حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

احساس ارزشمند بودن...

 احساس ارزش شخصی زنان به این بستگی دارد که چقدر در عشق  

ورزیدن و ارتباط بر قرار کردن موفق بوده اند.این در حالی است که  

احساس ارزشمند بودن در مردان به میزان موفقیت ها و دست یابی  

های آن ها بستگی دارد. 

 

                                                                         دکتر باربارا دی آنجلیس 

                                                                          رازهائی درباره ی زنان 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

شانه ای برای گریستن...

 هر کسی در اوقاتی از عمر خود نیازمند شانه ای برای گریستن است.آرزو  

می کنم آن قدر دوست خوب در اطراف تو باشد که در هنگام نیاز شانه ای  

برای گریستن داشته باشی. 

 

                                                                      ماهنامه ی موفقیت 

 

 *برای خوندن ماهنامه ی موفقیت,اینجا کلیک کنین. 

*دور زمانی,یکی از خواننده های پروپاقرصش بودم! 

 *خیلی خیلی کم پیش اومده که بخوام ماهنامه ای رو اصرار به خوندنش 

کنم! 

 *ارزشش رو داره!خوندنش رو می گم! 

 *تو زندگی من بی تاثیر نبود! 

 *سعی می کنم بیشتر ازش بذارم. 

ادامه مطلب ...

بر ماست...

بر ماست که خشم را شخم زنیم 

و آهن را طالع کنیم 

برای نگهداری تصویر بلند بی گناهانی که 

همه جا جرگه می شوند 

ادامه مطلب ...

نقد فیلم:اینجا بدون من,فیلمی از بهرام توکلی

 اینجا بدون من تازه ترین اثر بهرام توکلی در مقام کارگردان بعد از  

فیلم خوب پرسه در مه می باشد .  در زمان جشنواره فیلم فجر وقت  

نشد این فیلم را ببینیم . اما خوشحالم که فیلم اکران شد و توانستم  

این فیلم را ببینم و ناراحتم که فیلمهایی که در جشنواره ندیدم هنوز  

ادامه مطلب ...

کشف هنرمند...

 هرگز نباید کم ترین اهمیتی بدهید که شمای هنرمند را به اصطلاح 

کشف کنند.برای آگاهی از استعدادها و محدودیت هاتان,هیچ کس 

مناسب تر از خودتان نیست.اگر روزی بگذارید توسط اندیشه و عقیده 

ای بیگانه مسموم بشوید,بی شک می میرید. 

 

                                                                                     پائولو کوئلیو 

                                                                                       مکتوب 2 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

زندگی ادامه دارد...

دیشب به یک باره برف بارید 

و صبح,انفجار کلاغ ها از شاخه های سپید. 

زمستان در دشت است,تا دور دست نگاه 

دنیایی بی انتها. 

عشق من,فصل دیگری رسیده است 

و زیر برف 

مغرورانه و سخت کوش 

                                  زندگی 

                                               ادامه دارد... . 

 

                                                                                              ناظم حکمت

یک آدم کاملا معمولی!

 هیچ توجه کرده ای بعد از مدتی آشنایی با کسی چطور ظاهر او در نظرت تغییر می کند؟می تواند خوش تیپ ترین مرد یا زن روی زمین باشد,ولی وقتی حرفی برای گفتن ندارد به یک آدم کاملا معمولی تبدیل می شود و وقتی معمولی ترین مرد یا زن,در مورد آن چه که برایش ارزش و اهمیت دارد صحبت می کند,در عرض دو دقیقه آنقدر دوست داشتنی می شود که نپرس! 

 

                                                                                           ریچارد باخ 

                                                                                  پلی به سوی جاودانگی

و این جاست...

پس این جاست دست من 

با دستان زیبایت آن را گره بزن 

و این جاست جسم من 

با بازوان مهرانگیزت آن را در آغوش گیر 

ادامه مطلب ...

خوشبختی...

 خوشبختی یعنی باور کنی که انسان های نوآور همواره برای  

شکستن حصارها بدنام شده اند,پس زندگی ات را زندگی کن  

و منتظر تائید و تحسین دیگران نباش. 

 

                                                                         آناهیتا مافی 

 

 *اول بار با نوشته های آناهیتا,تو ماهنامه ی موفقیت آشنا شدم. 

ادامه مطلب ...

یک ماهگی حس سبز(نظرات)

سلام دوستان سبزم.بالاخره برگشتم!!! 

همونطور که قول داده بودم در این پست نظرات سبز شما عزیزان در مورد یک ماهگی حس سبز رو انعکاس می دم(همراه با نام و آدرس وب).ممنونم از همه ی عزیزانی که با نظراتشون من و وبم رو شرمنده کردن. 

ابتدا متن نوشته ی من در مورد یک ماهگی حس سبز: 

                            http://hesesabz.blogsky.com/1390/06/08/post-54/ 

اینم نظرات(ادامه ی مطلب): 

ادامه مطلب ...

سلام دوستان من: 

۱.واسه چند روز عازم سفر هستم(یه سفر کاری به تهران).فکر کنم 5,4 روزی طول بکشه(واسم دعا کنید). 

2.تو این مدت منو از نظراتتون محروم نکنید(سعی می کنم از طریق اینترنت موبایلم نظرات رو چک کنم). 

3.بسیار بسیار بسیار بسیار سپاسگزارم از عزیزانی که لطف کردن راجع به یک ماهگی حس سبز نظر دادن(فداشون بشم!!!). 

4.به محض برگشتن,تمامی نظرات راجع به یک ماهگی رو در یه پست جدید تو وب می ذارم(با نام و آدرس وب دوستان نظر دهنده). 

5.به بعضی از دوستان که سر زدم متوجه شدم که انقدر واسشون عزیز بودم که اصلا زحمت لینک کردن منو به خودشون ندادن!!!!!!!!!! 

 

                                                                                       دوستدار شما 

                                                                                          حس سبز

ترانه ی سرزمین پدران ما

طبل ها رام شده اند 

در دل زمان گم شده اند.

و با این همه از فراسوهای مه آلود نژادی 

ترانه ئی به گوش می آید که من درکش نمی کنم: 

ترانه ی سرزمین پدران ما, 

ترانه ی آرزوهایی که به تلخی از دست رفته است 

بی آن که برای خود جایی پیدا کند. 

 

                                                                                     لنگستون هیوز

حرکت کنیم!

 در ازدواج های نا موفق,وقتی یک نفر از حرکت باز می ماند,دیگری 

هم مجبور می شود توقف کند.و همچنان که منتظر است,روابط 

عشقی دیگر پیش می آید,سرگرم بنگاههای خیریه می شود,در 

مراقبت از بچه ها افراط می کند,بیش از حد کار می کند و ... خیلی 

ادامه مطلب ...

                    عید سعید فطر بر همگان مبارک باد

خوشبخت ترین...

 خوشبخت ترین انسان,کسی است که در همه حالات از اصل زندگی دور نشود و همواره این مطلب را به خاطر داشته باشد که همه چیز در حال گذر است. 

 

                                                                             ابوالفضل هادی

یک ماهگی حس سبز...

 سلام دوستان من. 

 دقیقا یک ماه پیش در چنین روزی(8 مرداد 90) وبلاگ حس سبز  

به دنیا اومد(یه سوال:من اونو به دنیا اوردم,اما من که پسرم!همچین  

چیری می شه؟!!!!!!!!(شوخی)).قبل از هر چیزی باید تشکر کنم از  

ادامه مطلب ...

در اندیشه امروز و فردا...

لحظات گران بها را 

در حسرت گذشته 

نابود مکن... 

در اندیشه 

امروز و 

فردا باش, 

به اشتباهات گذشته پیله 

مکن, 

از آنها عبرت بگیر. 

 

                                                                    دبی آوری

خوب های هفته

چند فیلم خوب: 

 

جدائی نادر از سیمین                                    اصغر فرهادی 

لیون                                                           لوک بسون 

خیالباف ها                                                  برناردو برتولوچی

مردم دنیا...

 راستی به نظر تو مردم دنیا کی مردم دنیا می شوند؟آخر وقتی کوچکترند, 

مردم خودشانند.مردم دنیای خودشان و اهل هر دنیائی که باشند آنقدر  

آبی اند که از دیدنشان دلم می خواهد تو را ببوسم. 

 

                                                                                 پردیس چابک 

                                                                                 کاکائوی ترش 

 

 *هیچ صفحه ای برای معرفی پردیس تو نت نبود!

ادامه مطلب ...

نقد موسیقی:راک چیست؟

گونه‌ای موسیقی عامه پسند که در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی در امریکا  

با نام راک اند رول شکل گرفت و از نظر تأثیرات اجتماعی و گستردگی  

شنوندگانش در بین انواع موسیقی بی‌همتا است. نام راک کوتاه شده  

عبارت راک اند رول است و از فعل to rock در زبان انگلیسی به معنای  

ادامه مطلب ...