حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

به یاد نیاور!...

اگر این شعر را خواندی 

دستی که آن را نوشته است به یاد نیاور 

زیرا من به قدری تو را دوست دارم 

که دلم می خواهد در خیال و افکار شیرین تو 

از یاد رفته باشم 

مبادا 

به من فکر کنی و تو را غمگین سازد. 

 

                                                                           ویلیام شکسپیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از شکسپیر,اینجا کلیک کنین. 

 *چه عشق عظیمی!

 *اشعار شکسپیر برای من خاص هستن و زیبا.  

 *رومئو و ژولیت!

 *بعد از فیلم شکسپیر عاشق,واقعا عاشق شکسپیر شدم!این فیلمو 

حتما ببینین. 

 *در مورد مطلب "مرز!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
بلۏچانی زُبان( Balӧwčānī zobān) پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ http://ayoob673.blogfa.com

باسلام و عرض احترام
...........
( آپ درخواستی )
.......................
سرور ارجمند حضور شما باعث دلگرمی ماست

از حضور پر مهر و گرم شما پیشاپیش سپاسگزارم

آپــَـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
.......................@@[گل]@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................[گل]...............ღ♥ღ
...................................................[گل]
...................................................[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد