حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

جزئی از ما...

 برخی شادی ها -بدون تردید،ریشه ای ترین ها- اشتراک پذیر نیست. 

حتی نمی شود بازگویش کرد؛آنها جزئی از ما میشوند,درست مثل  

چشم ها یا ستون فقراتمان؛آنها ما را به همین شکلی که هستیم  

می سازند. 

 

                                                                            اریک امانوئل اشمیت 

                                                                                 سهم دیگری 

 

 *برای دونستن بیشتر از امانوئل,اینجا کلیک کنین. 

 *من از این دس شادی ها کم ندارم!

 *واسم خیلی جالب بود وقتی دیدم اسم یکی از داستان های 

کوتاهش "ابراهیم آقا و گل‌های قرآن" بوده.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.best-love100.blogfa.com

به من چیزی بگو شاید هنوزم فرصتی باشه…
هنوزم بین ما شاید یه حس تازه پیدا شه…
یه راهی رو به من وا کن تو این ویرانه بن بست…
یه کاری کن برای ما اگه مایی هنوزم هست…
به من چیزی بگو از عشق تو این حالی که من دارم…
من از احساس شک کردن به احساس تو بیزارم…
به من که خوب میدونی هنوزم تو دلم جات…
به من که خوب میدونم رگ خوابم تو دستات…
تو هم شاید شبیه من تو این برزخ گرفتاری…
تو هم شاید نمیدونی چه احساسی به من داری…

مریم جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ http://aseman1101377.blogfa.com

عزیزم با اسم حس سبز لینک شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد