حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:BEAUTIFUL,ترانه ای از MARIAH CAREY

Don't look at me

بهم نگاه نکن

Everyday is so wonderful, suddenly, it's hard to breathe

همه روزه فوق العاده بود ، اما ناگهان ، نفس کشیدن هم سخت شد

Now and then, I get insecure,

الان و فردا برای من ناامنه

From all the pain, I'm so ashamed,

از همه ی این دردها ، سرافکنده شدم

I am beautiful, no matter what they say

من زیبام ، مهم نیست که اونا چی بگن

Words can't bring me down

کلمات نمیتونن من رو به زانو در بیارن

I am beautiful, in evey single way,

من در همه حال زیبا هستم

Yes words can't bring me donw, no no no,

آره کلمات نمیتونن من رو به زانو در بیارن ، نه نه نه

Don't you bring me down today

اینبار نمیتونی من رو به زانو بندازی

To all your friends, you're delirious,

برای همه ی دوستات مثل یه هذیانی

So consumed in all your doom

توی سرنوشتی که برات نوشته شده از پا افتاده ای

Tryin hard, to fill the emptiness,

سخت تلاش میکنی که پوچی زندگیت رو پر کنی

The peice is gone, and the puzzle undone

این بخش زندگی هم گذشته و معمای زندگیت حل نشده باقی مونده

That's the way it is

این همون چیزیه که داره اتفاق میفته

Caus you are beautiful, no matter what they say,

چون تو زیبایی و مهم نیست که اونا چی بگن

Words can't bring you down,

کلمات نمیتونن تو رو به زانو بندازن

Cause you are beautiful, in every single way,

چون تو زیبایی در هر حال

Yes words can't bring you down, oh no,

کلمات نمیتونن من رو به زانو در بیارن

So don't you bring me down today

پس اینبار نمیتونی من رو به زانو بندازی

No matter what we do, (no matter what we do)

مهم نیست که ما چیکار میکنیم ، مهم نیست که چیکار میکنیم,

No matter what they say, (no matter what they say),

مهم نیست که اونا چی میگن ، مهم نیست که اونا چی میگن

When the sun is shining through

وقتی نور خورشید بر همه چیز میدرخشه

Then the clouds won't stay

و ابرها نمیتونن تحملش کنن

And everywhere we go, (and evverywhere we go oh)

و هرجا که ما بریم ، و هرجا که ما بریم

The sun won't always shine

خورشید همیشه نمیدرخشه

But tomorrow will find a way

ولی فردا یه راهی پیدا میشه , فردا خورشید یه راهی پیدا میکنه و  

طلوع میکنه

All the other times

و هر زمان دیگه

We are beautiful no matter what they say

چون تو زیبایی و مهم نیست که اونا چی بگن

Words won't bring us down

کلمات نمیتونن تو رو به زانو بندازن

Cause we are beautiful in every single way

چون تو زیبایی در هر حال

Words can't bring us down

کلمات نمیتونن تو رو به زانو بندازن

Don't you bring me down today

پس اینبار نمیتونی من رو به زانو بندازی

Don't you bring me down today

پس اینبار نمیتونی من رو به زانو بندازی

Don't you bring me down (Mmm) today

پس اینبار نمیتونی من رو به زانو بندازی 

 

 *برای دونستن بیشتر از ماریا کری,اینجا کلیک کنین. 

 *این کلیپ رو دیدین؟اگه ندیدین,ببینین و بعد به خودتون بگین این ماریا  

کی می خواد پیر شه؟!بزنم به تخته!!!  

 *صدای اپرایی ماریا رو دوس دارم.واقعا صداش زیباست! 

 *چنتا از ترانه های عاشقونه ش رو هم دوس دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
shiva شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

ابر ، دودِ سیگارِ مردی ست که حرف هایش را می خورد و بعد فوت می کند . . .
غم که زیاد باشد ، باران می بارد . . .
upam

شادی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

عالی بودن مطالبت
لینکت کردم

طناز یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:33 ب.ظ http://nabz2.blogfa.com

ماریا واقعا میدونه داره چیکار میکنه
شعراش پر از مفهومه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد