حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:VIVIR MI VIDA,ترانه ای از MARC ANTHONY

Voy a reír, voy a bailar

من خندم ، من می رقصم ..

Vivir mi vida lalalalá

زندگیمو می کنم لالالا ...

Voy a reír, voy a gozar

من می خندم ، من لذت می برم ...

Vivir mi vida lalalalá

زندگیمو می کنم لالالا ...

A veces llega la lluvia

بعضی وقت ها بارون می آد ...

Para limpiar las heridas

تا کدورت هارو از بین ببره ..

A veces solo una gota

بعضی وقت ها فقط با یه قطره ...

Puede vencer la sequía

می شه خشک سالی رو شکست داد ...

Y para qué llorar, pa’ qué

پس برای چی ماتم بگیریم ؟

Si duele una pena, se olvida

اگه بهت آسیب می زنه ، فراموشش کن ...

Y para qué sufrir, pa’ qué

پس برای چی عذاب بکشیم ؟

Si así es la vida, hay que vivirla

اگه این زندگی هست ، باید زندگی کرد ...

Lalalé

لالاله ...

Voy a reír, voy a bailar

من خندم ، من می رقصم ..

Vivir mi vida lalalalá

زندگیمو می کنم لالالا ...

Voy a reír, voy a gozar

من می خندم ، من لذت می برم ...

Vivir mi vida lalalalá

زندگیمو می کنم لالالا ...

Eeeso!

همینه !!

Voy ha vivir el momento

من در لحظه ها زندگی می کردم ...

Para entender el destino

تا بتونم سرنوشت رو درک کنم ...

Voy a escuchar en silencio

من به سکوت گوش می دادم ...

Para encontrar el camino

تا راه درست رو پیدا کنم ...

Y para qué llorar, pa’ qué

پس برای چی ماتم بگیریم ؟

Si duele una pena, se olvida

اگه بهت آسیب می زنه ، فراموشش کن ...

Y para qué sufrir, pa’ qué

پس برای چی عذاب بکشیم ؟

Si duele una pena, se olvida

اگه بهت آسیب می زنه ، فراموشش کن ...

Lalalé

لالاله ...

Voy a reír, voy a bailar

من خندم ، من می رقصم ..

Vivir mi vida lalalalá

زندگیمو می کنم لالالا ...

Voy a reír, voy a gozar

من می خندم ، من لذت می برم ...

Vivir mi vida lalalalá

زندگیمو می کنم لالالا ...

Mi gente!

مردمان من ...

Voy a reír, voy a bailar

من می خندم ، من می رقصم ...

Pa’ qué llorar, pa’ que sufrir

پس چرا ماتم ؟ پس چرا عذاب کشیدن ؟

Empieza a soñar, a reír

شروع کنیم به خیال پردازی کردن ، خندیدن ...

Voy a reír (ohoo!), voy a bailar

من می خندم ، من می رقصم ...

Siente y baila y goza

احساس می کنم و می رقصم و لذت می برم ...

Que la vida es una sola

چون این زندگی فقط یک بار هست ...

Voy a reír, voy a bailar

من می خندم ، من می رقصم ...

Vive, sigue

زندگی ، ادامه داره ...

Voy a reír, voy a bailar

من خندم ، من می رقصم ..

Vivir mi vida lalalalá

زندگیمو می کنم لالالا ...

Voy a reír, voy a gozar

من می خندم ، من لذت می برم ...

Vivir mi vida lalalalá

زندگیمو می کنم لالالا ... 

 

 *برای دونستن بیشتر از آنتونی,اینجا کلیک کنین. 

 *راستشو بخواین زیاد ازش خوشم نمی یاد! 

 *البته 2,3 تا از ترانه های سبک امریکای جنوبی شو دوس دارم! 

 *این ترانه هم واقعا با معناست. 

 *همسر جنیفر لوپز بوده قبلا,می دونستین؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
مازرونی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ق.ظ http://mazendroni.blogfa.com

شب آرامی بود

می روم در ایوان، تا بپرسم از خود

زندگی یعنی چه؟

مادرم سینی چایی در دست

گل لبخندی چید ،هدیه اش داد به من

خواهرم تکه نانی آورد ، آمد آنجا

لب پاشویه نشست

پدرم دفتر شعری آورد، تکیه بر پشتی داد

شعر زیبایی خواند ، و مرا برد، به آرامش زیبای یقین

:با خودم می گفتم

زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست

زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست

رود دنیا جاریست

زندگی ، آبتنی کردن در این رود است

وقت رفتن به همان عریانی؛ که به هنگام ورود آمده ایم

دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟

هیچ!!!

زندگی ، وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند

شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری

شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت

زندگی در همین اکنون است

زندگی شوق رسیدن به همان

فردایی است، که نخواهد آمد

تو نه در دیروزی، و نه در فردایی

ظرف امروز، پر از بودن توست

شاید این خنده که امروز، دریغش کردی

آخرین فرصت همراهی با، امید است

زندگی یاد غریبی است که در سینه خاک

به جا می ماند

زندگی ، سبزترین آیه ، در اندیشه برگ

زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود

زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر

زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ

زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق

زندگی فهم نفهمیدن هاست

زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود

تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست

آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست

فرصت بازی این پنجره را دریابیم

در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم

پرده از ساحت دل برگیریم

رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم

زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است

وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست

زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند

چای مادر، که مرا گرم نمود

نان خواهر، که به ماهی ها داد

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم

زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت

زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست

لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست

من دلم می خواهد

قدر این خاطره را دریاب

سیما شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

این ترانه بوی نان نمی‌دهد
بوی حرف دیگران نمی‌دهد

سفرهء دلم دوباره باز شد
سفره‌ای که بوی نان نمی‌دهد

نامه‌ای که ساده و صمیمی است
بوی شعر و داستان نمی‌دهد:

…با سلام و آرزوی طول عمر
که زمانه این زمان نمی‌دهد

کاش این زمانه زیر و رو شود
روی خوش به ما نشان نمی‌دهد

یک وجب زمین برای باغچه
یک دریچه، آسمان نمی‌دهد

وسعتی به قدر جای ما دو تن
گر زمین دهد، زمان نمی‌دهد!

فرصتی برای دوست داشتن
نوبتی به عاشقان نمی‌دهد

هیچ کس برایت از صمیم دل
دست دوستی تکان نمی‌دهد

هیچ کس به غیر ناسزا تو را
هدیه‌ای به رایگان نمی‌دهد

کس ز فرط های‌و‌هوی گرگ و میش
دل به هی‌هی شبان نمی‌دهد

جز دلت که قطره‌ای است بیکران
کس نشان ز بیکران نمی‌دهد

عشق نام بی‌نشانه است و کس
نام دیگری بدان نمی‌دهد

جز تو هیچ میزبان مهربان
نان و گل به میهمان نمی‌دهد

ناامیدم از زمین و از زمان
پاسخم نه این ، نه آن…نمی‌دهد

پاره‌های این دل شکسته را
گریه هم دوباره جان نمی‌دهد

خواستم که با تو درد دل کنم
گریه‌ام ولی امان نمی‌دهد…


================
منتظرتم...

shiva شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

adamo omidvar mikoneeeeeeee
mersiiiiiiiiiiiiiiiiiii

nazanin پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ http://badbadakbaz92.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود مرسی

شقایق سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

خیلی خیلی عالی بود

ایشارژیو دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ق.ظ http://echargeu.ir/link

تبادل لینک هوشمند و رایگان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد