حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

من دیوانه ام!...

 ژاله گفت:قورت دادن بعضی از مسائل مثل ماه ها تو را ندیدن عادت  

من است.این تحمل را عملی به توانایی من در پذیرفتن مسائل ندان. 

آن چه را که پذیرفتم زندگی توست،آن چه را که آرزو می کنم  

خوشبختی توست،تصمیم بگیر که دیگر مرا نبینی،چون من چندان  

با تعقل کاری ندارم،من دیوانه ام... 

 

                                                                          عباس معروفی 

                                                                          تماما مخصوص 

 

 *برای دونستن بیشتر از معروفی,اینجا کلیک کنین. 

 *خیلی معنا داره این متن نوشته.خیلی!

 *"سمفونی مردگان" ش رو خیلی دوس دارم. 

 *همین طور "فریدون سه پسر داشت" رو. 

 *فرا رسیدن تاسوعای حسینی رو تسلیت می گم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد