حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

چه‌قدر دور!...

به خودم می‌گویم ستاره‌ها واسه این روشنند 

که هرکسی بتواند یک روز مال خودش را پیدا کند!... 

اخترک مرا نگاه! درست بالا سرمان است... 

اما چه‌قدر دور است! 

 

                                                               آنتوان دو سنت اگزوپری 

                                                                     شازده کوچولو 

 

 *برای دونستن بیشتر از آنتوان,اینجا کلیک کنین. 

 *پس ستاره ی من کو؟! 

 *یکی از بهترین کتابایی که تا حالا خوندم! 

 *تو یکی از معتبرترین نظرسنجی ها,محبوب ترین کتاب قرن 21  

شناخته شد. 

 *این کتاب رو واسه تولدم,5 سال پیش,هدیه گرفتم! 

 *چرا این کتاب هنوز که هنوزه(با گذشت 70 سال از پدید  

اومدنش!),کهنه نشده؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
راحیل پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

سلام دوست من

شرمنده از نبودنم و نیومدنم
باور کن خیلی دوست دارم مطالبت رو
اما متاسفانه بخاطر مشکلاتی که برام پیش اومده
خیلی کم و ب ندرت میام اینجا...البته بر خلاف میلم
امیدوارم بتونم بعداز این بیام و از مطالبت استفاده کنم

ممنون از لطفت
موفق باشی

باران دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ http://vorojjjjak.blogfa.com

خوب حالا یه لطفی میکنی یکم ازین کتابه بگی.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد