون مطمئنم

I need you to shine in the light

ادامه مطلب ...

اندوه و نشاط!...

 اندوه و نشاط همواره دوشادوش هم سفر کنند و در آن هنگام که یکی  

بر سفره ی شما نشسته است،دیگری در رختخوابتان آرمیده باشد.شما  

پیوسته چون ترازویید بی تکلیف در میانه اندوه و نشاط. 

 

                                                                        جبران خلیل جبرن 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید.  

ادامه مطلب ...

چه‌قدر دور!...

به خودم می‌گویم ستاره‌ها واسه این روشنند 

که هرکسی بتواند یک روز مال خودش را پیدا کند!... 

اخترک مرا نگاه! درست بالا سرمان است... 

اما چه‌قدر دور است! 

 

                                                               آنتوان دو سنت اگزوپری 

                                                                     شازده کوچولو 

 

 *برای دونستن بیشتر از آنتوان,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

کره ی ماه!...

 گفت:«وقتی آدم ها رفتند کره ماه،با خودم گفتم لعنت به اون ها که  

به ماه هم رحم نکردند.گفتم ماه رو هم آلوده کردند.گفتم لعنت به انسان  

که ماه رو هم با  قدم هاش ناپاک کرد.» 

 

                                                             مصطفی مستور 

                                                 استخوان خوک و دست های جذامی 

 

 *برای دونستن بیشتر از مصطفی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

دست هایت!...

دستهایت را چون خاطره ای سوزان 

در دستهای عاشق من بگذار 

و لبانت را چون حسی گرم از هستی 

به نوازش های لبهای عاشق من بسپار 

ادامه مطلب ...

جز خدا!...

 برای راهنمایی خود به دنبال نوری می رویم که به دست خویش  

داریم.به هر کجا که بروی جز خدا چیزی را ملاقات نمی توانی  

کرد. 

 

                                                                               آندره ژید 

 

 *برای دونستن بیشتر از آندره,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

بگذار اقرار کنم...

بوسه بر پیشانیت می‌نهم 

در این واپسین دیدار 

بگذار اقرار کنم: 

حق با تو بود که پنداشتی 

ادامه مطلب ...

ثابت کن(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "ثابت کن!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:HEART BREAKER,ترانه ای از JUSTIN BIEBER

Girl you don't know how I feel

عزیزم تو نمیدونی من چه حسی دارم

Since you been away, oh baby

ادامه مطلب ...

یاد تو!...

و با یاد ِ عشق ِ تو 

چنان دولتی به من دست می دهد 

که شأن ِ سلطانی به چشمم 

خوار می آید 

ادامه مطلب ...

مشق جدید!...

 احمد گفت:«... یک شب دیدم دخترک(نادین،دختر نه ساله) دارد دفتر  

مشقش را پاک می کند.از صفحه اول شروع کرده بود و با پاک کن افتاده  

بود به جان کلمات.گفتم چه کار می کنی،نادین؟گفت دارم این مشق های  

قبلی ام را پاک می کنم که از فردا مشق جدید بنویسم...» 

 

                                                                        عباس معروفی 

                                                                         تماما مخصوص 

 

 *برای دونستن بیشتر از معروفی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

تو نمی دانی!...

تو نمی‌دانی مُردن 

وقتی که انسان مرگ را شکست داده است 

چه زنده‌گی‌ست! 

 

                                                                        احمد شاملو 

 

 *برای دونستن بیشتر از شاملو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

شور زندگی!...

 هر چه عشق و شور زندگی بیشتری از خود ابراز کنید برای دیگران نیز  

بیشتر مقاومت ناپذیر خواهید شد و آن ها دیگر نخواهند توانست شما  

را نادیده بگیرند. 

 

                                                                   دکتر باربارا دی آنجلیس 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

زندگی!...

زندگی، 

ای زندگی! 

عنکبوت سیری را می مانی

که به یمن عادت دیرینه, 

ادامه مطلب ...