حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

در این زمانه!...

همیشه می گفتم 

چه قدر مردن خوب است 

چه قدر مردن 

در این زمانه 

ادامه مطلب ...

رنج!...

 سپس رنج،هزاران تَرک برداشت و از قطعه ای یکپارچه به هزاران 

فکر تبدیل شد؛همیشه در این لحظه است،درست بعد از شوک، 

موقعی که رنج سبک تر شده و پراکنده میشود،به دردناک ترین 

حد می رسد... 

 

                                                                            اریک امانوئل اشمیت 

                                                                                 سهم دیگری 

 

 *برای دونستن بیشتر از امانوئل,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

از رؤیاهایت‌ مهراس!...

رؤیاهایی‌ از خودت‌ 

و از آن‌ چه‌ نیستی! 

رؤیاهایی‌ از خودت‌ 

و از آن‌ چه‌ نداری! 

ادامه مطلب ...

خوشبختی!...

 خوشبختی یعنی باور کنی که انسان های نوآور همواره برای  

شکستن حصارها بدنام شده اند,پس زندگی ات را زندگی کن  

و منتظر تائید و تحسین دیگران نباش. 

 

                                                                         آناهیتا مافی 

 

 *اول بار با نوشته های آناهیتا,تو ماهنامه ی موفقیت آشنا شدم. 

ادامه مطلب ...

کاش!...

تمام عبادات ما 

عادت است 

به بی عادتی 

کاش عادت کنیم. 

 

                                                                  دکتر قیصر امین پور 

 

 *برای دونستن بیشتر از قیصر امین پور,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

یک بدی!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 یک بدی!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:FIND A WAY,ترانه ای از EVANESCENCE

Take my hand, hold me close

دستمو بگیر،منو محکم تو بغلت نگه دار

Every breath's a gift, we don't know what tomorrow holds

ادامه مطلب ...

قرارداد!...

 وقتی متولد می شویم،قراردادی را برای زندگی امضا می کنیم،اما سال  

ها بعد،زمانی می رسد که از خود سوال می کنیم چه کسی این قرارداد  

را به جای من امضا کرده است؟ 

 

                                                                           ژوزه ساراماگو 

                                                                                بینایی 

 

 *برای دونستن بیشتر از ژوزه,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

دیر آمدن!...

تازه پی می‌بریم 

که تنهایی 

تلخ‌ترین بلای بودن نیست 

چیزهای بدتری هم هست: 

ادامه مطلب ...

من دیوانه ام!...

 ژاله گفت:قورت دادن بعضی از مسائل مثل ماه ها تو را ندیدن عادت  

من است.این تحمل را عملی به توانایی من در پذیرفتن مسائل ندان. 

آن چه را که پذیرفتم زندگی توست،آن چه را که آرزو می کنم  

خوشبختی توست،تصمیم بگیر که دیگر مرا نبینی،چون من چندان  

ادامه مطلب ...

مثل هیچکس!...

وقتی که زندگی من 

هیچ چیز نبود 

هیچ چیز به جز تیک تاک ساعت دیواری 

دریافتم 

ادامه مطلب ...

آدم ها؟!...

 شازده کوچولو کویر را از پاشنه درکرد و جز یک گل به هیچی برنخورد:یک  

گل سه گل‌برگه.یک گلِ ناچیز. 

 شازده کوچولو گفت:-سلام.گل گفت:-سلام.شازده کوچولو با ادب پرسید: 

-آدم‌ها کجاند؟گل روزی روزگاری عبور کاروانی را دیده‌بود.این بود که گفت:- 

ادامه مطلب ...

دوستت دارم!...

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست 

ده‌ها کتاب می‌شود 

اما تمام چیزی که در دلم  هست 

فقط دو کلمه است 

ادامه مطلب ...

مرز(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "مرز!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:GHOST,ترانه ای از KATTY PERRY

You sent a text

یک متن واسم فرستادی

It’s like the wind changed your mind

ادامه مطلب ...

ایمان...

 ایمان تنها زاده ی عشق و شور زندگی است.هر گاه به عشق و  

شور زندگی تسلیم می شوید و بر نیاز و گرایش خود به خوشبختی  

و خوشحالی،رضایت و حقیقت صحه بگذارید,خود به خود به  

سرچشمه ی زندگی می پیوندید که درون خود شما وجود دارد. 

ادامه مطلب ...

به یاد نیاور!...

اگر این شعر را خواندی 

دستی که آن را نوشته است به یاد نیاور 

زیرا من به قدری تو را دوست دارم 

که دلم می خواهد در خیال و افکار شیرین تو 

ادامه مطلب ...

کدام فیلسوف؟!...

 به ظریفه گفتم:«هیچ می دانی ما فکرها و تصاویر ذهنی یک اندیشه  

بزرگ هستیم.» 

 گفت:«امروز با کدام فیلسوف سر و کله زدی؟» 

 گفتم:«بارکلی.» 

 

                                                                    بلقیس سلیمانی 

                                                                     بازی آخر بانو 

 

 *برای دونستن بیشتر از بلقیس,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...