حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

می آیم!...

 می آیم! 

 مجبور هستم که بیایم! 

 اما اول باید خویشتن را پشت سر بگذارم. آن وقت است که می  

توانم خویشتن ِ تازه ای به دست بیاورم و این خویشتن، در آن سوی  

پیچ ها خواهد بود... 

 

                                                                                جان اشتاین بک 

                                                                              به خدای ناشناخته 

 

 *برای دونستن بیشتر از جان,اینجا کلیک کنین.  

 *به بهترین حالت ممکن توضیح داد! 

 *کاملا این حرفش رو قبول دارم! 

 *این شعرش رو هم خیلی دوست دارم. 

 *در مورد مطلب "دلگرمی,سرگرمی!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 1 + ارسال نظر
مژگان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

در آن سوی پیچها
پس خودش نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد