حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

از رؤیاهایت‌ مهراس!...

رؤیاهایی‌ از خودت‌ 

و از آن‌ چه‌ نیستی! 

رؤیاهایی‌ از خودت‌ 

و از آن‌ چه‌ نداری! 

 

از رؤیاهایت‌ مهراس! 

در رؤیا 

چهره‌ی‌ واقعی‌ِ خویش‌ را به‌ داوری‌ بنشین‌ 

و گاه‌ِ بیداری‌ 

صورت‌ِ رؤیاپوش‌ِ خود را 

به‌ آب‌ مشوی! 

 

                                                                                      مارگوت بیگل 

 

 *برای دونستن بیشتر از مارگوت,اینجا کلیک کنین. 

 *عاشقانه هاش رو دوس دارم.

 *اکثر اشعار مارگوت که در ایران هست,ترجمه ی زنده یاد احمد  

شاملو هست! 

 *برای دانلود آلبوم سکوت سرشار از ناگفته هاست از مارگوت,با  

صدای استاد شاملو,اینجا کلیک کنین. 

 *در مورد مطلب "یک بدی!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 3 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ http://vorojjjjak.blogfa.com

سلام به دوست خوبم........
تچکر دوستم..........
غذا های سنتی رو هم میدوستم من اما اینا رو اول دوس دارم/
بستنی با اب انار ایییییییی/
اره خوب دریاهای سبزم داریم..........
عروسک کوچولو خوشجلتره با نمکن........اما گنده ها نمک ندارن......فقط به عنوان بالش بعضی وختا خوبن.......
ژاییز چون حساسیت دارم بهش خوشم نمیاد ازش.......
نه شبای قدر اصن یه حسی دیگه داره ادم.........
چرا من میدونم اما خوشم میاد گوشواره گوشم بزارم نه برا زیباتر شدن یه حسی قشنگی داره برام.........
نه من صورتم زیاد پر نیست اما موی کوتاه خیلی بم میاد.....
اره منم عاشق بره ناقلا و اسکارم.......
ما که هنوز یار نداریم اینجوری از بارون لذت میبریم.........
نه من هوای ابری بم انرژی میده.......
ایشالا ارزوت هر چی زودتر براورده شه.......
قهوه ای زشته به هیچ کسم نمیاد......ههههه
قرمز عاشقانه س.........
من دوس دارم همه چی دقیق سرجا خوش باشه.........
کنار اونا هم میخورم اما خیلی حرف میزنم هی میگن حرف نزن منم غذا رو میبرم تو اتاق میخورم........
من دوس دارم سس باشه یکم سالاد داخلش......هههه
من عکس رو با قاب عکس دوس دارم........
اوهوم ........
نه بی برنامه خیلی باحالتره...........خییییییییییییلی

نگار سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ http://bigharar-to.blogfa.com

سلام رفیق پیدات نیست کجایی؟ دلم واسه رفیقم تنگ شده

راحیل سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

رؤیاهایی‌ از خودت‌

و از آن‌ چه‌ نیستی!

رؤیاهایی‌ از خودت‌

و از آن‌ چه‌ نداری!



از رؤیاهایت‌ مهراس!

در رؤیا

چهره‌ی‌ واقعی‌ِ خویش‌ را به‌ داوری‌ بنشین‌

و گاه‌ِ بیداری‌

صورت‌ِ رؤیاپوش‌ِ خود را

به‌ آب‌ مشوی!




خیییییییییلللللللللللللیییییییییییی زیبا بود
دوستش داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد