حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

درد!...

 جلو آینه به خودم گفتم:«درد تو آن قدر عمیق است که ته چشمت گیر  

کرده و... و اگر گریه بکنی یا اشک از پشت چشمت در می آید و یا اصلا  

اشک در نمی آید!...» 

 

                                                                        صادق هدایت 

                                                                           بوف کور 

 

 *برای دونستن بیشتر از هدایت,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

کوبیده ی من,قرمه ی همسایه(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان

,در مورد مطلب "کوبیده ی من,قرمه ی همسایه!...",در خدمتم.

 ابتدا متن نوشته ی من:

                                         
اینجا(کلیک کن)

 و این هم نظرات شما دوستان:

                                         
اینجا(کلیک کن)

ترجمه ی ترانه:REBEL HEART,ترانه ای از MADONNA

I've lived my life like a masochist

Hearing my father say,

'Told you so, told you so!

Why can't you be like the other girls?'

I said, 'Oh no, that's not me

And I don't think that it'll ever be'

تمام زندگیمو مثل یه آدمی که از درد لذت میبره سپری کردم

ادامه مطلب ...

چشم‏هایش!...

 چشم‏هایش مثل قالیچه‏های پاره پوره خیس شده بودند. 

 مثل یک جور جاروبرقی عجیب سعی کردم دلداری‏اش بدهم. همه  

روضه‏های عهد بوقی را که به خیال خودمان برای کمک به دل‏های  

شکسته مردم می‏خوانیم، برایش از بر ردیف کردم، اما کلمات به  

ادامه مطلب ...

باید رفت!...

گاهی باید رفت 

و آنچه ماندنی ست را جا گذاشت 

مثل یاد 

مثل خاطره 

ادامه مطلب ...

دو بار!...

 هر کس دو بار می میرد:یکبار آنگاه که عشق از دلش می رود و بار  

دیگر آنگاه که زندگی را بدرود می گوید.اما مرگ زندگی در برابر مرگ  

عشق ناچیز است. 

 

                                                                                 فرانسوا ولتر 

 

 *برای دونستن بیشتر از ولتر,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

نقد تئاتر:هم هوایی,تئاتری از افسانه ماهیان

 نمایشی که دیدن آن واجب است. 

 نمایش «زنانه »ای که همه ابعادش در جهت همین ویژگی به شکلی به  

هم تنیده که بعضی لحظه ها با خودت میگویی «باید زن باشی که عمق  

تمام این احساسات را بفهمی» از احساسات خام و سربه هوایی شیدا  

ادامه مطلب ...

دوستت دارم!...

 دوستت دارم،این پر رمز ترین کلام است،تنها کلامی که سزاوار است  

تا در طول قرن ها تعبیر شود.وقتی بیان میشود،وقتی صحیح بیان  

می شود،تمامی لطافتش را اهدا می کند. 

 

                                                                          کریستین بوبن 

                                                                           فراتر از بودن 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

وفا!...

هر که هست 

از خاکش بوی عشق برمیخیزد 

و تربتش پیام وفا می دهد 

 

                                                                           گوته 

 

 *برای دونستن بیشتر از گوته,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

کوبیده ی من,قرمه ی همسایه!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 بده به اهلش!... 

ادامه مطلب ...

ترجمه ی ترانه:AVALANCHE,ترانه ای از DEMI LOVATO

[Verse 1: Nick Jonas]

Words like a loaded gun

Shot out from a fire tongue

Love lost from a fight that was won

And I can see you breaking down

The end to a falling out

ادامه مطلب ...

حس دوست داشتن تو!...

هر ثانیه می‌گذرد 

چیزی از تو را با خود می‌برد... 

زمان غارتگر غریبی است؛ 

همه چیز را بی اجازه می‌برد... 

ادامه مطلب ...

این است راه ما!...

در میان راه می بالد و به بار می نشیند 

دوستی ای که توانمان می دهد 

تا برای دیگران مأمنی باشیم و یاوری 

این است راه ما 

 

                                                            مارگوت بیگل 

 

 *برای دونستن بیشتر از مارگوت,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

کره ی ماه!...

 گفت:«وقتی آدم ها رفتند کره ماه،با خودم گفتم لعنت به اون ها که  

به ماه هم رحم نکردند.گفتم ماه رو هم آلوده کردند.گفتم لعنت به انسان  

که ماه رو هم با  قدم هاش ناپاک کرد.» 

 

                                                             مصطفی مستور 

                                                 استخوان خوک و دست های جذامی 

 

 *برای دونستن بیشتر از مصطفی,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

آتش هیجان!...

 مبارزه را بپذیرید.و فراموش نکنید:در زندگی لحظه هایی هست که 

بیش تر نیازمند شجاعتیم تا احتیاط.بعضی تصمیم ها نیازمند آتش 

هیجان هستند.بنابراین,عادت کرده ایم بگوئیم:آرامش لازم است. 

باید برای این تصمیم آماده باشم. 

 

                                                                                     پائولو کوئلیو 

                                                                                       مکتوب 2 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

زندگی شما!...

 زندگی هر یک از شما این توانایی و قابلیت را دارد که عالی و  

فوق العاده باشد.هر یک از شما نیز این توانایی و قابلیت را در خود  

دارید که از زندگی خود تا سرحد کمال لذت ببرید.کلید این معما در  

زندگی همراه با عشق و شور زندگی نهفته است.  

 

                                                                         دکتر باربارا دی آنجلیس 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

ادامه مطلب ...

زوایای نیمه روشن!...

باد,

پرده ها را آرام تکان میدهد

و ما

بچه های خوش باور

ادامه مطلب ...

خودش خواست(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان

,در مورد مطلب "خودش خواست!...",در خدمتم.

 ابتدا متن نوشته ی من:

                                         
اینجا(کلیک کن)

 و این هم نظرات شما دوستان:

                                         
اینجا(کلیک کن)