حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

این مطلب رو به اشتراک بذاریم!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 این مطلب رو به اشتراک بذاریم!... 

 تا دلتون بخوادمطلب در مورد فلان بازیگر و فوتبالیست و ... هست  

که می خونیم و به سرعت از طریق شبکه های اجتماعی اون رو  

برای کاربرای دیگه هم منتشر می کنیم.فلان بازیگر طلاق گرفت,یا  

فلان فوتبالیست صاحب فرزند شد و ...!یا از علایقمون نسبت  

بهشون می گیم.تا این جاش هیچ عیبی نداره!منم از تیلور تو همین  

وب گفتم و ... .بیاین کنارش به چیزای دیگه هم توجه کنیم.من  

جدیدا صفحه ای تو وبم باز کردم که به اطلاع رسانی در مورد مسائل  

انسان دوستانه و یا اخبار خاص اختصاص داره: 

                            این مطلب رو به اشتراک بذاریم 

 

 *همیشه به این صفحه سر بزنین و مطالبش رو به اشتراک بذارین.

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:54 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام

بنظرم این کار شما و دوستان میتونه گامی موثر در جهت تحقق سریع به اهداف باشه

shiva جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

سلام حس سبز عزیز... :)
نمیدونی با خوندن این مطلب چقدر خوشحال شدم...مرسی...مرسی...مرسیییییییییییییییییییییی... :)

رهگذر شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:38 ب.ظ http://khazan68.blogfa.com

کار خوبیه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد