حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

تنهایی ما...

نور را پیمودیم،دشت طلا را در نوشتیم. 

افسانه را چیدیم،و پلاسیده فکندیم. 

کنار شنزار،آفتابی سایه وار،ما را نواخت.درنگی کردیم. 

بر لب رود پهناور رمز رویاها را سر بریدیم. 

ادامه مطلب ...

جزئی از ما...

 برخی شادی ها -بدون تردید،ریشه ای ترین ها- اشتراک پذیر نیست. 

حتی نمی شود بازگویش کرد؛آنها جزئی از ما میشوند,درست مثل  

چشم ها یا ستون فقراتمان؛آنها ما را به همین شکلی که هستیم  

می سازند. 

 

                                                                            اریک امانوئل اشمیت 

                                                                                 سهم دیگری 

 

 *برای دونستن بیشتر از امانوئل,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

نشان به آن نشان!...

نشان به این نشان که من می گویم! 

نشان به آن نشان که می دانم، 

درانتهای غم همیشه دریچه ای بازاست، 

دریچه ای روشن. 

ادامه مطلب ...

دلگرمی,سرگرمی(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "دلگرمی,سرگرمی!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:BEAUTIFUL,ترانه ای از MARIAH CAREY

Don't look at me

بهم نگاه نکن

Everyday is so wonderful, suddenly, it's hard to breathe

همه روزه فوق العاده بود ، اما ناگهان ، نفس کشیدن هم سخت شد

ادامه مطلب ...

در مورد مطلب "دلگرمی,سرگرمی!..." حتما نظر بذارین. 

 *در بخش نظرات همون پست,لطفا!

کج و معوج!...

 وقتی کیوان نیست زندگی ام به این شکل کج و معوج است.وقتی  

کیوان هست زندگی ام یک جور دیگری کج و معوج است،در هر صورت  

زندگی ام کج و معوج است... کج و معوج... فکر می کنم از این کلمه  

خوشم آمده است،شاید هم بتوانم عاشق این کلمه بشوم،آن وقت  

ادامه مطلب ...

درخت های قدیم!...

غم انگیز ترین صحنه ای که در عمرم دیدم 

دارکوبی بود که بر درخت پلاستیکی نوک می زد. 

دارکوب نگاهی به من کرد و گفت:" دوست من, 

درخت هم درخت های قدیم!" 

 

                                                                             شل سیلور استاین 

 

 *برای دونستن بیشتر از شل,اینجا کلیک کنین.

ادامه مطلب ...

عشق...

 چون عشق حاکم شد،خستگی غایب می شود.چگونه آنچه را  

که دوست داریم،می شناسیم؟... با آرامشی ناگهانی که بدست  

می آوریم.با ضربه ای که به قلبمان وارد آمده... فوران سکوت در  

کلام. 

 

                                                                                کریستین بوبن 

                                                                             لباس کوچک جشن 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

کیستی؟...

کیستی که من 

اینگونه به اعتماد 

نام خود را با تو می گویم 

کلید خانه ام را در دستت می گذارم 

ادامه مطلب ...

می آیم!...

 می آیم! 

 مجبور هستم که بیایم! 

 اما اول باید خویشتن را پشت سر بگذارم. آن وقت است که می  

توانم خویشتن ِ تازه ای به دست بیاورم و این خویشتن، در آن سوی  

ادامه مطلب ...

کدام سو؟...

معلوم نیست 

باد از کدام سو می اید 

خورشید را غبار دهشت پوشانده است 

و ابرها به ابر نمی مانند. 

 

                                                                                    منوچهر آتشی 

 

 *برای دونستن بیشتر از منوچهر آتشی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

دلگرمی,سرگرمی!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 دلگرمی,سرگرمی!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:VIVIR MI VIDA,ترانه ای از MARC ANTHONY

Voy a reír, voy a bailar

من خندم ، من می رقصم ..

Vivir mi vida lalalalá

زندگیمو می کنم لالالا ...

ادامه مطلب ...

دوست داشتن...

تو گفتی که ماهی‌ها را دوست داری 

اما تو آن‌ها را سرخ کردی 

تو گفتی که گل‌ها را دوست داری 

و تو آن‌ها را چیدی 

ادامه مطلب ...

ای عزیز(نامه ی سی و پنجم)...

 بانوی من! 

 در طول سالیان دراز زندگی مشترک، من به این باور ابتدایی دست  

یافته ام که این نفسِ اختلاف نظرها نیست که مشکل اساسی زنان  

و شوهران را می سازد ؛ بل « شکل » مطرح کردن این اختلاف  

ادامه مطلب ...

امید قبولی...

اما 

با این همه 

تقصیر من نبود 

که با این همه... 

ادامه مطلب ...

زمان...

 زمان هیچ تغییری در عشق من به وجود نخواهد آورد,زیرا که این  

عشقی نیست آنچنان که یک عشق باید باشد... .تو در من جایی  

مخصوص پیدا می کنی که قبلا بوسیله ی هیچکس دیگری اشغال  

نشده بود.اگر تو نباشی،آنجا خالی می ماند... 

 

                                                                                 گوستاو فلوبر 

                                                                              نوشتن مادام بواری 

 

 *برای دونستن بیشتر از گوستاو,اینجا کلیک کنین.

ادامه مطلب ...