حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:FIND A WAY,ترانه ای از EVANESCENCE

Take my hand, hold me close

دستمو بگیر،منو محکم تو بغلت نگه دار

Every breath's a gift, we don't know what tomorrow holds

هر نفس یه هدیه ست(همه لحظات با ارزش هستن) ما نمیدونم  

فردا چی پیش میاد

But I know I need you, you show me the truth

اما میدونم که من به تو نیاز دارم،تو حقیقتو به من نشون میدی

And I will reach you somehow

و من به هر حال تو رو به دست میارم

I'll find a way

من یه راهی پیدا میکنم

Build another world beyond the pain

بیرون درد یه دنیا میسازم(یه دنیا میسازم که توش درد نکشم)

I'll find a way to keep you safe

من یه راهی پیدا میکنم که تو رو در امان نگه دارم

Until the end of time

تا آخر دنیا

I can't hide tears I've cried

من نمیتونم اشک هایی که ریختم رو پنهون کنم(گریه هامو نمیتونم  

پنهان کنم)

Nothing in this world will move me, I'm never gonna leave your side

هیچ چیزی نمیتونه منو از جایی که هستم تکون بده،من هیچوقت از  

پیش تو نمیرم

I want to see your face and hide in your wake

میخوام چهره ات جلوی چشمم باشه و تو شب نشینی تو خودمو پنهون  

کن(میخوام شبا مخفیانه نگات کنم)

As long as you are with me

تا وقتی که تو با منی

I'll find a way

من یه راهی پیدا میکنم

Build another world beyond the pain

بیرون درد یه دنیا میسازم(یه دنیا میسازم که توش درد نکشم)

I'll find a way to keep you safe

من یه راهی پیدا میکنم که تو رو در امان نگه دارم

Until the end of time

تا آخر دنیا

Break the chains within your mind

با یاد تو زنجیر ها رو میشکنم(از محدودیت ها عبور میکنم)

Fighting blindly through the dark

تو تاریکی با چشم بسته میجنگم(در حالی که کورم میجنگم)

I know you hear me, I would give my life

میدونم که صدامو میشنوی،من زندگیمو میدم

If it would save you from this

اگه این(زندگی من)میتونست تو رو نجات بده

I'll find a way

من یه راهی پیدا میکنم

Build another world beyond the pain

بیرون درد یه دنیا میسازم(یه دنیا میسازم که توشدرد نکشم)

I'll find a way to keep you safe

من یه راهی پیدا میکنم که تو رو در امان نگه دارم

Until the end of time

تا آخر دنیا 

 

 *برای دونستن بیشتر از اوا,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه بخوام یه زن رو توی راک اسم ببرم که دوسش دارم,اون آمی 

(اوانسنس اسم گروهشونه,اسم خود خواننده آمی لی) هست. 

 *همیشه وقتی خواننده ای تقریبا تمام ترانه هاش یه جورایی غمه, 

به گذشته ش رجوع کنین!می دونین اوانسنس که می شه اسم 

گروهشون,یعنی زوال تدریجی؟وقتی که آمی لی بچه بوده,یه روز توی 

مدرسه(دقیقا خاطرم نیست چطور!) جلو چشش,خواهر کوچیکشو 

می کشن.حتی ترانه ای هم بعدها واسه خواهرش خوند.هیچ وقت 

نتونست این ترانه رو به صورت زنده اجرا کنه!یه بار تو یه کنسرت سعی 

کرد,وسطاش انقد گریه کرد که خود تماشاچیا ازش خواستن دیگه 

ادامه نده! 

 *ترانه ی مای هرت ایز بروکن رو دیوانه وار دوست دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرتمیس شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

ترانۀ بسیار بسیار زیبایی بود

ali جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.zist-sama.blogfa.com

عالی بود مر30

amy lover چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

این دختر بی نظیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد